در اینترنت‌تارنما‌های متفاوت شیوه‌های متعددی برای بالا بردن سرعت آموزش خصوصی سئو وبسایت مذکور می گردد. البته ما درین نوشته‌علمی از ادمین وب سایت قصد داریم به ۱۰ طرز اثرگذار و معمولی‌خیس بپردازیم که اجرای آن رنج‌های متعددی به یار نداشته باشد. حتماً با اجرای این مفاد شاهد ارتقا چشمگیر سرعت اینترنت‌سایتتان خواهید بود.
 
در‌حالتی که با کدنویسی شناخت ندارید نگران نباشید. در ۴مورد نخستین شما هیچ احتیاجی به علم اپ نویسی نخواهید داشت.
 
نکته: این ۱۰ آیتم در سرعت اینترنت‌وب سایت شما موءثر خواهند بود ولی اینها صرفا بخشی از نکاتی میباشد که یک اینترنت‌تارنما می بایست رعایت نماید. برای مشاهده‌ی نکات تخصصی‌خیس به لهجه معمولی، به زمان ارتقا سرعت تارنما رجوع‌نمایید. با مشاهده این زمان به طور ویدیویی و به طور کاملً عملی در حین تنها ۳ ساعت به یک کارشناس GTMetrix و ارتقاء سرعت در وردپرس تبدیل خواهید شد.
 
رسیدگی فراگیری ارتقاء سرعت تارنما
۱– seo تصاویر
 
همانگونه که میدانید یک کدام از مهم ترین دست اندرکاران اثرگذار بر سرعت بار گذاری وبسایت، وسعت صفحه ها میباشد. تصاویر اثر متعددی در ارتقا وسعت صفحه های می گذارند. بدین ترتیب برای استعمال از تصاویر کارایی فرمایید تصویر گزینه استعمال، از سایز ما یحتاج بزرگتر نباشد.
خوب میباشد برای کار‌های گرافیکی از فرمت PNG و برای تصاویر طبیعی از JPG مصرف شود. همینطور پیش از لود تصاویر در اینترنت‌وبسایت آن‌ها‌را فشرده نمایید. میتوانید با یاری ابزاهایی مثل فتوشاپ، JPEG Imager و… این عمل را به راحتی اجرا دهید.
 
کلیه نحوه‌های با صرفه‌سازی تصویر در نوشته‌ی علمی‌ی تحت رسیدگی گردیده‌است که در این باره یاری خیر به ارتقاء سرعت خواهد کرد.
 
شایسته ترین طریق‌های seo تصویر‌
 
۲– استعمال از پلاگین‌ی کش مرورگر
هربار که ورقه ای از یک اینترنت‌وبسایت را گشوده میکنید، سرور وبسایت اطلاعاتی را از مقر داده و فولدر‌های PHP اخذ می‌نماید و در پوسته Html به شما اکران میدهد. ولی این فرآیند وقتگیر و فرصت‌بر میباشد.
 
 
برای کوتاه کردن آن کافیست یک پلاگین‌ی کش نصب نمائید. چنین با او‌لین load وب سایت بخشی از داده ها ورقه که معمولاً اثبات میباشد (مثل تصاویر و پوشه‌های css) در خاطر سیستم مخاطب ذخیره می گردد. اکنون چنانچه مخاطب مجدداً وارد به عبارتی شیت گردد، دیگر داده ها، فرآیند وقتگیر اول را طی نمی کنند و از کش اخذ میگردند.
 
چنانچه یک اینترنت‌تارنما وردپرسی دارید میتوانید از پلاگین‌های پایین استعمال کنید.
 
WPFFPC
WP Rocket
WP Super Cach
W3 total cache
معرفی پلاگین‌ی WP Rocket و شیوه‌ی ایفا پیکربندی آن
 
 
۳- استعمال از پوسته‌های مطلوب
گاهی حین استعمال از پوسته‌هایی با کدنویسی ضعیف و ناکارآمد شاهد نماید شدن اینترنت‌تارنما خویش هستیم. همت نمایید از پوسته‌هایی استعمال فرمایید که مدل‌ و معمولی‌خیس میباشند و کارتون و تحرکات بیهوده ندارند.
 
در حالتی‌که از سرویس ها پیاده سازی پوسته وردپرس کمپانی‌های متفاوت به کار گیری کرده‌اید، قطعاً از استاندارد بودن پیاده سازی پوسته مطمئن گردید. در همین راستا گروه ادمین وب سایت پس از پیاده سازی هر پوسته منحصربه‌فرد، یک استعلام دارای اعتبار از سرعت اجرای تم‌ پیاده سازی گردیده، در مشت یوزرها قرار می دهد.