x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

از کلمه کلیدی خود در تگ‌های H1‌، H2 یا H3 استفاده کنید

 

 
مطمئن گردید که واژه و کلمه کلیدی خویش را در آموزش خصوصی سئو تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 قرار می‌دهید. برای مثال ما عبارت «الگوریتم MUM» را در او‌لین ذیل تیتر این برگه قرار داده‌ایم:
 
 
 
این ذیل تیتر در یک تگ H1 قرار داده گردیده‌است. و اضافه کردن واژه «الگوریتم MUM» در H1 می تواند به ما یاری دهد تا در ورقه حاصل جستجوی گوگل، جايگاه بالاتری برای آن واژه کلیدی بگیریم.
 
برخی متخصصان بهینه سازی می گویند رعایت این نکته روی جايگاه شما در گوگل اثر متعددی نخواهد گذاشت. البته زمانی حرف از باصرفه‌سازی موتورهای کاوش میگردد‌، هر مقدار مقداری هم می تواند به شما یاری دهد.
 
۷- باصرفه‌سازی تصاویر
تصاویری که به کار گیری می کنید مطالب متعددی را درباره ی محتوای شما ذکر می‌نمایند. متاسفانه‌ گوگل هنوز به خیر و خوبی نمی‌تواند تصاویر را مانند یک آدم ببیند و آن‌ها‌را فهم و شعور نماید. به این ترتیب برای یاری به فهم و شعور تصاویرتان بوسیله گوگل، موردنیاز میباشد تگ‌‎های ALT و اسم پوشه‌های خویش را با صرفه فرمایید .
 
نکته حائض اهمیت: به کار گیری از تصاویر با صرفه گردیده به شما در جستجوی تصویری هم یاری می‌نماید.
 
البته چطور قادر خواهیم بود تصاویر خویش را با صرفه کنیم؟
 
آغاز‌ زمانی که تصویر را ذخیره میکنید‌، از اسم فایلی به کار گیری فرمایید که به صورت مختصر توضیح می دهد آن تصویر چیست و به چه موضوعی اشاره داراست. برای مثال فرض فرمایید شما جدیدا از یک املت اسفناج با موبایل خویش عکس گرفته‌اید. بهتر‌، شما احتمالا میتوانید اسم آن تصویر را به‌این شکل بگذارید:
 
spinach_omelette.png
 
آن‌گاه‌، زمانی تصویر را به ورقه خویش اضافه می کنید‌، یک تگ alt توصیفی به آن بدهید. به همین آسانی توانستید تصاویر خویش را با صرفه نمائید!
 
۸- از مترادف و هم معنی‌ها و کلمه ها کلیدی LSI استعمال نمایید
در سال‎های بدور، شما برای محتوای‌تان یک واژه کلیدی تمجید می‌کردید و گوگل صرفا به عبارتی را می‌آشنایی. البته امروز بازی تغییر کرده! درحال حاضر دیگر گوگل هوشمند میباشد. به این ترتیب به مکان استعمال از یک واژه و کلمه کلیدی برای ۱۰۰۰ توشه، از عبارات کلیدی هم معنی و LSI به کار گیری فرمائید .
 
برای مثال فرض نمایید می خواهید برای «شیوه ساخت و ساز وب لاگ» محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید و روی آن مرتبه بگیرید. عالی‌، شما می بایست آن کلمه و واژه کلیدی ظریف را چنددفعه در ورقه خویش بیان فرمائید … و هم معنی‌هایی مانند:
 
روش منش‌‏اندازی وب لاگ
رویه‌‏اندازی بلاگ
روش شیوه‏‌اندازی وب لاگ در وردپرس
و…
 
در مرحله آن گاه‌، یک‌سری واژه کلیدی LSI اضافه فرمائید .
 
عبارات کلیدی LSI اصطلاحاتی می‌باشند که با واژه و کلمه کلیدی اساسی شما منطبق دارا هستند.
 

بهترین روش های انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو ۲۰۲۲

 

 
لغات کلیدی،  قلب مهم seo وب سایت می باشند. تعیین کلمه و واژه کلیدی آموزش خصوصی سئو مطلوب برای بهینه سازی می‌تواند در به عبارتی اوایل عمل،  شمارا تبدیل به یک حریف قوی برای کل رقبا نموده و فرآیند seo تارنما شما‌را با صرفه خیس و قدرتمندتر کند. البته روش گزینش این لغات و قرار دادن آنها در یک لیست به ترتیب حق تقدم،  مداقه بسیار متعددی خواهد داشت. برای این خواسته مورد نیاز میباشد تا ابزارهای مختلفی به شغل بگیرید و کل نیازمندی های خویش را با استعمال از این ابزارها،  حق تقدم بندی نمائید. اعتنا فرمایید که‌این مرحله از روند seo برای هر سایتی،  مداقه بسیار متعددی داراست. از این رو در‌صورتی‌که در هنگام اجرا آن آسان انگاری کرده و آیتم ای را در لحاظ نگیرید، بعد ها برای جبران،  نیاز به همت چندین برابری خواهید داشت.
 
حتی در شرایطی که بخواهید از گوگل ادرودز هم به کارگیری نمائید، باید بتوانید کلمه ها کلیدی موثر و مطلوب را شناسایی نمائید. ولی فهمیدن تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز خویش یک قسمت طولانیست که زمینه مشاجره ما در‌این نوشته‌ی‌علمی وجود ندارد.
 
 
 
دلایل عنایت تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب چیست؟ 
تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo حتی می‌تواند روی هزینه بهینه سازی وبسایت شما نیز اثر بدون واسطه داشته باشد. در‌حالتی که به صدق این مرحله را پشت رمز بگذارید، هزینه کمتری برای بالا بردن جايگاه وب سایت خویش نیاز خواهید داشت و هم اینگونه از به عبارتی آغاز در یک مسیر صحیح قرار گرفته و انرژی و مخارج خویش را هدر نمی دهید. از این رو در‌این نوشته‌ی‌علمی به طور بدون نقص و جامع به نظارت مراحل گزینش، لیست بندی و ولی حق تقدم بندی لغت ها کلیدی میپردازیم. 
 
هر کدام از این فرایند نیاز به ابزارهای خاص خویش را داراست که به معرفی این ابزارها نیز خوا‌هیم پرداخت. تا حد ممکن سعی بر معرفی ابزارهای بدون پول داریم تا این مرحله از مراحل بهینه سازی وب سایت را بتوانید به راحتی و سوای هزینه طی فرمایید. 
 
پس اعتنا داشته باشید همانقدر که یک کار مانند تصویب جای در گوگل مپ برای تجارت، برای گوگل اصلی میباشد، داشتن عبارات کلیدی مطلوب و با کیفیت نیز التفات داراست. هم برای گوگل هم برای خویش فرد!
 
پروسه تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo
برای استارت و در او‌لین گام، شما می بایست برای تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo وبسایت خویش طراحی برنامه نمائید. توجه فرمائید که هر سایتی سازه به قضیه و قوانینی که دارااست، ممکن میباشد ده ها واژه و کلمه کلیدی متعدد داشته باشد. همگی این لغت ها،  مطلوب نیستند و از این قبل وقت گذاشتن برای seo آن‌ها نیز ممکن میباشد تمرکز شما‌را از لغات کلیدی اساسی و اساسی به دور نگه دارااست. از این رو اساسی میباشد که پروسه گزینش کلمه ها کلیدی در یک اپلیکیشن معلوم قرار بگیرند؛  در غیر این شکل عدم وضوح های seo برای شما یک سری موازی گردد.
 

تولید محتوای طولانی تر

 

 
“بعضا از صفحه ها، عبارات بسیار متعددی دارا هستند که هیچ پیامی در آموزش خصوصی سئو آن‌ها وجود ندارد، در فیض شمار کلمه ها نمی تواند نشانه دهنده چگونگی یک کاغذ باشد.”
 
با در حیث داشتن این زمینه، گوگل الزاما محتوای شما‌را مطابق تعداد لغت ها سکو بندی نمی نماید. موقعیت کوتاه محتوا صحیح به اندازه محتوای زمان بر، پتانسیل سکو بندی را داراست.
 
البته آیا این به‌این معنا میباشد که شما در‌این طرز seo تنها می بایست محتوای کوتاه ساخت‌و‌ساز نمائید؟
 
نه.
 
مهم‌ترین موضوعی که در ارتباط با ساخت‌و‌ساز محتوا وجود داراست، این میباشد که محتوا داده ها مفیدی را بر پایه ی کلمه ها جستجوی خاص در دست یوزرها قرار دهد و اصلی خیس از آن، بر اساس با غرض جستجوی استفاده کننده باشد. شاید شما بتوانید صرفا با 500 کلمه و واژه به‌این غرض برسید و گاهی نیز ممکن میباشد مستلزم 5000 واژه باشید. در غایت، شما شایسته ترین کسی می باشید که می‌توانید در‌این ارتباط تصمیم گیری نمائید.
 
مبنی بر یک مطالعه اخیر به وسیله Backlinko، «محتوای زمانبر معدل 77.2% پیوند بیشتری از نوشته‌ی علمی های کوتاه به دست می‌آورد. از این رو، محتوای وقت گیر به حیث برای خریداری نمودن بک لینک و پیوند عالی میباشد.» همین مورد سبب می‌گردد که جستجوی ارگانیک حاصل نیز بهبود پیدا نماید.
 
شما می بایست در حیث داشته باشید که محتوایی که تعداد لغات بیشتری داراست، احتمالا میتواند کلمه ها جستجوی بیشتری را مقصود بگیرد. در فیض، عالی میباشد شما بیشتر عملکرد نمائید تا محتوای وقت گیر ساخت فرمایید. اما بایستی مطمئن گردید که مقاله را بیهوده کش ندهید و مدام عملکرد نمایید که با نگرش های دارای اعتبار و ظریف، به سوالهای یوزرها جواب دهید.
 
پیش گویی AMP
مجدد بر پایه ی گفته های جان مولر، وی یک‌سری سال پیش در یک نرم‌افزار اعلام‌کرد که AMP یک برهان مرتبه بندی به شمار نمی آید.
 
این ایام، بدون اثر AMP بر روی سکو بندی، این تکنیک تبدیل به یکی مهمترین قسمت های بهینه سازی شد‌ه‌است چون تعداد جستجوهای انجام یافته با به کارگیری از گوشی به شدت ارتقا یافته میباشد.
 
یکی مهم‌ترین آپ دیت رسانی های گوگل در سال 2018، mobile-first index در گوگل بود. از آن مجال تا به امروز، این دهانزد مطرح شد‌ه‌است که AMP بر روی مرتبه بندی تاثیراتی را تولید میکند.
 
در سود آیا صفحه ها AMP بها همت دارا‌هستند؟
 
حتما!
 
نرخ به کار گیری از این تکنیک در درحال حاضر ارتقاء شدید است. در حدود 31 میلیون دامنه گوناگون در سال قبلی از AMP ها استعمال کرده اند. بهینه سازی، اکنون از کامپیوترهای فردی دورتر گردیده است و به صفحه های تلفن همراه مجاورت شدند. هر چه شما دیرتر از AMP استعمال فرمائید، احتمالا بیشتر از سایر عقب خواهید ماند.
 

1000 تا 1500 کلمه تاثیر گذار و استثنایی

 

 
به صورت معمول وبسایت‌های مختلفی که رپورتاژ اطلاع رسانی شما‌را منتشر آموزش خصوصی سئو می‌نمایند، به شما اذن میدهد که معدل محتوای شما 1000 تا 1500 کلمه و واژه باشد. به هیچ عنوان بدین مساله تفکر نکنید که فقط بایستی 1500 واژه را مالامال فرمایید و از گنجایش ارائه گردیده فایده ببرید. بلکه به‌این مساله اعتنا فرمائید که چطور میتوانید محتوایی که منتشر میکنید، بیشترین راندمان را داشته باشید و کل مطالبی که ما یحتاج میدانید را نیز مطرح کنید. سفارش می کنیم که قطعا در گزینش تصاویر مطلوب در صدر یا این که در میان محتوا نیز ذوق و سلیقه به خرج دهید.
 
برای تایپ کردن این مقدار محتوای متنی، ساختار صحیح ادبی را رعایت فرمایید و به خاطر داشته باشید که محتوای رپورتاژ شما به هیچ عنوان نسخه برداری نباشد. این مساله نیز بسیار اصلی میباشد که می بایست کلید‌ کلمه‌های کلیدی که در حیث دارید را به تعداد مطلوب در متن رپورتاژ اطلاع رسانی جایگذاری نمایید.
 
نمی‌دانم چه سایتی را برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی گزینش کنم
سوای مجموع مطالبی که پیش‌خیس توضیح دادیم، واقعا گزینش تارنما مطلوب برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی نیز مساله بسیار مهی میباشد که در مواقع متعددی نادیده گرفته می‌گردد. اما قادر خواهیم بود فهم کنیم که در مواردی هزینه یا این که ارزش رپورتاژ اطلاع رسانی‌ها شمارا موظف می‌نمایند که از برخی وبسایت‌ها دیده پوشی کرده و وبسایت‌های دیگری را تعیین فرمایید. با این درحال حاضر، درپی به تعدادی فاکتور بسیار اصلی در تعیین تارنما مطلوب اشاره میکنیم.
 
برای گزینش تارنما، 5 فاکتور بسیار اساسی وجود داراست که با پیش بینی آنها، می توانید مطمئن باشید که از تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی سود خیر خواهید گرفت. این 5 فاکتور عبارتند از:
 
اعتبار دامنه (دامین اتوریتی – Domain authority )
اعتبار برگه (پیج اتوریتی – page authority )
نمره اسپم (spam score)
نمره الکسای وب سایت
و گزینش سایتی که با مسئله رپورتاژ اطلاع رسانی شما مرتبط باشد.
گزینه پایان عنایت متعددی داراست. موردنیاز میباشد که مسلما به آن اعتنا داشته باشید و در شرایطی‌که قرار میباشد که در یک وب سایت رپورتاژ اطلاع رسانی منتشر نمائید، مسلما محتوای آن وبسایت را نیز در حیث بگیرید. به همین ادله میباشد که در اکثر مواقع، وب سایت‌های خبری را برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی گزینش می‌نمایند. چون به صورت معمول در ارتباط منطقههای مختلفی سخن می‌نمایند و خبرهای متنوعی را ارائه میدهند. اما درین خصوص حیث دیگری نیز مطرح می گردد. توده‌ای معتقد می‌باشند که از آن جهت که وب سایت‌های خبری روزمره تعداد متعددی رپورتاژ و پست منتشر می‌نمایند، چندان بازدهی قابل قبولی برای شما نخواهند داشت.
 
در‌این خصوص گشوده هم به‌این مساله تاکید داریم که گزینش وبسایت مطلوب، به محتوای متبوع و حوزه تجارت شما بستگی دارااست. در غایت، اصلی میباشد که محتوای رپورتاژ شما با سایتی که گزینش میکنید، مرتبط باشد.
 

راهکارهایی برای سئو ویدیو و بهینه سازی فیلم ها برای موتورهای جستجو

 

 
۲- ویدیوها را در هاستینگ خودتان آپلود نکنید. (Do not upload videos to your hosting)
 
با اینکه آپلود ویدیو در هاست خودتان، seo شیت را بهبود می‌بخشد البته می بایست بدانید که آموزش خصوصی سئو وجود ویدئوهای بلند کیفیت خوب های متفاوت می‌توانند فضای وب سایت شما لبریز کرده و سبب ساز افت سرعت وب سایت تان شوند. تلاش نمائید از سیستم های هاستینگ اشتراکی بدون‌پول کلیپ مثل آپارات، تماشا، نماشا و… استعمال نمایید. در شرایطی‌که هم نمیخواهید از این سیستم های بدون‌پول استعمال نمائید از سیستم های مخصوص و مبلغی مثل ابرآروان و… که هاستینگ های ویدئویی غیروابسته در چنگ شما قرار می‌دهند، به کار گیری نمائید.
 
تجارب نماد داده که فقط خدمت اشتراک گذاری کلیپ که مطلقاً می بایست بر روی آن سپرده گذاری (انرژی و مجال) فرمائید، یوتیوب میباشد. چرا؟ زیرا یوتیوب Libarary Base میباشد. ویدئوهای خویش را در یوتیوب آپلود فرمائید و به وبسایت تان پیوند دهید با این عمل هم به برندسازی و اقتدار به چنگ آوردن تارنما خویش امداد میکنید و هم در آتی خیر چندان بدور، درآمد دلاری خواهید داشت.
 
اینستاگرام یک رسانه Feed Base میباشد. رسانه های فیدبیس رسانه هایی می‌باشند مثل خبر ها. هیچکس تمایلی به دیدن یا این که شنیدن خبر‌ها ۷ روز پیش ندارد. تمامی پیگیر خبرها نو میباشند و نو های خبر ها برای‌شان جذابیت داراست. در واقع ارتفاع قدمت محتواها در اینستاگرام معدود میباشد. درصورتی که محتوای بهتر ساخت‌و‌ساز می‌کنید و صرفا در اینستاگرام منتشر میکنید، در واقع وقت خودتان را تلف می‌کنید.
 
یوتیوب یک رسانه Libarary Base میباشد. رسانه هایی مثل یوتیوب، آپارات و… لایبری بیس میباشند خیر فید بیس! یعنی وضعیت کتابخانه ای دارا هستند. هیچ کس برای استحضار از واپسین اتفاق ها وارد یوتیوب نمی‌شود بلکه برای سرچ کردن ویدئوی متبوع خویش از این رسانه استعمال می نماید. به این ترتیب ارتفاع قدمت محتواهای یوتیوب بسیار زیاد میباشد.
 
پس می اقتدار سود گرفت رسانه های لایبری بیس رسانه های پایدارتری نسبت به رسانه های فید بیس می‌باشند؛ پس در بهینه سازی ویدئو بدین دو مسئله اعتنا ویژه داشته باشید.
۳- برای ویدیوهای خودتان کپشن و توضیحات مطلوب بنویسید. (Write appropriate captions and descriptions for your videos)
 
هنگامی در اکنون کاوش در فید یوتیوب می‌باشید، احتمالاً چند کلیپ با زیرنویس مشاهده می‌کنید. به کارگیری از زیرنویس های ویدئویی خیر فقط منجر دسترسی بیشتر ویدئوهای شما به مخاطبان بیشتر میگردند، بلکه از‌آنجا که متن مازاد در کاغذ وجود داراست، ویدئوهای شما بوسیله ربات های کاوش قابل فهم و شعور خیس می گردند.
 
شما با تایپ کردن یک متن نسبتاًً ۲۰۰ کاراکتری در بخش کپشن و قرار دادن لینک و پیوند نوشته‌علمی مرتبط وب سایت خودتان در‌این بخش، میتوانید به موتورهای کاوش بفهمانید که ویدیوی شما درباره چیست. با این فعالیت می‌توانید شعور آنان‌را از زمینه ویدئوی خودتان عمیق خیس سازید.
 

سئو سخت نیست، اصول آن را بدانید

 

 
درصورتی که با تلاوت این داده های عددی و ارقام در گیر ناامیدی گردیده‌اید و فکر‌می‌کنید‌ آموزش خصوصی سئو هیچ زمان نمی‌توانید به جایگاهی بالایی در بین جستجوها برسید، دشوار در نادرست میباشید. یک کدام از طرز‌های معمولی بهبود وبسایت برطرف کردن نیاز مخاطبان میباشد و این مهم میباشد که همه موتورهای کاوش میخواهند برسند. پس مخاطبان خویش را بشناسید و در جهت برطرف‌سازی نیازهای آنها قدم بردارید.
 
داده های عددی جست و جوهای انجام یافته در گوشی یا این که تبلت
پیش بینی شما چیست؟ فکر می کنید داده های عددی کاوش از روش موبایل‌های هوشمند فراتر میباشد یا این که گوشی؟ چنانچه پیش بینی شما گوشی میباشد، صحیح گفتید. در‌صورتی‌که به سهم بازار جستجوی جهانی نگاه نمایید ، سهم داده های عددی کاوش از روش تلفن همراه 53.81 درصد میباشد، در حالیکه سهم بازار تبلت، 2.92 درصد میباشد. حتی دیدنی میباشد بدانید در سال‌های 2019 و 2020، درصد رویش کاوش از روش دسکتاپ و تبلت کاهش داشته و این در حالیکه داده های عددی کاوش گوشی 5 موازی گردیده‌است (Statcounter GlobalStats).
 
داده های عددی جذاب‌خیس آن نیز مربوط به گوگل میباشد. داده های عددی کاوش در گوگل از روش دستگاه تلفن‌های هوشمند 58 درصد بوده و در تبلیغات گوگل نیز داده های عددی کلیک شدگی از روش دستگاه تلفن همراه 62 درصد اعلام گردیده است (Hitwise).
 
داده های عددی مربوط به بک پیوند
از حیث شما مهم‌ترین فاکتور در مرتبه‌بندی صفحه ها چیست؟
 
با سپری شد کل امسال‌ها هنوز یکی‌از مهم ترین فاکتورها، بک لینک و پیوند‌ها می باشند و چنانچه هنوز قانع نشده‌اید مطمئنن با دیدن این آمارها مکان هیچ شک و تردید و تردیدی برای شما باقی نمی‌ماند. (یاد‌آوری: بک لینک و پیوند‌ها، پیوند‌ها و پیوندهای ورودی به تارنما شما از سایر وب سایت‌ها می باشند.)
طبق نوشته ی علمی منتشر گردیده در Backlinko تعداد دامنه‌هایی که به یک شیت لینک و پیوند داده‌اند، بیشترین اثر را در جايگاه‌بندی ورقه دارا‌هستند (Backlinko).
 
جذاب میباشد بدانید با دقت به عنایت بک لینک و پیوند‌ها، 55 درصد صفحه ها جان دار در وب به هیچ عنوان بک پیوند ندارند (Ahrefs).
به صورت معدل، محتواهای زمان بر 77.2 درصد بیشتر از محتواهای کوتاه بک لینک و پیوند به دست می آورند (Backlinko).
صفحاتی که در درجه اولیه حاصل جستجوی ارگانیک گوگل قرار می گیرند، هر ماه 5 الی 14.5 درصد پیوند‌های خروجی dofollow بیشتری اخذ می‌نمایند (Ahrefs).
طبق پژوهش ها Ahrefs، 43.7 درصد صفحه های سکو بالا پیوند‌های reciprocal دارا هستند. (Ahrefs) (لینک و پیوند‌های reciprocal ، لینک و پیوند‌هایی می‌باشند که دو وب سایت به یکدیگر جهت بهبود بهینه سازی به یکدیگر می دهند.)
کمپانی‌ها یا این که سازمان‌های دارنده وب لاگ، 97 درصد بیشتر بک پیوند اخذ می‌نمایند (HubSpot).
 

مقایسه رنک مث با یواست سئو به لحاظ ابزار بررسی سئو داخلی

 

 
پژوهش seo داخلی فاکتور اصلی دیگری برای مقایسه رنک مث با یواست seo میباشد چون آموزش خصوصی سئو بعضی اوقات با وجود همت‌ها و اقدامات بسیار در جهت رعایت کلیه قانون ها seo به سود و منزلت مناسب دست پیدا نمیکنید. از این رو به کار گیری از ابزاری برای کشف کردن منشا اساسی خلل، بسیار کاربردی و دیدنی خواهد بود. پلاگین رنک مث دارنده طیف کبیر‌ای از ابزارهای مرتبط با نظارت بهینه سازی سایت میباشد و با ارائه گزارش‌های بدون‌پول به شما یاری می‌نماید تا خطاها اساسی مربوط به بهینه سازی تارنما خویش را پیدا کرده و آنان‌را برطرف نمائید. ولی پلاگین یواست بهینه سازی دارنده این امکان وجود ندارد و یک گزارش کلی در ارتباط با موضوعات مربوط به seo به شما ارائه میدهد و صرفا به ابزارهای چک محتوا محصور میباشد.
 
فیض گیری: درین مقایسه نیز پلاگین رنک مث چیره مسلم میباشد چون پلاگین یواست بهینه سازی حتی‌د‌ر ورژن پریمیوم خویش نیز دارنده اینگونه قابلیتی وجود ندارد.
 
 
 
مقایسه رنک مث با یواست بهینه سازی به نظر seo تصاویر
seo تصاویر نیز از سایر مورد‌های دارای اهمیت در طی مقایسه رنک مث با یواست seo در حیث گرفته میگردد چون موتورهای کاوش سالانه هوشمندتر گردیده و الگوریتم‌های آنان نیز به روزرسانی میشود. بهینه سازی تصاویر و seo آن ها یکی موضوعات مهمی میباشد که موتورهای کاوش گر در تعدادی سال اخیر دقت ویژه‌ای به آن دارا‌هستند. پلاگین رنک مث برای seo تصاویر و هر رسانه دیگری از مورد‌های مختلفی همانند تگ آلت و یا این که تگ تایتل استعمال می‌نماید که برای جايگاه بندی در تصاویر گوگل بسیار اثرگذار می باشند و تصاویر را به مبدا اساسی آنان ریداریرکت می‌نمایند. پلاگین یواست بهینه سازی نیز مانند رنک مث، تصاویر مستعمل در محتواها و پست‌های وبسایت را به منشا مهم آن ها ریدایرکت می‌نمایند البته صرفا تفاوت در میان این دو پلاگین seo این میباشد که پلاگین رنک مث تگ آلت و تگ تایتل را به طور اتومات به تصاویر اضافه می‌نماید که‌این قابلیت و امکان در پلاگین یواست seo نیست.
 
فیض گیری: درین قسمت نیز مبرهن میباشد که پلاگین رنک مث امکان‌های seo بیشتری را نسبت به پلاگین یواست seo در مشت استفاده کننده قرار می دهد و تحت عنوان افزونه چیره در قسمت بهینه سازی تصاویر تعیین می گردد.
 
توده بندی
 
پلاگین‌های یواست بهینه سازی و رنک مث دو پلاگین کاربردی و دوستداشتنی وردپرس می باشند که قابلیت و امکان‌های بخش اعظمی را در جهت بهبود بهینه سازی سایت در چنگ شما قرار میدهند. ولی کدام پلاگین عالی میباشد؟ پلاگین رنک مث در آخرها سال 2018 توسعه و گسترش داده گردیده است و مطلقا نسبت به پلاگین یواست seo خصوصیت‌ها و ابزارهای جدیدتری ارائه کرده و به نوعی باگ‌های آن را برطرف نموده است. برای مقایسه رنک مث با یواست seo نیز فاکتورهای زیادی همانند محاسبه کلیدواژه، بهینه سازی تصاویر، seo محتوا و غیره را گزینه نظارت قرار دادیم و همان گونه که خواندید، افزونه رنک مث در همگی قسمت‌ها نسبت به افزونه یواست seo برتری داشت. به همین جهت Rank Math تحت عنوان افزونه رفیعتر بهینه سازی وردپرس شناخته می‌گردد که با نصب آن می توانید بهینه سازی وبسایت خویش را بهبود اعطا کرد. کسانی که پلاگین یواست بهینه سازی را در وردپرس خویش نصب کرده‌اند نیز به راحتی میتوانند به پلاگین رنک مث کوچ کرده و از امکان‌های کاربردی آن منتفع شوند.
 

کدهای وضعیت HTTP و ارتباط آنها با سئو

 

 
کدهای موقعیت HTTP مانند 404، 301 و 500 شاید برای یک استفاده کننده آموزش خصوصی سئو بی آلایش چندان معنایی نداشته باشند، البته برای سئوکاران بسیار اصلی میباشند. همینطور ربات های موتورهای کاوش مانند ربات گوگل، از این کدها در نظارت تندرست یک وبسایت به کارگیری می نمایند. این کدهای موقعیت، یکی‌از طرز های مشاهده شیوه تعامل مرورگر و سرور می‌باشند.
 
 
بعضا از این کدها آرم از یک نادرست دارا‌هستند، تحت عنوان مثال میتوان به خطای “محتوای درخواستی پیدا نمیشود” اشاره نمود. در حالی که دیگر کدها نشانه از انجام یک راه‌حل برای این نوع ایرادات دارا‌هستند. در‌این مقاله می‌خواهیم نگاه کاملی به مهم ترین کدهای حالت بندازیم و مفهوم آن‌ها را در بهینه سازی توضیح دهیم.
 
کدهای حالت HTTP چیستند و چرا آن‌ها‌را مشاهده می‌کنید؟
یک کد حالت HTTP پیامی از طرف سرور در هنگام یک درخواست از طرف مرورگر میباشد. این پیام می‌تواند به معنای ایفا آن درخواست یا این که عدم ایفا آن باشد. کدهای حالت متعددی وجود دارا‌هستند که احتمالا با اکثری از آن ها هنوز واکنش نکرده اید. در شرایطی که نیاز به داشتن نگاهی اجمالی به کل کدهای حالت دارید تارنما HTTPstatuses.com را مشاهده نمایید.
 
 
 
برای شعور این کدها شما مستلزم دانایی از طرز اخذ یک برگه بوسیله مرورگر می‌باشید. هر بازدید از یک وب سایت از روش وارد کردن نشانی آن در مرورگر یا این که کلیک بر روی اسم آن از روش حاصل کاوش آغاز میشود. مرورگر درخواستی را به آی پی مربوط با وبسایت میفرستد. اینترنت سرور نیز پاسخی را در پوسته یک کد حالت برای مرورگر میفرستد که شامل سود درخواست میباشد. در صورتی تمامی چیز آراسته باشد، کد شرایط 200 به یار محتوای شیت به مرورگر بازگردانده می‌گردد.
 
با این اکنون احتمال داراست که مشکلی از طرف سرور در ارائه محتوای درخواست گردیده وجود داشته باشد. این نقص‌ می‌تواند به جهت خلا آن ورقه باشد که دراین‌صورت کد خطای 404 به مرورگر برگشت داده میشود. شاید سرور دارنده خطاها فعلا گردیده و در فیض منجر ارسال کد حالت 500 به مرورگر شود. این کدهای موقعیت یکی ابزار های اصلی تحلیل سالم وبسایت و سرور آن میباشد. در صورتی‌که یک وب سایت به طور مداوم کدهای موقعیت نا مطلوب به ربات های گوگل بدهد، احتمالا با کاهش درجه تارنما رو به رو گردد.
 

متا تگ رسانه های اجتماعی

 

 
این متا تگ ها به شما قابلیت و امکان در دست گرفتن طریق اکران یک کاغذ آموزش خصوصی سئو هنگام اشتراک در شبکه‌های‌عمومی را میدهند و آغاز بوسیله صورت بوک و در حال حاضر به وسیله LinkedIn نیز شناخته گردیده‌است. در اینجا مطرح ترین برچسب های Open Graph  وجود داراست:
 
og:title در اینجا عنوانی را قرار می دهید که میخواهید هنگام لینک برگه شما اکران داده خواهد شد.
og:url نشانی ورقه شما.
og:description توضیحات شیت شما.
og:image در اینجا می‌توانید URL تصویری را که میخواهید هنگام لینک کاغذ شما نماد داده خواهد شد قرار دهید.
برای اینکه کیفیت پیوندهای شما با موردها پایین را آرم دهید، از متا برچسب های خاص رسانه های اجتماعی به کار گیری فرمایید.
 
متا تگ های ضروری برای هر وبسایت کدامند؟
اینها متا تگ هایی می‌باشند که می بایست در هر شیت وجود داشته باشد، دقت فرمایید که‌این یک لیست خرد میباشد. اینها فقط مواقعی می باشند که مایحتاج میباشند، براین اساس استعمال از این مفاد کافی میباشد.
 
متا تگ های تیتر – این تگ دارنده اطلاعاتی میباشد که بسیار اصلی میباشد. براین اساس شما مدام می بایست در هر برگه یک برچسب تیتر مخصوص داشته باشید.
 
توضیحات متا – برچسب تعریف متا برای یک غرض مهم به کار گیری می‌شود: تعریف کاغذ برای جستجوگران. این برچسب بر سکو بندی تأثیر نمی گذارد، البته سوای مداقه آن برای هر شیت ای بسیار اساسی میباشد. این تگ مانند یک ورژن تبلیغاتی میباشد که انتخاب می نماید آیا یوزرها روی تارنما شما کلیک نماید یا این که نه . آن را تا 160 صحبت نگه دارید و برای جلب دقت مخاطب آن را بنویسید. آن‌ها‌را وادار فرمائید تا روی سود کلیک نمایند.
 
Viewport- درین دنیای دیجیتالی که اکثر اوقات یوزرها از تلفن همراه به کار گیری می نمایند، بایستی درگاه را مشخص و معلوم نمائید. در‌حالتی که این شغل را نکنید، خطر داشتن یک تجربیات گوشی ضعیف را دارید. برچسب استاندارد این میباشد:
 
.
 
روش سئو برچسب های متا (تحلیل لیست)
برچسب های متا هم به موتورهای کاوش و هم به جستجوگران یاری می نماید. آنان می‌توانند به شما در بهبود تجربیات استفاده کننده و اکران داده ها تجارت شما امداد نمایند. این قادر است به حضور جستجوی توسعه یافته و در سود، یک سکو فراتر یاری دهد. درصورتی که برای پژوهش سعی خویش با برچسب های متا فراهم می‌باشید، در اینجا یک لیست سریع برای استارت وجود داراست:
 
نظارت فرمائید آیا همگی صفحه ها و محتوای شما دارنده برچسب تیتر و توضیحات متا می‌باشند.
به عنا وین و شیوه ساختاردهی مطالب خویش دقت بیشتری فرمائید.
فراموش نکنید که تصاویر خویش را با متن alt نشانه گذاری نمایید.
برای موعظه موتورهای کاوش راجع‌به کیفیت دسترسی آن‌ها به مطالب شما، از متا تگ های ربات استعمال نمائید.
صفحه ها تکراری را کاوش فرمایید و از برچسب های متعارف برای پرهیز از رقابتی کردن محتوای خویش با محتوای تکراری یا این که شبیه استعمال فرمایید.
لیستی از مراحلی را که می بایست هنگام ساخت محتوای تازه تکرار فرمایید، ساخت و ساز کرده و متا تگ ها را به بخشی از اپلیکیشن معمول خویش تبدیل نمایید.
 

از هدر ها برای بلوک بندی متن استفاده کنید

 

 
محتوایی که در یک نگاه سریع قابل کپی باشد، خوانا محسوب گردیده و آموزش خصوصی سئو این سیرتکامل مطالب شانس بالایی برای حضور در سکو های بالای حاصل کاوش دارا‌هستند.
 
قابل کپی بودن یک برگه با دیده، به قدر اصلی میباشد که ناشری مانند Forbes، این ادله را تحت عنوان دستکم گرفته گردیده ترین فاکتور در بازاریابی محتوا معرفی نموده است. داده های گردآوری گردیده از این داعیه امان می نمایند. فقط 16 درصد یوزرها وب متن یک مقاله را نکته به نکته میخوانند. بقیه یوزرها صرفا به کپی چشمی مطالب می‌پردازند.
 
یوزرها محتوای قابل کپی را دوست دارا هستند. طبق به عبارتی مطالعه، مطلبی که قابل نسخه برداری از طرف یوزرها باشد، سعی آن 58 درصد بیشتر از مطالب شبیه میباشد. در اینگونه حالت یوزرها به مکان رجوع به حاصل کاوش، عشق بیشتری به تفحص آن مقاله پیدا می نمایند. در سود آن را با احتمال بیشتری با دوستان خویش به اشتراک میگذارند.
 
با اینکه شبکه های مردمی اثر مستقیمی بر روی سکو بندی تارنما ها ندارند، ولی هر چه یک مقاله بیشتر به اشتراک گذارده خواهد شد، قابلیت و امکان حصول بک لینک و پیوند طبیعی بیشتری خواهد داشت و همان طور که میدانید، بک لینک و پیوند ها از فاکتورهای اثرگذار در جايگاه بندی می‌باشند.
 
3. لغات کلیدی را در تگ های هدر به فعالیت ببرید
با اینکه هدرها به اندازه حصول بک پیوند از تارنما های دارای اعتبار در seo اثر گذار نیستند، البته گوگل همچنان به آنان اعتنا کرده و از محتوای متنی آنان در مرتبه بندی به کارگیری می نماید.
 
از‌آنجا که گوگل بدین بخش دقت می نماید، پس به فعالیت بردن لغات کلیدی در تگ های هدر، کاری پر ارزش میباشد. این زمینه به‌این مضمون‌ وجود ندارد که به صورت افراطی و اسپم مبادرت به این فعالیت نمایید.
 
در صورتی توجه فرمائید بخش اعظمی از تگ های هدر در همین مقاله دربرگیرنده عبارات کلیدی میباشند، البته در همگی آن ها نیست. صفحه های وب سایت شما بایستی در بالا خوانا بوده و به طور طبیعی در تیترهای آن از لغات کلیدی مستعمل باشد.
 
غرض شما بایستی seo هدینگ ها برای یوزرها باشد و در حق تقدم آجل موتورهای کاوش را در لحاظ داشته باشید. هیچگاه تجارب کاربری را قربانی موتورهای کاوش نکنید. سئوکارهای حرفه‌ای میدانند که تجارب کاربری کارکشته به معنای بهینه سازی توانا میباشد.
 
4. هدینگ ها را برای فیچر اسنیپت ها seo نمایید
یک کدام از جاهایی که تگ های هدر در آن قرار میگیرند، فیچر اسنیپت ها (Featured Snippet) می باشند. این عمل به دو طرز شکل میگیرد:
 
اولی طریق سئو تگ هدر برای کلمه و واژه کلیدی بلندیست که در جستجوهای صوتی آیتم به کار گیری قرار میگیرد. آنگاه میتوانید جواب پرسش را صحیح پایین آن و در تگ های گزاره قرار دهید.
شیوه دوم استعمال از تگ های هدینگ برای لیست کردن گزینه هاست. گوگل از این هدرها برای ایجاد کرد لیست های گلوله ای و اکران آن‌ها در فیچر اسنیپت به کار گیری می نماید.
متاسفانه تا به امروز مثال فارسی برای فیچر اسنیپت مشاهده نشده میباشد. بدین ترتیب مثالی در گویش انگلسیس برایتان می زنیم. با جستجوی what is h1 tag به فیچر اسنیپت تحت میرسیم. گوگل از گزاره تحت تگ H1 برای اکران فیچر اسنیپت به کار گیری نموده است.
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد