x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

کلمات کلیدی در گوگل ادز

 

 
اعتنا داشته باشید که نوع کلمه ها کلیدی گوگل ادز به صورت پیش‌فرض بر روی Broad Match تهیه و تنظیم گردیده‌اند. آموزش خصوصی سئو البته ابداً چرا بایستی این نوع از کلمه و واژه را تعیین کنیم؟ کلماتی که تا این حد بی‌ربط می‌باشند چه کمکی به ما می‌نمایند؟ در یک حرف؛ عالی میباشد به تک تک از این نوع واژه کلیدی استعمال نکنید! صرفا کاربردی که‌این نوع کلمه و واژه برای شما داراست، این میباشد که شغل شمارا برای افزودن لغت ها کلیدی ریلکس‌خیس می‌نماید. چون دیگر نیازی به یافت کردن عبارات مرتبط نخواهید داشت. ولی این راحتی موقتا میباشد! چون چنانچه کمپین شما روی این نوع لغات ادامه پیدا نماید، چیزی جز هدر رفتن هزینه‌ها عایدتان نخواهد شد.
 
بدین ترتیب هرچند کلمه ها کلیدی تطبیق پهناور به شما امداد می‌نمایند تا به بیشترین تعداد کاربر دست پیدا نمائید، البته از آنجایی که بیشتر این ترافیک، نامرتبط میباشد، بازدهی چندانی برایتان نخواهد داشت و در اکثر مورد ها، صرفا هزینه‌های شما‌را ارتقاء میدهد.
 
اما این اختلال هم راهکار دارااست. همان طور که شما می توانید به گوگل بگویید تبلیغ شما‌را روی چه کلماتی اکران دهد، میتوانید بگویید که آن را روی چه کلماتی اکران ندهد!
 
همان دیگر، شما می توانید از لغت ها کلیدی منفی (Negative Keywords) به کار گیری نمایید. لغت ها منفی به شما اذن میدهند تا عبارات نامرتبطی که از روش آن ها ورودی می‌گیردی را از تبلیغ خویش حذف نمائید. در بخش با صرفه‌سازی متن تبلیغ بیشتر درباره این لغات توضیح خوا‌هیم بخشید.
 
استعمال از نوع واژه Broad Match برای شمایی که هدفتان صرفا ارتقا فروش میباشد، یعنی حریق زدن هزینه!
 
در نقطه پایان موردنیاز میباشد بدانید که استعمال از این واژه هیچ علامتی در سیستم گوگل ادز ندارد. در واقع منش تشخیص این نوع واژه و کلمه از دیگر اشکال لغات این میباشد که هیچ علامتی در دو طرف این نوع عبارات نیست.
 

PBN یک مزرعه شخصی لینک است

 

 
ایده PBN از اینجا شروع شد که وبمسترها پیرو فعال‌ساز‌ی مزرعه‌های فردی لینک و پیوند افتادند آموزش خصوصی سئو چون جستن یک مزرعه خالی و مرتبط عمل دشواری گردیده بود. در گام‌های اولیه فعال سازی وب لاگ‌های تخصصی در خدمت‌های مجانی راهکار تاثیرگذاری بود چون این تارنما‌ها عموما Page Rank بسیار بالایی داشتند، آیتم‌های متعددی در دسترس بود و ولی هزینه تشکیل داد یک مزرعه بسیار تحت بود.
 
 
این شیوه نیز به‌سرعت تمامی‌گیر شد و سود آن کاهش بها بلاگ‌ها از نگاه گوگل و پایین آمدن اثر این سبک از PBN بود. این توشه هم البته ذهن‌های ایده پرداز و مدام فعال در seo بدون شغل نبوده و شیوه جدیدی برای تشکیل داد PBN پیدا کردند که معنا آن را به Private Backlink Network بسط اعطا کرد.
 
دامنه‌ها جایگزین بلاگ‌ها شدند
با دقت به نادر بها شدن بلاگ‌ها، ارزش ذیل دامنه و وجود خدمت‌های هاست مجانی یا این که اشتراکی راه‌اندازی یک تارنما تازه با موضوعی تخصصی عمل دشواری عدم وجود و اما دامنه‌های بخش اعظمی بودند که به جهت عدم توفیق یا این که تغییر تحول فرآیند کاری خویش آزاد می‌شدند. دامنه‌هایی که بعضی از آن‌ها حتی Page Rank بالایی نیز داشتند.
 
در آحاد همین سال‌ها گوگل سعی می کرد تا با بهبود الگوریتم‌های خویش و معرفی الگوریتم‌های تازه مثل الگوریتم پنگوئن (در سال 2012) با PBN و Link Farm رویا رویی نماید. اما ابتکار عمل وبمسترها مدام یک گام جلوتر از بهبود الگوریتم‌ها بود تا اینکه در سال 2014 خون گوگل به جوش آمد و با رسیدگی دستی و موشکافانه متخصصین خویش در ادامه کانال‌های پهناور PBN و از عمل پرتاب کردن آنان به‌زمین‌خورد.
 
از این تاریخ به آن‌گاه ریسک به کارگیری از PBN به شدت ارتقا یافت و وبسایت‌های اکثری با جریمه و افت شدید مرتبه مواجه شدند، ولی این واقعه موجب حذف یا این که ترک PBN نشد بلکه ایده‌ها و شیوه‌های جدیدی برای بیرون ماندن از رادار الگوریتم‌ها و متخصصین گوگل نوآوری شد.
 
فیض این پیکار‌ی مداوم کاهش اثر لینک و پیوند‌سازی‌هایی از این دست و ارتقا هزینه‌های ایجاد کرد PBN بود که در نصیب‌های آتی همین نوشته‌علمی برهان ارتقاء ارزش آن را توضیح خوا هیم اعطا کرد.
 

از Mobilegeddon تا Mobile First Index

 

 
گوگل با لود این عکس در وبلاگ خویش به صراحت گفت که منظورش آموزش خصوصی سئو از تلفن همراه-فرندلی بودن چیست. شما تحت عنوان یک مخاطب، با کدام وبسایت رابطه بهتری برقرار می کنید؟
 
 
 
پاسخ که معین میباشد. اینجانب که عطای این وب سایت‌های بدقواره را به لقایشان میبخشم و به سراغ یک صفحۀ دیگر می روم. احتمالاً شما هم با اینجانب موافق باشید؛ اما اکنون به لطف الگوریتم گوشی گدون صرفا وبسایت‌های گوشی فرندلی را در حاصل رفیعتر کاوش می بینیم.
 
به همین خیال و خاطر نباید تعجب نمایید که حاصل کاوش در تلفن همراه با کامپیوتر فردی متعدد باشد. از جملهً ممکن میباشد شما در رایانۀ خودتان عبارت «ساخت سایت» را کاوش کرده و وب سایت X در رتبۀ نخستین ببینید. ولی زمانی که همین عبارت را با تلفن همراهتان سرچ می کنید، این وبسایت را در صفحۀ دوم حاصل مشاهده کنید!
 
ولی گوگل در به عبارتی مجال یعنی سال 2015 خاطرنشان کرد که هر یکسری تلفن همراه فرندلی بودن اساسی میباشد، ولی هم‌چنان غرض و اخلاق یوزرها انتخاب کنندۀ سکو‌های کاوش میباشد. این یعنی حتی درصورتی که وبسایت شما تلفن همراه فرندلی نباشد اما محتوای آن از حیث یوزرها خوب باشد، هم‌چنان میتوانید در جايگاه‌های بلندتر کاوش حضور داشته باشید. ولی تا‌زمانیکه رقبای شما محتوای عالی و گوشی پسندتری ساخت نکرده باشند!
 
الگوریتم Mobilegeddon صرفا بر روی سه چیز اثر داشت:
 
مرتبه‌بندی حاصل کاوش در گوشی
حاصل کاوش در آحاد گویش‌های جهان
سکو‌بندی صفحه ها جدا از هم خیر آحاد اینترنت‌وب سایت
اما در آستانه فعالیت این الگوریتم، تغییرات در درجه‌بندی نتیجه ها خیلی محسوس عدم وجود؛ حتی‌د‌ر تحقیقاتی که یک تارنما فرنگی دارای اعتبار در به عبارتی سال اعمال بخشید، مشخص و معلوم شد سرعت بار گذاری تارنما، تأثیر بیشتری نسبت به تلفن همراه‌-فرندلی بودن داراست؛ ولی این فقط وقار پیش از گردباد بود!
 
آخرالزمان فرا می رسد...
کمتر از 1‌سال سپس (در سال 2016) گوگل گفت، قصد دارااست به تارنما‌های تلفن همراه فرندلی درجه‌های بهتری تخصیص داده و به اصطلاح سیگنال گوشی‌ فرندلی را تقویت نماید.
 
قطعا بخوانید: ریدایرکت 301 چیست و به چه شکل بایستی از آن به کار گرفت؟
هر چه کاوش در گوشی ارتقا پیدا می کرد، گوگل هم عنایت بیشتری به وب سایت‌های گوشی فرندلی می‌بخشید. تا اینکه بالاخره آخرالزمان موعود فرا رسید و گوگل با معرفی الگوریتم Mobile First Index اعلام‌کرد از این به آنگاه، نسخۀ تلفن همراه هر وبسایت‌ را تحت عنوان نسخۀ مهم در حیث میگیرد!
 

افزایش سرعت سایت با ۱۰ روش ساده و موثر

 

 
در اینترنت‌تارنما‌های متفاوت شیوه‌های متعددی برای بالا بردن سرعت آموزش خصوصی سئو وبسایت مذکور می گردد. البته ما درین نوشته‌علمی از ادمین وب سایت قصد داریم به ۱۰ طرز اثرگذار و معمولی‌خیس بپردازیم که اجرای آن رنج‌های متعددی به یار نداشته باشد. حتماً با اجرای این مفاد شاهد ارتقا چشمگیر سرعت اینترنت‌سایتتان خواهید بود.
 
در‌حالتی که با کدنویسی شناخت ندارید نگران نباشید. در ۴مورد نخستین شما هیچ احتیاجی به علم اپ نویسی نخواهید داشت.
 
نکته: این ۱۰ آیتم در سرعت اینترنت‌وب سایت شما موءثر خواهند بود ولی اینها صرفا بخشی از نکاتی میباشد که یک اینترنت‌تارنما می بایست رعایت نماید. برای مشاهده‌ی نکات تخصصی‌خیس به لهجه معمولی، به زمان ارتقا سرعت تارنما رجوع‌نمایید. با مشاهده این زمان به طور ویدیویی و به طور کاملً عملی در حین تنها ۳ ساعت به یک کارشناس GTMetrix و ارتقاء سرعت در وردپرس تبدیل خواهید شد.
 
رسیدگی فراگیری ارتقاء سرعت تارنما
۱– seo تصاویر
 
همانگونه که میدانید یک کدام از مهم ترین دست اندرکاران اثرگذار بر سرعت بار گذاری وبسایت، وسعت صفحه ها میباشد. تصاویر اثر متعددی در ارتقا وسعت صفحه های می گذارند. بدین ترتیب برای استعمال از تصاویر کارایی فرمایید تصویر گزینه استعمال، از سایز ما یحتاج بزرگتر نباشد.
خوب میباشد برای کار‌های گرافیکی از فرمت PNG و برای تصاویر طبیعی از JPG مصرف شود. همینطور پیش از لود تصاویر در اینترنت‌وبسایت آن‌ها‌را فشرده نمایید. میتوانید با یاری ابزاهایی مثل فتوشاپ، JPEG Imager و… این عمل را به راحتی اجرا دهید.
 
کلیه نحوه‌های با صرفه‌سازی تصویر در نوشته‌ی علمی‌ی تحت رسیدگی گردیده‌است که در این باره یاری خیر به ارتقاء سرعت خواهد کرد.
 
شایسته ترین طریق‌های seo تصویر‌
 
۲– استعمال از پلاگین‌ی کش مرورگر
هربار که ورقه ای از یک اینترنت‌وبسایت را گشوده میکنید، سرور وبسایت اطلاعاتی را از مقر داده و فولدر‌های PHP اخذ می‌نماید و در پوسته Html به شما اکران میدهد. ولی این فرآیند وقتگیر و فرصت‌بر میباشد.
 
 
برای کوتاه کردن آن کافیست یک پلاگین‌ی کش نصب نمائید. چنین با او‌لین load وب سایت بخشی از داده ها ورقه که معمولاً اثبات میباشد (مثل تصاویر و پوشه‌های css) در خاطر سیستم مخاطب ذخیره می گردد. اکنون چنانچه مخاطب مجدداً وارد به عبارتی شیت گردد، دیگر داده ها، فرآیند وقتگیر اول را طی نمی کنند و از کش اخذ میگردند.
 
چنانچه یک اینترنت‌تارنما وردپرسی دارید میتوانید از پلاگین‌های پایین استعمال کنید.
 
WPFFPC
WP Rocket
WP Super Cach
W3 total cache
معرفی پلاگین‌ی WP Rocket و شیوه‌ی ایفا پیکربندی آن
 
 
۳- استعمال از پوسته‌های مطلوب
گاهی حین استعمال از پوسته‌هایی با کدنویسی ضعیف و ناکارآمد شاهد نماید شدن اینترنت‌تارنما خویش هستیم. همت نمایید از پوسته‌هایی استعمال فرمایید که مدل‌ و معمولی‌خیس میباشند و کارتون و تحرکات بیهوده ندارند.
 
در حالتی‌که از سرویس ها پیاده سازی پوسته وردپرس کمپانی‌های متفاوت به کار گیری کرده‌اید، قطعاً از استاندارد بودن پیاده سازی پوسته مطمئن گردید. در همین راستا گروه ادمین وب سایت پس از پیاده سازی هر پوسته منحصربه‌فرد، یک استعلام دارای اعتبار از سرعت اجرای تم‌ پیاده سازی گردیده، در مشت یوزرها قرار می دهد.
 

لیست جامع 200 فاکتور گوگل جهت رتبه بندی و سئو سایت

 

 
200 فاکتور گوگل جهت جايگاه بندی و بهینه سازی وبسایت
در صورتی قصد ادارید در  مهاجرت بهینه سازی خویش برنده گردید آموزش خصوصی سئو لیست جامع 200 فاکتور گوگل جهت مرتبه بندی و بهینه سازی وب سایت را پیرو بخوانید.
 
۱. ارتفاع قدمت دامنه
در حالی که اکثری از seo کاران معتقدند دامنه های کهن خیس از حیث گوگل قابل پشت گرمی ترند البته جان مولر کارکن ارشد قسمت سرچ کنسول گوگل اعلام کرده که قدمت دامنه  فاکتور تأثیرگذاری وجود ندارد  و دامنه هایی که حتی یک سری ماه از قدمت آنان می‌ گذرد می‌ توانند درSERP   حضور داشته باشند و جايگاه بالایی بگیرند.
 
۲. لغات کلیدی در دامنه
اگرچه به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در دامنه تحت عنوان یک نماد مرتبط کار می‌نماید ولی در ارتقا جايگاه ‌بندی چندان مؤثر وجود ندارد.
 
۳. ارتفاع تصویب دامنه
برای گوگل دامنه ای که یک‌سری ماه دیگر منقضی می ‌خواهد شد زیاد قابل پشت گرمی وجود ندارد در حالی که در حالتی که دامنه ای با چندین سال تصویب مو جود باشد، رسمی خیس میباشد.
 
۴. کلمه و واژه کلیدی در تحت دامنه
وجود یک واژه و کلمه کلیدی در ساب دامین از سیگنال های مرتبطی میباشد که فاکتوری یاری کننده میباشد.
 
۵. سوابق دامنه
در صورتی‌که دامنه بارها داد و ستد گردیده باشد و یا این که یکسری توشه افت نموده باشد گوگل آن را تهیه و تنظیم دوباره می ‌نماید و مجموع بک لینک و پیوند ها را نفی می نماید. ممکن میباشد گوگل آن را جریمه نماید که‌این جریمه به صاحب و مالک نو نیز انتقال می یابد.
 
۶. دامنه تطبیق ظریف
دامنه EMD یا این که Exact Match Domain  که دقیقاً کلمه و واژه کلیدی یا این که کوئری  جستجوی استفاده کننده را در خویش دارااست احتمالاً فواید چندانی برای بهینه سازی ندارد و صرفا با دست اندرکاران مرتبط دیگری مانند تجربیات کاربری بهتر و محتوای مرتبط فعالیت می نماید.
 
۷. داده ها دامنه سری و همگانی
وقتی که صاحب و مالک دامنه را ضبط می نماید داده ها شما تحت عنوان صاحب و مالک تارنما در تارنما whois  تصویب می‌گردد براین اساس می ‌قدرت آن را در شرایط همگانی و یا این که پرایوت تفاهم نامه. محرمانه سازی داده ها چیز بدی وجود ندارد البته از لحاظ گوگل مقداری غیر معمولی میباشد و ممکن میباشد به آن مشکوک گردد که چیزی را از آن پنهان میکنید.
 
۸.  مجازات صاحب دامنه
در شرایطی که صاحب و مالک وبسایت بوسیله گوگل تحت عنوان اسپمر  شناخته خواهد شد، همگی سایت های دیگر آن فرد به توجه نظارت می‌گردد.
 
۹.پسوند  TLD
دامنه سطح بالای کشوری مانند (ir.)  بعضی اوقات به سکو وب سایت در آن میهن امداد می ‌نماید البته در جايگاه بندی جهانی تأثیرگذار وجود ندارد و یا این که حتی آن را محصور می نماید.
 
۱۰.  کلمه و واژه کلیدی در تگ تیتر
در شرایطی که واژه و کلمه کلیدی خویش را در  title tag ( پیوند آبی‌رنگ در برگه کاوش تحت عنوان معرفی کننده محتوای برگه میباشد)  بیاورید، به گوگل نماد می ‌دهید محتوای شما با سود های کاوش مخاطب مرتبط میباشد و این قادر است درجه شما‌را بهبود ببخشد.
 
۱۱. واژه و کلمه کلیدی در اولِ تگ تیتر
تگ های عنوانی که با لغت ها کلیدی شروع میشود نسبت به بقیه تیتر هایی که واژه کلیدی در آن ظواهر گردیده همت بهتری داراست.
 
۱۲. واژه کلیدی در تگ توضیحات متا
وجود واژه و کلمه کلیدی در نخستین متا دیسکریپشن  از فاکتورهای اساسی در سئوی on-page  میباشد. در حالی که گوگل از توضیحات متا در مرتبه بندی به کارگیری نمی‌ نماید بلکه یک سیگنال و شانس برای نرخ کلیک میباشد که استدلال اساسی در جايگاه بندی میباشد.
 

محتوا با کیفیت پایین

 

 
ساخت و ساز محتوا بی چگونگی که به فعالیت استفاده کننده نمی‌آید، یک کدام از آموزش خصوصی سئو مهم ترین روش‌ها و نتیجه ها به کار گیری از بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. این وقتی میباشد که محتوا از منابع دیگر بوسیله ربات‌ها یا این که بصورت فردی ربوده می گردد. خلاف قبلی در یک ده سال قبلی گوگل در شناسایی محتوای تکراری بسیار خوب شغل می‌نماید. پس به کارگیری از مطالب تکراری می تواند به سایت شما ضربه بزند.
 
در طریق seo کلاه سیاه بعضی وبسایت‌ها هنگام استعمال از لغات کلیدی رنگ آن را همرنگ با بگراند گزینش می‌نمایند تا از حیث پنهان باشند. این بدان معناست که هنگامی محتوای مشخصی را کاوش می کنید به ظواهر آن را برای شما به اکران در می آورد البته هنگامی بر روی آن کلیک می کنید دربردارنده هیچ محتوای قابل مشاهده‌ای وجود ندارد. در‌صورتی‌که قسط امداد به استفاده کننده را دارید هیچ گاه نباید از این عبارات نامرئی استعمال نمایید.
 
طعمه گذاری در بهینه سازی سیاه
 
در‌این طرز از بهینه سازی کلاه سیاه، شما برای استفاده کننده طعمه میگذارید، یعنی چه!؟ این بدان معنا میباشد که استفاده کننده واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرش را کاوش می‌نماید و شما با ارائه محتوای متبوع وی در قدم نخستین، کاربر را ترغیب میکنید که وارد وبسایت خواهد شد. بعد از آن با جابجایی سریع وی به محتوایی پیرامون آن موضوعی که میخواهید برایش در جايگاه‌های فراتر موتور کاوش قرار بگیرید، بازدید آن محتوا را بالا می برید. این مصداق بارز گمراه کردن مخاطب و موتور کاوش میباشد و نحوه خیر برای استعمال در seo وجود ندارد.
 
بیشتر بخوانید :  شناخت با الگوریتم مرغ مگس‌ خوار
تبادل لینک و پیوند
 
موتورهای کاوشگر مانند گوگل خریدوفروش پیوند٬ها را به شدت ممنوع اعلام کرده‌اند. آنان اظهار داشته‌اند که هر لینکی قصد مصرف تارنما‌ها برای لینک و پیوند دادن به تارنما خویش و ویرایش درجه در نتیجه ها گوگل را از این نحوه داشته باشد، دستور کار‌های اینترنت مستر گوگل را نقض نموده است. همینطور بایستی بدانیم که معمولا وبسایت‌های اسپم که از مرتبه پایینی در گوگل برخوردارند، نمی‌توانند امداد چندانی به ارتقاء بازدید شما با گذاشتن لینک و پیوند سایتتان بکنند.
 
در شرایطی که تصمیم به تدبیر از تبادل پیوند قابل قبول دارید، مت کاتس، مدیریت کهن مجموعه اینترنت اسپاس گوگل سفارش می‌نماید شیوه نامه‌های FTC را کاوش فرمایید. می بایست بدانید که گوگل خریداران و فروشندگان پیوند ها را در شکل شناسایی مجازات می‌نماید. در‌صورتی‌که فارغ از اینکه متوجه گردید این لینک و پیوند‌ها را خریداری کرده‌اید به محض متوجه شدن می بایست سریعا آن ها را حذف فرمایید. درصورتی که نمی‌توانید از اینترنت مسترها برای حذف پیوند‌ها به کارگیری نمایید، می توانید از ابزار disavow link به کار گیری فرمایید. این به گوگل می گوید که هنگام احتساب درجه سایت شما، از پیوندهای خریداری گردیده پرهیز نماید.
 

افزونه Premium SEO Pack چیست؟

 

 
پلاگین Premium بهینه سازی Pack
وردپرس شایسته ترین سیستم رئیس محتوا در مجموع عالم میباشد و بیشتراز 30 درصد آموزش خصوصی سئو تمام وب سایت ها از وردپرس برای طراحی وب به کارگیری می نمایند و با این حالا، صاحبان وبسایت ها معمولا به فعالیت با وردپرس برای seo وبسایت خویش برای سرعت و سئو موتورهای کاوش نیاز دارا‌هستند که‌این فعالیت را می قدرت با پلاگین جاری ساختن اعطا کرد. ولی با چه پلاگین ای می قدرت وردپرس را برای موتور های جست و جو با صرفه کرد؟ برای وردپرس پلاگین های سئوی مختلفی وجود دارااست به عنوان مثال: Yoast بهینه سازی ، All In سئو Pack که شایسته ترین این پلاگین ها پلاگین premium سئو pack است.
 
 
 
پلاگین Premium سئو Pack یک کدام از شایسته ترین پلاگین های سئوی وردپرس به حساب آورده می شود که در مرزوبوم ما و در اینترنت فارسی زیاد به کارگیری نمی‌شود و بدین برهان میباشد که زیاد با این پلاگین شناخت ندارند. این پلاگین با فروش بیش تر از 7500 به یک پلاگین بسیار دوست داستنی مجموعاَ عالم تبدیل گردیده است.
 
 
 
پرمیوم بهینه سازی پک چیست؟
پرمیوم seo پک تیم ای میباشد از ابزارهای کار کشته موردنیاز برای سئوی وبسایت شما که برای ارتقاء ورودی گوگل وبسایت شما شایسته ترین عملکرد را خواهند داشت. premium بهینه سازی pack دربرگیرنده همه ابزارهای مایحتاج برای سئوی وردپرس میباشد و شما با به کار گیری از این پلاگین دیگر نیازی به نصب پلاگین های متفاوت برای ارتقاء seo و سرعت سایتتان نخواهید داشت.
 
 
 
نادر وسعت کردن و کش کردن پوشه های js و CSS
با پلاگین minify که در premium سئو pack فارسی مو جود می‌باشد میتوانید به راحتی و با یک کلیک همگی پوشه های جاوا اسکریپت و استایل سی اس اس سایتتان را فشرده فرمایید.
 
 
 
دارنده ابزارهای آمارگیر SERP Tracking
شما میتوانید با این ابزار وضعیت سایتتان را نسبت به رقبا تشخیص دهید و نقاط ضعف خویش را بهبود اعطا کرد.
 
 
 
لیستی از تجهیزات بدون نقص premium سئو pack
سازش بدون نقص با کلیه ورژن های وردپرس
لیستی از پلاگین های مایحتاج برای بهینه سازی وردپرس ( می‌توانید پلاگین های دلخواه را فعال یا این که غیر فعال نمائید )
گوگل آنالیتیکس: می‌توانید داده ها جامع گوگل تحلیل خودتان را در پنل مدیر وردپرس ملاحظه کنید.تحریم های گوگل را بدور بزنید و بدون واسطه به بررسی گوگل دسترسی داشته باشید.
مانیتورینگ خطای 404: میتوانید خطاهای 404 یافت نشد سایتتان را ملاحظه کنید و آن ها را به صفحه های دلخواه تغییر و تحول مسیر بدهید.
Serp Tracking: می‌توانید شرایط صفحه ها گوناگون سایتتان در گوگل را بشناسید.
آزمایش سرعت گوگل: می‌توانید از روش pagespeed test گوگل ،سرعت سایتتان را تحقیق کرده و نقاط ضعف و قوت سرعت سایتتان را آگاه گردید.
seo صفحه ها: میتوانید همگی صفحه های و نوشته های سایتتان را در یک دیده به هم زدن seo فرمائید.
سئوی محلی: این ابزار قادر است کمپانی شمارا در شهرتان در سطح نتیجه ها گوگل اکران دهد.این یعنی ارتقاء ورودی تضمینی گوگل در سطح ناحیه یا این که شهر شما!
با صرفه کردن تیتر و متای صفحه های
تشکیل داد نقشه وب سایت: ابزاری بی نقص برای طراحی سایت مپ شما
نقشه وبسایت کلیپ های شما: می‌تواند از ویدیوهای سایتتان نقشه وب سایت جامعی برای اکران در حاصل ویدیویی گوگل ارائه نماید.
سئوی نامک های صفحه های: ابزاری میباشد که نامک (url) وبسایت شمارا بصورت بی نقص seo می نماید.
با صرفه ساز تصاویر وبسایت:تگ های مایحتاج برای سئوی تصاویر را به تارنما شما میدهد تا ورودی گوگل بالایی از حاصل تصویری گوگل داشته باشید.
حق نوشتن گوگل: ابزاری میباشد که حق نوشتن پست های شمارا تماما فردی کرده و به گوگل می فهماند که‌این پست را شما نوشته اید. با پیوند کردن پست به کاغذ Google+ شما
ایجاد کرد لینک و پیوند: ابزاری که برای شما پیوند های seo گردیده و تضمینی تولید می نماید.
ایجاد کرد بک لینک و پیوند: لینک و پیوند بدون واسطه وب سایت شمارا در هزاران وب سایت دارای اعتبار قرار می‌دهد.
داده های عددی محبوبیت در شبکه های مردمی: محبوبیت شمارا در شبکه‌های‌عمومی متعدد گزینه تحقیق قرار داده و اعلام می نماید حالت سئوی شما از لحاظ social marketing چه طور میباشد.
 

طراحی ریسپانسیو و سازگاری با موبایل

 

 
ریسپانسیو(Responsive) یا این که برخورد‌گرا بودن به‌این معناست که آموزش خصوصی سئو یوزرها بتوانند با دستگاه‌های متعدد برای مثال تبلت، تلفن همراه و … از سایتتان استعمال نمایند. برخورد‌گرایی یک کدام از مهم ترین فاکتورهای UX به شمار میاید که بایستی حین کدنویسی و پیاده سازی پوسته به آن دقت کرد. از طرفی گوگل نیز مرتبه‌ی اینترنت‌تارنما‌هایی که عکس العمل‌گرا نباشند را در حاصل کاوش با تلفن همراه به‌شدت کاهش میدهد.
 
هر ساله بر تعداد کسانی که از گوشی و تبلت به کار گیری می‌نمایند، افزوده می شود؛ علیرغم هنوز بعضی از وبسایت‌ها برای این دستگاه‌ها باصرفه‌سازی نشده‌اند. باصرفه‌سازی ورژن موبایلی اینترنت‌تارنما‌ها دارای اهمیت میباشد به این دلیل که به‌ظواهر پردازنده ضعیف‌تری دارا‌هستند، نرم افزار‌های مرورگر توانگری بالایی ندارند، و اینکه یوزرها ممکن میباشد مدام در بخشها زیر پوشش وب پرسرعت نباشند. بد وجود ندارد به آماری که به دنبال ارائه میدهیم نگاهی بیاندازید تا متوجه عنایت این قضیه بشوید.
 
52.2 درصد از ترافیک یک اینترنت‌وبسایت وابسته به دستگاه‌های گوشی میباشد.
70 درصد از بازه‌هنگامی که اشخاص در وب سپری می‌نمایند، از روش تلفن همراه میباشد.
74 درصد از یوزرها بعداز بازدید از تارنما‌های سازگار با گوشی، ترغیب میگردند بازهم به آن مراجعه نمایند.
وب سایت‌های Mobile-Friendy رویت کرد 60 درصد از یوزرها را نسبت به تارنما بهبود می بخشد و سبب ساز می گردد تجارب کاربری بهتری داشته باشند.
67 درصد از مشتریان تائید کرده‌اند که ترجیح میدهند خریدشان را از تارنما‌های Mobile-Friendly اعمال دهند.
کسانی که میخواهند از روش گوشی به جستجوی اینترنتی بپردازند، در 96 درصد مواقع از موتور جستجوی گوگل به کارگیری می‌نمایند.
با اعتنا بدین داده های عددی، طبیعی میباشد که یوزرها تلفن همراه بسیار گزینه دقت گوگل باشند. ازاین‌رو سازش اینترنت‌تارنما با موبایل تلفن همراه یکی‌از معیارهای اساسی بهینه سازی و همینطور UX به حساب می آید. در حالتی‌که میخواهید یوزرها بیشتری را به سایتتان جذب و آنان‌را تبدیل به مشتریان متعهد خویش نمائید، بایستی طراحی سایت سایتتان را به سیرتکامل‌ای ایفا دهید که در ورژن تلفن همراه نیز کیفیت عالی بالایی اکران داده گردد. باصرفه‌سازی وبسایت برای تلفن همراه به فاکتورهایی همانند ساخت وب سایت، ساختار وبسایت، سرعت شیت و مواقعی این‌اینگونه که می توانند منجر شوند نصیب عظیمی از کاربرانتان از دست دهید، می پردازد. برای اینکه مطمئن گردید سایتتان با تلفن همراه سازش دارااست یا این که نه می توانید از ابزار Mobile-Friendly Test گوگل استعمال فرمایید. در تصویر تحت، به عبارتی‌طور که می بینید، ما تارنما همیار آکادمی را درین ابزار رسیدگی کردیم و فیض نظارت گوگل این بوده میباشد که‌این وبسایت به‌خیر و خوبی با گوشی سازش داراست.
 
 
رسیدگی گوشی فرندلی بودن وبسایت در Mobile-Friendly Test گوگل
جذاب میباشد بدانید امروزه کاوش از روش صدا و ذکر عبارت مدنظر به‌شکل شفاهی، موردتوجه موتورهای کاوش قرارگرفته میباشد. از این نکته می‌قدرت این‌طور برداشت کرد که در بعدی یوزرها بیشتری از جستجوهای صوتی در فضای اینترنت استعمال می‌نمایند و بدیهی میباشد که‌این نوع جستجوها نیز بیشتر از روش تلفن همراه اعمال می گردد.
 

الگوریتم پاندا در گوگل چیست؟

 

 
الگوریتم گوگل، او‌لین و معتبرترین منبع برای پژوهش و آشنایی خلق موتور کاوش آموزش خصوصی سئو در نتیجه ها نماد دهنده به یوزرها وب میباشد. ضرورت شناخت با الگوریتم های گوگل بر هر مدیریت و حتی عشق و علاقه مندی که رده استخراج و کارش در اکران حاصل گوگل اساسی میباشد، پوشیده وجود ندارد. از این رو بر آن شدیم که هر هفته به سراغ یک کدام از الگوریتم های گوگل رفته و به بررسی خلق الگوریتم و مقررات حکم دهنده بر الگوریتم گوگل و حتی ادله به وجود وارد شدن آن بپردازیم. مهم‌ترین و کاربردی ترین الگوریتم گوگل، الگوریتم پانداست. این هفته به سراغ پاندای گوگل رفته و به نظارت بدون نقص و ظریف الگوریتم پاندا می‌پردازیم.
 
 
 
 
در سال ۲۰۱۰ نمایشی که از نتیجه ها گوگل برای یوزرها قابل مشاهده بود به ضعیف ترین وضعیت ممکن خویش رسیده و سبب ساز نارضایتی یوزرها گردیده بود. تا جایی که بعضی از مجله های قانونی در مقالاتی گوناگون خطاب به کمپانی گوگل این آیتم را مطرح کردند. بعد از وصال به‌این حالت و مشاهده اعتراض های گوناگون، گوگل در سال ۲۰۱۱ از الگوریتم Google Panda Update 1.0 که اسم قانونی آن الگوریتم پانداست برای کاهش محتوای بی چگونگی و هرزنامه Spam رونمایی کرد. یک روز بعداز رونمایی از الگوریتم پاندا در وبلاگ قانونی گوگل الگوریتم پاندا بدین شکل معرفی شد:
 
This update is designed to reduce rankings for low-quality sites—sites which are low-value add for users, copy content from other websites or sites that are just not very useful. At the same time, it will provide better rankings for high-quality sites—sites with original content and information such as research, in-depth reports, thoughtful analysis and so on
 
به روزرسانی گوگل پاندا، وبسایت ها را ناچار کرد تا بر روی محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده بازنگری داشته و در خصوص کیفیت ساخت‌و‌ساز محتوا بر اینترنت تغییرات مایحتاج را ایفا دهند. الگوریتم پاندا مغایر آنچه که مردم تصور می نمایند و اشتباهی رایج در محاسبه این الگوریتم میباشد از سوال های و عبارت های آیتم کاوش در قبلی یوزرها به کارگیری نمی نماید و بر این شالوده مبنا ریزی نشده میباشد. بلکه به طور پویا هر فولدر (محتوا) را مبنی بر سیگنال هایی که سیستم های یادگیری گوگل داشته و تابحال اصلا گوگل آنان را منتشر نکرده میباشد، فعالیت می نماید.
 
 
الگوریتم پاندا - panda algorithm
 
براساس سخن مدیران گوگل و نظارت گران و بزرگان این حوزه راجع به سیگنال هایی که به امداد آنها کار کشته به شناسایی محتوای قادر از ضعیف می باشند، جواب هایی میباشد که یوزرها به سوال ها گوگل می‌دهند و این جواب هاست که سیگنال های تایین چگونگی محتوا را آماده می‌آورند. سوالاتی از قبیل :
 
آیا اطلاعاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی ارائه گردیده‌است پشت گرمی دارید؟
آیا این نوشته‌ی علمی بوسیله کارشناس یا این که عشق مندی حافظه داده می‌گردد که مسئله را عالی می‌داند یا این که سطحی نگر میباشد؟
آیا تارنما دارنده مقاله ها تکراری، همپوشانی و یا این که بیشتراز حد در موضوعات شبیه یا این که شبیه با تغییرات گوناگون واژه و کلمه کلیدی میباشد؟
آیا این نوشته ی علمی خطاهای املا، مدل و یا این که واقعی دارااست؟
آیا موضوعاتی که منافع حقیقی خواننده گان وبسایت را هدایت می نمایند یااینکه وبسایت محتوا را با همت برای پیش گویی زدن آنچه که ممکن میباشد در موتورهای کاوش مرتبه بندی نماید، ساخت می نماید؟
آیا نوشته‌ی‌علمی محتوا یا این که داده ها اساسی، گزارش اساسی، بازرسی اساسی یا این که تجزیه و محاسبه اساسی را ارائه می‌دهد؟
آیا کاغذ در مقایسه با صفحه های دیگر در نتیجه ها کاوش، بها قابل توجهی دارااست؟
در اختیار گرفتن چگونگی چه قدر بر روی محتوا اعمال میشود؟
آیا نوشته‌ی‌علمی هر دو طرف روایت را تعریف می نماید؟
آیا نوشته‌علمی بهتر بازنویسی گردیده، یا این که به حیث می‌رسد انعطاف پذیر یا این که شتابزده ساخت شد‌ه‌است؟
برای یک پرس و جو مربوط به سالم، آیا داده ها نتیجه ها گردیده از این تارنما امکان اعتقاد دارااست؟
آیا این تارنما را بعنوان یک منبع دارای اعتبار در نامگذاری می‌دانید؟
آیا این نوشته‌ی‌علمی توضیح بی نقص یا این که جامع از قضیه ارائه میدهد؟
آیا این نوع برگه ای میباشد که، میخواهید با یک دوست به اشتراک بگذارید یا این که پیشنهاد نمایید؟
آیا این نوشته ی علمی دارنده تبلیغات بیشتراز حد میباشد که محتوای اساسی را گمراه می نماید؟
آیا می‌خواهید این نوشته‌علمی را در خبرنامه، دانشنامه یا این که کتاب چاپ فرمایید؟
آیا مقاله ها کوتاه، غیرمستقیم، و یا این که در غیر این شکل فاقد مفاهیم اثر گذار می‌باشند؟
آیا یوزرها هنگام بازدید از صفحه های این تارنما، گلایه دارا هستند؟
و ...
 

روش ها و تکنیک های سئو سایت چیست؟

 
استفاده از کلمات کلیدی ترند شده در شبکه‌های اجتماعی
این روزها شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین فضای سرگرم کننده افراد شناخته می‌شوند. ادبیات به کار رفته در این محیط از اهمیت بسیاری برخوردار است و سبب رایج شدن برخی کلمات می‌شود. از همین رو برای بهبود سئوی سایت خود لازم است تا به کلمات ترند شده در دیگر شبکه‌های اجتماعی توجه لازم را داشته باشید. این مورد از تکنیک‌های سئو به شما کمک می‌کند تا بتوانید نتیجه بهتری را از رشد روند سئوی سایت خود به دست آورید.
 
بهینه‌سازی سایت برای google rankbrain
Rankbrain به عنوان یکی از ابزارهای سئوی گوگل شناخته می‌شود که به دنبال اندازه‌گیری میزان تعامل در بین نتایج صفحه اول جست‌وجوی گول است. با استفاده از این ابزار، گوگل رنگ‌بندی مشخصی را در سایت‌های خود به وجود می‌آورد و بر سئوی هر سایت تاثیر می‌گذارد. از همین رو بسیار اهمیت دارد که هر سایتی در این ابزار بهینه‌سازی شده باشد و بتواند خود را با الگوها و الگوریتم‌های موجود در آن سازگار کند. بهینه‌سازی برای rankbrain به عنوان یکی از موارد مهم تکنیک‌های سئو شناخته می‌شود.
 
به روزرسانی، ارتقا و انتشار مجدد پست‌های قدیمی روی سایت
به عنوان یکی دیگر از تکنیک‌های سئو که می‌تواند نتایج قابل قبولی را در بر داشته باشد، می‌توان به استفاده از محتواهای قدیمی سایت و بلاگ اشاره کرد. معمولا محتواهای قبلی هر سایتی، به اندازه محتواهای امروزی کامل و جامع نیستند و ممکن است کیفیت کمتری را داشته باشند. از همین رو، با استفاده از به روزرسانی و ارتقای محتواهای قبلی، می‌توان آن‌ها را برای بار دیگر بر روی سایت منتشر کرد و از این محتواها به شکلی بهتر کامل‌تر بهره برد.
 
استفاده از عناوین جذاب و برچسب‌های توضیحات مرتبط
عناوین هر محتوا، به عنوان اولین ابعادی از محتوا است که در معرض مشاهده قرار می‌گیرد. استفاده از عناوین جذاب و برچسب‌های مرتبط و در عین حال منحصربه‌فرد، می‌تواند سبب بهبود وضعیت استقبال مخاطب از سایت شما بشود. داشتن تیتر و عناوین متفاوت از دیگر رقبا، دلیلی است که شما را در دیده شدن بیشتر محتوایتان کمک خواهد کرد. از همین رو اگر به دنبال افزایش بازدید از محتوای خود هستید، در انتخاب عناوین و برچسب‌های مناسب دقت عمل لازم را به خرج دهید.
 
تکنیک های سئو
تکنیک های سئو سایت
 
بهبود لینک‌های شکسته موجود در سایت به منظور بهبود سئو
یکی از موضوعاتی که می‌تواند بر روی سئوی یک سایت تاثیر منفی مستقیمی را داشته باشد، حضور و استفاده از لینک‌های شکسته است. گوگل این لینک‌ها را به راحتی شناسایی می‌کند و با مشاهده آن‌ها برای یک وب سایت، روند رشد سئوی سایت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. از همین رو، لازم است تا با استفاده از ابزارهای مختص به این موضوع، لینک‌های شکسته را در یک سایت شناسایی کرده و به برطرف کردن مشکل آن‌ها بپردازید.
 
استفاده از بهترین کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای رقبا
اگر به دنبال آن هستید تا رقیبی بی‌مانند باشید و بتوانید از تمامی رقبای خود پیشی بگیرید، لازم است تا رقبای خود را به خوبی رصد کنید. رصد کردن رقبای شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر بهتری را برای خود به وجود آورید. به عنوان یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌های سئو می‌توان به استفاده از کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای رقبا اشاره کرد. با استفاده از این کار می‌توانید مسیر رشد خود را جهت دهید و به شکل بهتری آن را به پیش ببرید.
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد