200 فاکتور گوگل جهت جايگاه بندی و بهینه سازی وبسایت
در صورتی قصد ادارید در  مهاجرت بهینه سازی خویش برنده گردید آموزش خصوصی سئو لیست جامع 200 فاکتور گوگل جهت مرتبه بندی و بهینه سازی وب سایت را پیرو بخوانید.
 
۱. ارتفاع قدمت دامنه
در حالی که اکثری از seo کاران معتقدند دامنه های کهن خیس از حیث گوگل قابل پشت گرمی ترند البته جان مولر کارکن ارشد قسمت سرچ کنسول گوگل اعلام کرده که قدمت دامنه  فاکتور تأثیرگذاری وجود ندارد  و دامنه هایی که حتی یک سری ماه از قدمت آنان می‌ گذرد می‌ توانند درSERP   حضور داشته باشند و جايگاه بالایی بگیرند.
 
۲. لغات کلیدی در دامنه
اگرچه به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در دامنه تحت عنوان یک نماد مرتبط کار می‌نماید ولی در ارتقا جايگاه ‌بندی چندان مؤثر وجود ندارد.
 
۳. ارتفاع تصویب دامنه
برای گوگل دامنه ای که یک‌سری ماه دیگر منقضی می ‌خواهد شد زیاد قابل پشت گرمی وجود ندارد در حالی که در حالتی که دامنه ای با چندین سال تصویب مو جود باشد، رسمی خیس میباشد.
 
۴. کلمه و واژه کلیدی در تحت دامنه
وجود یک واژه و کلمه کلیدی در ساب دامین از سیگنال های مرتبطی میباشد که فاکتوری یاری کننده میباشد.
 
۵. سوابق دامنه
در صورتی‌که دامنه بارها داد و ستد گردیده باشد و یا این که یکسری توشه افت نموده باشد گوگل آن را تهیه و تنظیم دوباره می ‌نماید و مجموع بک لینک و پیوند ها را نفی می نماید. ممکن میباشد گوگل آن را جریمه نماید که‌این جریمه به صاحب و مالک نو نیز انتقال می یابد.
 
۶. دامنه تطبیق ظریف
دامنه EMD یا این که Exact Match Domain  که دقیقاً کلمه و واژه کلیدی یا این که کوئری  جستجوی استفاده کننده را در خویش دارااست احتمالاً فواید چندانی برای بهینه سازی ندارد و صرفا با دست اندرکاران مرتبط دیگری مانند تجربیات کاربری بهتر و محتوای مرتبط فعالیت می نماید.
 
۷. داده ها دامنه سری و همگانی
وقتی که صاحب و مالک دامنه را ضبط می نماید داده ها شما تحت عنوان صاحب و مالک تارنما در تارنما whois  تصویب می‌گردد براین اساس می ‌قدرت آن را در شرایط همگانی و یا این که پرایوت تفاهم نامه. محرمانه سازی داده ها چیز بدی وجود ندارد البته از لحاظ گوگل مقداری غیر معمولی میباشد و ممکن میباشد به آن مشکوک گردد که چیزی را از آن پنهان میکنید.
 
۸.  مجازات صاحب دامنه
در شرایطی که صاحب و مالک وبسایت بوسیله گوگل تحت عنوان اسپمر  شناخته خواهد شد، همگی سایت های دیگر آن فرد به توجه نظارت می‌گردد.
 
۹.پسوند  TLD
دامنه سطح بالای کشوری مانند (ir.)  بعضی اوقات به سکو وب سایت در آن میهن امداد می ‌نماید البته در جايگاه بندی جهانی تأثیرگذار وجود ندارد و یا این که حتی آن را محصور می نماید.
 
۱۰.  کلمه و واژه کلیدی در تگ تیتر
در شرایطی که واژه و کلمه کلیدی خویش را در  title tag ( پیوند آبی‌رنگ در برگه کاوش تحت عنوان معرفی کننده محتوای برگه میباشد)  بیاورید، به گوگل نماد می ‌دهید محتوای شما با سود های کاوش مخاطب مرتبط میباشد و این قادر است درجه شما‌را بهبود ببخشد.
 
۱۱. واژه و کلمه کلیدی در اولِ تگ تیتر
تگ های عنوانی که با لغت ها کلیدی شروع میشود نسبت به بقیه تیتر هایی که واژه کلیدی در آن ظواهر گردیده همت بهتری داراست.
 
۱۲. واژه کلیدی در تگ توضیحات متا
وجود واژه و کلمه کلیدی در نخستین متا دیسکریپشن  از فاکتورهای اساسی در سئوی on-page  میباشد. در حالی که گوگل از توضیحات متا در مرتبه بندی به کارگیری نمی‌ نماید بلکه یک سیگنال و شانس برای نرخ کلیک میباشد که استدلال اساسی در جايگاه بندی میباشد.