x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

چگونه‌ می‌توان مشکل همنوع خواری کلمات کلیدی را حل کرد؟

 کیفیت حل همنوع خواری لغت ها کلیدی، آموزش خصوصی سئو به ریشه این اختلال بستگی داراست.

بیشتر تایم ها، موضوع صرفا به سازماندهی صفحه های برمی‌شود. البته در مواقعی هم که خلل بدون شوخی‎خیس میباشد، ممکن میباشد بدون چاره گردید از ریدایرکت ۳۰۱ یا این که صفحه های لندینگ تازه به کار گیری نمائید.
 
برای رفع نقص‌ کنیبالیزیشن پنج راهکار وجود داراست:
 
۱- اینترنت‌تارنما خویش را تجدید بنا فرمایید
بی آلایش‌ترین راهکار این میباشد که معتبرترین برگه خویش را در حیث بگیرید و آن را به یک برگه لندینگ تبدیل فرمائید که بتواند بقیه صفحاتی که از به عبارتی واژه کلیدی به کارگیری کرده‌اند را پوشش دهد.
 
در حالتی‌که به نمونه اینترنت‎وب سایت فروش کفش برگردیم،  آکادمی رایا پارس ممکن میباشد راهکار منطقی این باشد که «کفش»‌ها را شیت کانونیکال خویش در لحاظ بگیریم و تمامی تنوع‌های دیگر در حوزه کفش (کفش پیاده‌روی، کفش دوییدن، و…) را به آن برگه لینک و پیوند بدهیم.
 
۲- صفحه ها لندینگ تازه ساخت و ساز نمائید
ممکن میباشد در تارنما خویش شیت لندینگ نداشته باشید که تک تک صفحه های مال شمارا در یک جای با هم تلفیق شوند.
 
دراین‌صورت، شما‌ میتوانید از تولید یک ورقه لندینگ منحصر تحت عنوان معتبرترین کاغذ منبع وبسایت خویش به کار گیری فرمایید و از آنجا به بقیه صفحه های خویش پیوند بدهید.
 
به عنوان مثال در نمونه دکان کفش، ممکن میباشد ورقه‎ای به اسم «کفش پیاده‌روی» و ورقه دیگری به اسم «کفش ورزشی مردانه» ساخت و ساز کنیم.
 
۳- محتوای خویش را تلفیق فرمایید
در حالتی که صفحه های شما به اندازه کافی مخصوص نیستند که بتوانند یک‌سری ورقه را با به عبارتی واژه کلیدی مقصود قرار دهند، کارایی فرمایید تمامی آن صفحه های را در یک شیت واحد با یکدیگر تلفیق و ادغام فرمایید.
 
این فرصتی میباشد برای آحاد کردن دو شیت با کارایی معدود و تبدیل آنان به یک منبع معتبرتر. همینطور ممکن میباشد این فعالیت بتواند ایراد محتوای بی‌چگونگی را هم در وبسایت شما رفع نماید. what is seo زمانی ۲ یا این که چندین مقاله را به یک مقاله جامع تبدیل میکنید، گوگل احتمالا برای شیت شما رده بالاتری در لحاظ می گیرد.
 
۴- لغت ها کلیدی تازه پیدا نمائید
درصورتی که پیش از این از صفحه ها بسیار متنوع و پرمحتوا در تارنما‎ خویش منفعت گرفته‌اید و صرفا چیزی که اینترنت‌وبسایت‌تان از آن مشقت‌ میبرد، داشتن یک استراتژی لغات کلیدی ضعیف میباشد، شاید صرفا کاری که می بایست جاری ساختن دهید یافتن لغات کلیدی تازه باشد.
 
صرفا مطمئن گردید که کلمه ها کلیدی انتخابی، به صدق میتوانند محتوای کاغذ شما‌را تعریف‌ نمایند.

بررسی سئوی سایت

 جت seo یک ابزار جامع برای آنالیز و نظارت سئوی وب سایت میباشد آموزش خصوصی سئو که به وبمستران یاری می‌نماید تا تارنما خویش را مبتنی بر با الگوریتم‌های گوگل سئو نمایند. این ابزار از تکنولوژی‌های نوین برای تعقیب کردن الگوریتم‌های گوگل به کار گیری می‌نماید و اکثری از ایرادات فنی وبسایت را که معمولاً از حیث مدیران تارنما نهفته می‌ماند، آشکار می‌نماید.

تفحص لغت ها کلیدی
یک ضرب‌المثل مشهور وجود داراست که میگوید ورقه دوم حاصل جستجوی گوگل شایسته ترین جا برای نهفته کردن جسد مورد قتل واقع شده میباشد! نتیجه ها پژوهش ها صورت گرفته آرم میدهد که 75 درصد از یوزرها گوگل، هیچ وقت به شیت دوم حاصل کاوش نمی‌پروسه و در کاغذ اولیه به جواب خویش می‌رسند. آکادمی رایا پارس به این ترتیب برای چشم شدن بایستی در واژه و کلمه کلیدی خویش در ورقه اولیه حاصل جستجوی کلیدی قرار بگیرید. جت بهینه سازی تفحص لغات کلیدی را با استعمال از یک سری ابزار کاربردی مثلا خدمت ساختار محتوا برای شما اعمال می دهد.
 
توده‌بندی
 
چه مدیریت یک وب سایت باشید چه مسئول دیجیتال مارکتینگ آن، what is seo مورد نیاز میباشد وبسایت خویش را در معرض روئت کرد یوزرها دیگر قرار دهید و برای این عمل به ابزارهای ماهر نیاز دارید. در قبل خیر چندان به دور، الکسا تحت عنوان یک ابزار جامع مقبول تمامی مدیران تارنما‌ها قرار داشت.

مخفی کردن یا تغییر مسیر (آب زیر کاه)

 پنهان کاری به معنای این میباشد که صفحاتی که به یوزرها نشانه داده می گردد آموزش خصوصی سئو با صفحاتی که به گوگل نماد داده میشود مختلف میباشد. تغییر تحول مسیرها که به آن تغییر تحول مسیرهای آب ذیل کاه نیز گفته میشود به یوزرها ورقه‌ای متعدد از گوگل نشانه می دهند که هر دو این اقدامات به معنای نقض شیوه نامه‌های اینترنت مستر میباشد.

این پنالتی یا این که مجازات به دو صورت تحت میباشد:
 
تطابقات جزئی که بخشی از وب سایت شما‌را زیر اثر قرار می دهد.
 
تطابقات بزرگ که آحاد اینترنت‌وبسایت شمارا زیر اثر قرار می دهد.
 
چاره:
۱- به بخش Google Search Console >Crawl> Fetch as Google بروید آکادمی رایا پارس آنگاه صفحه های را از بخش مجروح اینترنت‌وبسایت خویش بردارید.
 
۲- محتوای ورقه خویش را با محتوایی که گوگل آورده میباشد مقایسه فرمائید.
 
۳- هرگونه تغییرات و تعارضات در بین این دو را بر طرف نمائید تا هر دو به طور یکسان در بیاید.
 
۴- تمامی تغییر تحول مسیرها و هدایت کننده‌ها را ارزیابی فرمایید و آن‌هایی را که 1- یوزرها را به مقصد غیر انتظار هدایت می‌نماید  2- به طور منوط یوزرها را هدایت می‌نمایند از جمله تنها کاربرانی را که از یک منبع خاص میایند هدایت می‌نمایند 3- مفاد آب ذیل کاه و غیر معمول تعریف و تمجید گردیده دیگر را حذف فرمایید.
 
۵- بعداز تصحیح این موردها یک درخواست بازبینی ارسال فرمایید.
 
۲.او‌لین کلیک مجانی
این جریمه مخفیانه علیه اینترنت‌وب سایت‌هایی میباشد که محتوای بی نقص را به گوگل نماد میدهند البته محتوای قابل مشاهده برای یوزرها محصور میباشد به خصوص کاربرانی که از خدمت‌های گوگل می آیند. در صورتیکه استفاده کننده برای ورود به یک اینترنت‌وبسایت و دیدن محتوا نیاز به نام نویسی یا این که اشتراک داشته باشد بر طبق با سیاست‌های گوگل وجود ندارد.
 
این یک کدام از دیگر از جریمه‌های گوگل میباشد که‌این جریمه نیز به دو شکل اجرا می گردد:
 
تطابقات جزئی که بخشی از تارنما شما‌را پایین اثر قرار میدهد.
 
تطابقات پهناور که کل اینترنت‌تارنما شما‌را زیر اثر قرار میدهد.
 
چاره:
۱- محتوای علامت داده گردیده به یوزرها می بایست به عبارتی محتوایی باشد what is seo که به خدمت‌های گوگل نشانه داده می شود. هرگونه اصلاحاتی که برای این انطباق نیاز میباشد ایفا دهید.
 
۲- بعداز تصحیح زمینه، درخواست تجدید لحاظ را ارسال نمائید.
 
نکته: از سیاست «او‌لین کلیک مجانی» گوگل به کار گیری نمائید. اذن بدهید که یوزرها استعمال از سرویس ها گوگل یک نوشته‌علمی بی نقص سوای نام نویسی یا این که اشتراک بعداز ورود به وبسایت شما ببینند.
 
۳.تصاویر نهفته گردیده
 
 
پنالتی یا این که جریمه گوگل برای تصاویر نیز انجام میشود. از جمله تصاویری که:
 
– با یک تصویر دیگر مخفی می شوند.
 
– گوناگون از تصویر ارائه گردیده می باشند.
 
– یوزرها را به یک تصویر دیگر هدایت می‌نمایند.
 
کلیه این موردها دربرگیرنده جریمه گوگل می شوند.
 
راه‌حل:
۱- به گوگل دقیقا به عبارتی تصویری را که به یوزرها تارنما اکران می‌دهید علامت دهید.
 
۲- بعداز تصحیح زمینه درخواست تجدید حیث را ارسال فرمائید.
 
نکته: هر بلاگینی که نصب کرده‌اید را نظارت نمایید تا یقین نتیجه ها خواهد شد که هیچ مشکلی در تصاویر نیست.
 
۴.وب سایت هک گردیده
هکرها دائما در اکنون سوء‌ به کار گیری در وردپرس و بقیه سیستم‌های رئیس محتوا برای تزریق پیوند‌‎ها و محتوای مخرب میباشند. این موردها اکثر زمان ها به راحتی پیدا نمی شوند و اصلاح آنها مشقت بار میباشد.
 
اطلاعیه‌ای که گول دراین باره به یک اینترنت‌وب سایت میدهد اطلاعیه‌ای با تیتر «این وبسایت هک گردیده‌است» است. این مسئله اکثر زمان ها سبب به کم شدن یک اینترنت‌وب سایت در حاصل کاوش میشود.

محاسبه نرخ بانس ریت سایت چگونه است؟

 هنگامی که گروهی از یوزرها وب به وب سایت شما وارد شوند آموزش خصوصی سئو ولی فارغ از گذراندن وقت فورا از وبسایت بیرون شوند در‌این حالت گفته می‌شو که نرخ پریدن وبسایت ارتقا یافته میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی توضیح خوا هیم بخشید که احتساب نرخ بانس ریت وبسایت چه‌گونه میباشد؟

نرخ بانس در گوگل آنالیتیکس
نرخ پریدن یا این که بانس‌ریت یک متریک برای اندازه‌گیری مخاطبینی که وارد یک شیت از اینترنت‌وبسایت شما می شوند و هیچگونه کاری جاری ساختن نمی‌دهند استعمال میگردد. بطور نمونه برروی بخش منو، داده ها بیشتر یا این که پیوند‌های داخلی که برروی برگه وجود داراست کلیک نمیکنند، بدین مضمون‌ که سرور گوگل آنالیتیکس هیچگونه تریگری از مخاطبین اخذ نکرده. بطور کلی مخاطب هیچگونه تضارب با تارنما شما ساخت‌و‌ساز نکرده میباشد آکادمی رایا پارس و تنها یکی‌از صفحه ها تارنما شمارا بازدید کرده و از آن بیرون گردیده است. بانس‌ریت یک متریکی برای آرم دادن چگونگی ورقه یا این که مخاطبین اینترنت‌وبسایت شما هست. خواسته از چگونگی یعنی مخاطبین غرض تارنما شما می‌باشند یا این که نه.
 
گوگل آنالیتیکس چه طور بانس ریت را احتساب می‌نماید؟
 
بانس‌ریت، سشن (session) تک شیت‌ای را تقسیم بر تک تک سشن‌ها می‌نماید یا این که درصدی از کلیه سشن‌های وبسایت که صرفا یک برگه را بازدید کرده‌اند و یک تریگر برروی سرور آنالیتیکس ارسال میشود.
 
(Bounce Rate = (Visits With Only 1 Pageview) / (Total Visits
 
بانس‌ریت مفاهیم پایین را می رساند:
چگونگی برگه تارنما معدود میباشد. مشکلی در دعوت کردن مخاطبین داراست.
مخاطبین مقصود شما صحیح انتخاب نشده میباشد، چون آن ها با ورقه شما همخوانی نشده‌اند.
سرعت زیر تارنما تا‌زمانی‌که بار گذاری خواهد شد.
پيشنهاد اینترنت راز: گوگل اپتیمایز – بخش اولیه
 
بانس‌ریت و seo
پیرو در باب رابطه بانس‌ریت با فاکتورهای seo وب سایت توضیح می دهیم. اطلاعاتی درمورد اینکه داده‌های گوگل آنالیتیکس را تحت عنوان فاکتور بهینه سازی در لحاظ میگیرند وجود داراست. what is seo در حالتی که داده‌های گوگل آنالیتیکس بدرستی پیاده‌سازی نشود بالطبع قابل یقین نیستند، به این ترتیب شما براحتی میتوانید بانس‌ریت را کاهش دهید.
 
این احتمال وجود داراست که گوگل از داده‌های گوگل آنالیتیکس به کارگیری نکند، ولی شما بدین داده‌ها نیاز دارید تا رصد فرمایید چه گونه مخاطبانتان از موتورهای کاوش وارد اینترنت‌وب سایت شما میشوند، همینطور مطمئن گردید زمانی وارد وب سایت میگردند دکمه بک را نمی‌زنند و به عقب برنمی‌گردند، مجموع این داده‌ها قادر است هشدار دهد که مرتبه تارنما شما کاهش پیدا می‌نماید یا این که ارتقاء. این احتمال هم وجود دارااست که گوگل آنالیتیکس طریق‌های متفاوتی برای احتساب بانس‌ریت در حیث میگیرد.

۱۸ ابزار بهینه سازی اپلیکیشن در اپ استورها

 تا چند روز قبل مشاجره seo سايت تنها راجع به اینترنت‌وبسایت‌ها مطرح بود. ولی با اعتنا به بسط حوزه دیجیتال مارکتینگ با صرفه‌سازی در منطقههای متفاوت در اکنون توسعه و گسترش میباشد. آموزش خصوصی سئو درین نوشته‌علمی از وب لاگ اینترنت‌راز شمارا با ۱۸ ابزار سئو نرم افزار در اپلیکیشن استورها در سال ۲۰۱۹ آشنا خوا‌هیم کرد.

با صرفه‌سازی نرم افزار استور ناحیههای متعددی را پایین پوشش قرار میدهد و ابزارهای ASO نیز به گونه های متعدد به وجود آمده‌اند. مجموعاَ آن ها به مجموعه‌های ذیل تقسیم‌بندی می شوند:
 
۱. ابزارهای سئو واژه کلیدی نرم افزار
 
ابزارهای ASO از این نوع به شما یاری می‌نمایند آکادمی رایا پارس که لغت ها کلیدی برنامه خویش را باصرفه‌سازی فرمائید تا ترافیک سرچ نرم افزار خویش را ارتقا دهید.
 
خصوصیت‌های مرتبط با واژه و کلمه کلیدی نرم‌افزار عبارتند از: پیشنهادات واژه و کلمه کلیدی نرم‌افزار، باصرفه‌سازی واژه کلیدی، ردیابی واژه کلیدی و غیره.
 
ابزارهایASO همچون Mobile Action، Meatti، Sensor Tower، , App Radar، Priori Data، ASOdesk، Searchman، TheTool، Keyword Tool و AppKeywords.net، نمونه‌های خیر دراین مورد میباشند.
 
۲. ابزارهای باصرفه‌سازی برگه فرآورده نرم افزار
در ASO چیزی بیشتراز باصرفه‌سازی واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست.
 
برخی از ابزارهای ASO همچون AppTweak و Meatti گزارش ASO را مهیا می آورند که ورقه کالا اپلیکیشن یا این که به عبارتی لیست‌بندی نرم افزار  شما‌را بررسی می‌نماید.
 
براساس محاسبه، آنها توصیه بهتری برای اسم نرم‌افزار، اسکرین شات‌ها،  what is seo محلی‌سازی، ارزش‌گذاری و سازش و غیره ارائه می دهند.
 
سفارش اینترنت راز: بازاریابی نرم افزار تلفن همراه یا این که نرم افزار مارکتینگ؛ ۱۰ استراتژی بسط برنامه‌های تلفن همراه
 
۳. ابزارهای بازبینی و چک احساسات
 
ابزارهای ASO از این سیرتکامل باصرفه‌سازی ایده ها و ریت‌های یوزرها شما‌را برعهده دارااست. ابزارهایی همچون Appbot، Apptentive، Mobile Action و TheTool، ریت‌ها و محتوای ایده ها یوزرها شما‌را بررسی می‌نماید و به شما میگوید چه چیزی آیتم پسند یوزرها شماست و چه چیزی وجود ندارد. با امداد چک احساسات میتوانید نقشه پیشرفت فرآورده خودتان را اصلاح فرمایید تا ریت بهتری اخذ نمائید.

اطمینان از بهینه‌سازی سایت

 یک غلط رایج دربین نو‌امور و اشخاص بی‌تجارب در موضوع کسب و کار اینترنتی این میباشد که، به مکان تمرکز بر تارنما خویش و محتوای آن، آموزش خصوصی سئو در‌پی دریافت کردن بک‌لینک و پیوند از وب سایت‌های دارای اعتبار می باشند. صراحت دارد که دریافت کردن بک‌لینک و پیوند التفات بسیار متعددی داشته و یک کدام از مهمترین اصول seo تارنما به شمار می‌رود، ولی در شکل باصرفه نبودن اینترنت‌وب سایت شما هیچ اهمیتی ندارد. پیش از اینکه به سراغ به چنگ آوردن بک‌پیوند بروید، مطمئن گردید که تارنما شما طبق ضوابط بهینه سازی باصرفه گردیده و خزنده‌های گوگل به‌راحتی میتوانند محتوای آن را خوانده و ادراک نمایند. سرعت بار گذاری شیت خویش را ارتقا دهید چراکه وب سایت‌های نماید از طرف گوگل مجازات گردیده و به اصطلاح پنالتی می گیرند. نکته دیگری که برای با صرفه‌ کردن تارنما خویش می بایست به آن اعتنا داشته باشید، یقین از ایندکس شدن همه صفحه ها داخلی اینترنت‌تارنما‌تان میباشد. آکادمی رایا پارس در شرایطی‌که تنی چند از صفحه های شما از طرف گوگل ایندکس نشده‌اند، با استعمال از نقشه وب سایت آنها‌را به گوگل معرفی کرده و قابلیت و امکان پژوهش آن ها را به خزنده‌های گوگل بدهید.

 
دقت به رقبا و رصد کار‌ها و تاکتیک‌های آنها، یک کدام از رموز توفیق شما در کسب و کار الکترونیک میباشد که در پروسه یادگرفتن seo تارنما نیز از طرف متخصصان، بر آن تاکید می گردد. حضور رقبای چیره در بازار، یک کدام از تعالی‌ترین زمان‌هایی میباشد که می توانید از آن به عایدی خویش استعمال کرده و با بکارگیری طریق‌های توفیق آنان، سوای پیمودن مسیر وقت گیر و با پرداخت هزینه‌ای بسیار نادر، مقام متبوع خویش را به دست آورید. برای سئو تارنما وردپرس می‌توانید از ابزار وردپرس استعمال نمائید.
 
داشتن استراتژی جامع بک‌لینک و پیوند
تصاحب کردن بک‌پیوند یک کدام از اصول اصلی بهینه سازی برای استخراج درجه بالا از موتور کاوش گر گوگل بوده و بحران‌برانگیز‌ترین مبادرت در seo حرفه ای به‌شمار می‌رود. بک‌لینک و پیوند از ردیف‌های اساسی قانون ها seo میباشد و مدام تحت عنوان یک کدام از تا‌ثیرگذار‌ترین الگوریتم‌های گوگل برای سکو‌بندی وب سایت‌های متفاوت به اکانت آمده میباشد. تدوین استراتژی برای تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند what is seo از اینترنت‌وب سایت‌های مرتبط، به عنوان مثال کارهایی میباشد که به شما در استحصال امتیاز از گوگل یاری کرده و شمارا به توفیق مجاورت می‌نماید. در تدوین استراتژی برای این قضیه، دو نکته بسیار اصلی وجود داراست که بایستی به آن‌ها دقت کرده و متناسب با آن ها نرم افزار‌ریزی فرمائید:
 
چگونگی
تنوع
دقت داشته باشید که لینک و پیوند به دست آوردن از اینترنت‌وب سایت‌های فعال در حوزه شغل شما، لزوما سبب فراتر رفته جايگاه شما نخواهد شد. بک‌پیوند‌های گرفته گردیده از طرف تارنما‌های مطرح و ماهر میباشد که به شما در دریافت امتیاز مثبت از گوگل یاری کرده و شما‌را در جايگاه‌بندی گوگل بالا خواهد کشید. فراموش نکنید که غرض شما رابطه برقرار کردن با وبسایت‌های دارای اعتبار و دوست داستنی میباشد، پس با دقت بدین اصل مبادرت به غرض‌گذاری و تدوین استراتژی کنید. فاکتور دیگری که در نقشه منش خویش برای دریافت کردن بک‌لینک و پیوند می بایست مدنظر داشته باشید، تنوع پیوند‌ها میباشد. وب سایت‌های پیروز متعدد را شناسایی کرده و برای تصاحب کردن بک‌پیوند از آن ها نرم افزار‌ریزی نمایید. طبق مقررات seo هرچه تعداد اینترنت‌وبسایت‌هایی که به شما در صفحه های خویش لینک و پیوند می دهند بیشتر باشد، محبوبیت و قیمت شما نیز از دید گوگل بیشتر میشود.
 
در‌این نوشته‌علمی درباره ی الگوریتم‌های گوگل برای درجه‌بندی تارنما‌های گوناگون سخن کردیم و گفتیم که شناخت با اصول seo وبسایت و بکارگیری آن ها، فقط کارداران اثر گذار برای به چنگ آوردن مقام از گوگل و وصال به توفیق در بیزنس آنلاین میباشد. همانگونه که دیدید، سازش اینترنت‌وبسایت با گوشی،  ارائه قابلیت جستجوی صوتی، باصرفه‌سازی وبسایت و داشتن نقشه خط مش برای تصاحب کردن بک پیوند، برای مثال اقدامات اصلی در مورد بهینه سازی توسعه یافته بوده و توفیق شمارا در موضوع دستیابی‌وکار اینترنتی ضمانت می‌نمایند.

یک تقویم محتوایی تهیه کنید

وقتی که رسیدگی لغات کلیدی را اجرا دادید، آموزش خصوصی سئو احتمالاً با ایده های متعددی برای صحیح کرد وب لاگ خویش مواجه خواهید شد.

بعضی وقتها، لیست بزرگی از کلمه ها کلیدی قادر است مبتدیان را به مرحله ای برساند که آنها به راحتی تسلیم شوند و عمل را برای ارتقاء بازدید وب لاگ ادامه ندهند.

برای باور از اینکه این حادثه برای شما در‌این مرحله نیافتد، سفارش میکنیم یک روزنگار محتوایی برای خویش تولید نمائید. به حافظه داشته باشید، هیچ بلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشده میباشد و برای آن زحمت متعددی کشیده گردیده است.

ساخت و ساز یک بلاگ برنده به مجال و کارایی مداوم شما نیاز داراست.

ساخت‌و‌ساز یک روزنگار نوشتاری به شما یاری می نماید تا طرح های خویش را ساخت‌و‌ساز فرمایید و آنها‌را در طی فرصت طراحی نمائید.

ابزارهای مفیدی دراین باره وجود داراست که می شود آکادمی رایا پارس به آسانا و ترلو در این باره اشاره نمود.

این ابزارها دارنده یک گروه از خصوصیت های قوی می‌باشند که به شما یاری می نمایند نسبت به حریفان خویش پیشی بگیرید.

مقصود این میباشد که هدف ها خویش را سازماندهی نمایید، یک رویت کرد گشوده از استراتژی خویش ساخت نمایید، و سود وری و منفعت خویش را در این مورد بیشتر فرمائید.

در اولِ عمل نیاز وجود ندارد طاقت فرسا فعالیت فرمایید هفته ای با دو نوشته‌علمی استارت فرمائید و هر فرصت که می‌توانید به‌تدریج سرعت خویش را ارتقاء دهید.

با اپلیکیشن روزنگار محتوایی خویش هماهنگ باشید. باور نتیجه ها فرمائید که روز‌نگار خویش را دنبال میکنید و محتوای منظم را طبق اپ منتشر می‌کنید.

یادداشت ها، ایده های عبارات کلیدی و مطالب اساسی را به روز‌نگار خویش اضافه نمایید. این فعالیت به شما یاری می نماید هنگام استارت برای تایپ کردن مطالب کیفیت عالی بهتری آنها را ساخت و ساز نمائید.

از رنگ ها، برچسب ها، گروه ها و بقیه مشخصات در اپلیکیشن روزنگار خویش به کارگیری نمایید تا بصری خیس و منظم خیس گردد و بتوانید به ارتقاء بازدید بلاگ برسید.

محتوای جامع و موثر ساخت فرمائید

مهمترین چیزی که یوزرها در موتور های کاوش درپی آن می باشند محتوای کیفیت عالی و عالی میباشد.

برای یک وب لاگ، یک محتوای کیفیت عالی معمولاً یک نوشته ی علمی جامع درخصوص یک زمینه خاص میباشد که آحاد جزئیات را پوشش میدهد. این فرمان برای یوزرها بسیار موءثر میباشد.

این مقاله‌ها جامع تحت عنوان “مقاله ها ستونی” شناخته می گردند. what is seo بقیه متخصصان ممکن میباشد از آن‌ها تحت عنوان محتوای شاخص یا این که مقاله ها مهم خاطر نمایند

اساسا این مقاله ها مهمترین مقاله‌ها شما می‌باشند. شما می بایست شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی خویش را تعیین نمائید و بعد داده ها بیشتری را که می‌توانید در یک نوشته‌ی علمی بلند بازه ارائه دهید.

شما بایستی هرچه بیشتر مقاله‌ها ستونی ساخت‌و‌ساز نمائید تا آحاد لغات کلیدی اصلی صنعت خویش را پوشش دهد.

در پایین نکاتی نام برده میباشد که بایستی هنگام تولید محتوای ستونی آنها‌را به خیال بسپارید:

محتوای ردیف میتواند هر نوع نوشته‌علمی ای باشد. از جمله، یک راهنمای بی نقص، آموزشی در زمینه‌ی یک مقاله خاص، نوشته‌ی‌علمی مقایسه، نوشته‌علمی حیث و مقایسه، فهرست و غیره.

تفاوت محتوای ردیف با بقیه مقاله‌ها در کامل تر بودن مقاله ها ردیف شما و ارائه داده ها عمیق راجع‌به زمینه شما در وب لاگ  میباشد.

مقاله‌ها ردیف شما متعلق به مجال نیستند. آنها مدام فعال و اثر گذار میباشند. اگرچه ما سفارش میکنیم آنها‌را با داده ها تازه آپ دیت نمایید تا در بالای حاصل کاوش باشید.

کنیبالیزیشن چیست

 عبارات کلیدی در هنگام جلب لحاظ یوزرها و ارتقاء درجه موتور جستجوی شما فرمانروا می باشند. آموزش خصوصی سئو در سود، seo موتور کاوش (بهینه سازی) به یک کسب و کار یکسری میلیون دلاری تبدیل گردیده است که تعداد متعددی از متخصصان در امر کیفیت خوب ترفیع به ورقه نتیجه ها موتور کاوش (SERP) مشورت کردن می‌دهند و داعیه می نمایند که وصال به شماره یک متبوع آنها میباشد. کنیبالیزیشن عبارات کلیدی سبب ساز می‌گردد صفحه ها و پست های شما زیر خیس از حد مجاز باشند و در شکل عدم در دست گرفتن می‌تواند به اعتبار کلی تارنما شما جراحت برساند. در‌این نوشته‌ی‌علمی تماما خیس می‌گوییم کنیبالیزیشن چیست و چه گونه آن را رفع فرمایید.

 
بیشتر سفارش های عملی در مورد بهینه سازی به تعدادی سفارش عالی خلاصه میگردد: پژوهش ها بازار خویش را اعمال دهید تا بدانید کدام لغت ها کلیدی مرتبط با مخاطبان شما می‌باشند و محتوایی به موقع و مرتبط تولید نمایید
 
در اینجا مواقعی که می بایست درباره‌ی جستن، آکادمی رایا پارس نظارت و از میان بردن کنیبالیزیشن عبارات کلیدی بدانید، وجود داراست.
 
کنیبالیزیشن (Cannibalization) کلمه و واژه کلیدی در seo چیست؟
کنیبالیزیشن عبارات کلیدی هنگامی رخداد می افتد که در غایت دو یا این که یک سری ورقه از وبسایت شما برای واژه کلیدی شبیه با هم رقابت نمایند.
 
مثلا، فرض نمایید دو کاغذ در زمینه ی بهینه سازی داریم، در حالتی که کلاً ترافیک ارگانیک بیشتری با ادغام دو برگه در یکی‌از صفحه ها بدست آید، این مساله کنیبالیزیشن بوده و منجر نقص‌ در همت صفحه های می گردد.
 
با به کار گیری از به عبارتی واژه و کلمه کلیدی شبیه برای هر کاغذ، شما اصولاً سکو بندی موتور کاوش را از خویش می دزدید.
 
عامل این فرمان این میباشد که از نگاه موتورهای کاوش، what is seo هرمورد از این صفحه ها واحد، جايگاه بندی کاغذ خاص خویش را دارا‌هستند، به‌این مفهوم که صفحه ها شما برای جلب اعتنا جستجوگرها میجنگند.
 
خلال این، این صفحه ها شبیه البته گوناگون ترازو کلیک شما (CTR) را در تعدادی پیوند تقسیم می نمایند و به نوبه خویش بها هر ورقه را کاهش می‌دهند. در سود، این سه ورقه ممکن میباشد در SERP در سکو های ششم، هفتم و هشتم قرار بگیرند در حالی که یک کاغذ میتواند در جايگاه دوم یا این که حتی نخستین قرار گیرد. هم اکنون که دانستید کنیبالیزیشن چیست به طریق تشخیص آن می‌پردازیم.

خطای 403 forbidden چیست و چگونه آن را برطرف کنیم

 در صورتیکه شما اخرین با خطای 403 forbidden مواجه گردیده اید به‌این معنا میباشد اذن دسترسی به‌این سرور را ندارید. و به احتمال زیاد ، شما نمی دانید که چه چیزی سبب ساز آن گردیده است. آموزش خصوصی سئو نگران این گزینه نباشید چون این یک سناریوی به طور کاملً متداول میباشد که بخش اعظمی از یوزرها تارنما ها با آن رو به رو می گردند. دراین جا رفع خطای 403 forbidden را به شما فراگیری خوا‌هیم بخشید.

 
ما در  این نوشته‌علمی از دو لحاظ خطای 403 را رسیدگی میکنیم آکادمی رایا پارس در نگاه نخستین فرض می‌کنیم که شما صاحب و مالک یک وبسایت میباشید و نمی توانید به آن دسترسی پیدا نمائید و در نگاه دوم فرض می‌کنم که شما یک مخاطب معمولی می‌باشید و نمی توانید به یک سایت خاص دسترسی پیدا نمایید
 
در نگاه نخستین که شما مالک یک تجارت میباشید به صورت خلاصه ، برای رفع خطای 403 forbidden این پروسه را دنبال فرمایید :
 
پرونده .htaccess خویش را پژوهش یا این که تهیه دوباره نمائید / تغییر تحول اسم دهید
گشوده آدرس جواز های پرونده و فولدر
پلاگین های وردپرس را غیرفعال نمایید
در حالتی‌که می‌خواهید در باب این موردها بیشتر بدانید ، به تلاوت این فراگیری ادامه دهید. شما می بایست دلایلی که ممکن میباشد سبب ساز به خطای 403 forbidden گردد را شناسایی فرمایید تا شیوه های خلاص شدن از آن را بدانید. از جمله، ما به شما نماد خوا‌هیم اعطا کرد که چه گونه این غلط را در یک تارنما وردپرسی برطرف نمایید. با این اکنون ، پروسه نسبتاًً در هر CMS یا این که وبسایت اثبات دیگری یکسان میباشد .
 
خطای 403 forbidden چیست؟
پیش از اینکه ادامه دهیم و به رفع خطای 403 forbidden بپردازیم، آغاز بایستی بفهمیم که‌این اشتباه چیست.
 
این یک کد حالت HTTP میباشد . زمانی که با این پیام غلط مواجه میشوید ، در اصلً در عملکرد می‌باشید تا به نشانی یا این که اینترنت سایتی دسترسی پیدا فرمائید که دسترسی به آن ممنوع باشد. what is seo خطای 403 ممکن میباشد به صورت های ذیل ظواهر خواهد شد:
 
Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server
 
HTTP Error 403 – Forbidden
 
403 forbidden request forbidden by administrative rules
 
403 Forbidden
 
Access Denied You don’t have permission to access
 
بدین ترتیب انگیزه این اشتباهات چیست؟
 
دلایل خطای 403 Forbidden
اخذ ارور 403 در میانه گسترش تارنما ممکن میباشد نگران کننده باشد. البته پیش از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم ، می بایست راجع‌به روش به وجود وارد شدن آن بدانیم. عامل بی آلایش اینکه ما این اشتباه را مشاهده میکنیم این میباشد که شما همت دارید به چیزی دسترسی پیدا نمائید که اذن آن را ندارید. ساخت‌و‌ساز خطای 403 forbidden روشی میباشد که تارنما شما می‌گوید شما جواز کافی برای ادامه عمل را ندارید.
 
این اشتباه در اصلً به جهت مورد ها تحت میباشد:
 
جواز های پرونده یا این که فولدر خطا میباشد
 
پیکربندی غلط در پرونده .htaccess
 
به‌دنبال می‌آموزیم که چه‌طور می قدرت این اشتباه را بر طرف کرد
 
رفع خطای 403 forbidden
در حال حاضر که از دست اندرکاران متفاوت ساخت کننده غلط با خبر شدیم ، وقت آن میباشد که به کیفیت خلاص شدن از آن و رفع ارور 403 بپردازیم. روند مذکور در اینجا عمدتا بر وردپرس متمرکز میباشد ، البته قادر است در سایت های دیگر نیز اجرا خواهد شد ، درپی بعضی از راه‌حل ها را برای رفع خطای 403 forbidden به شما فراگیری میدهیم.

چگونه ستون های محتوایی ایجاد کنیم که بازدید سایت بیشتر شود؟

 تا بدین مکان شغل متوجه التفات محتوای ستونی گردیده اید. آموزش خصوصی سئو درپی می‌خواهیم نظارت کنیم که چه‌گونه یک پیلار کانتنت کیفیت بالا ساخت کنیم. به صورت کلی ما یحتاج میباشد پروسه ذیل را طی نمایید:

با تحقیق مخاطبان خویش استارت فرمائید.
پیش از اینکه محتوای ردیف خویش را تعیین فرمایید، بایستی مخاطبان غرض خویش را شعور فرمایید  چون محتوای شما بایستی آنچه را که استفاده کننده میخواهد، به وی ارائه دهد. آکادمی رایا پارس شخصیت خریدار و پرسونا مدلی میباشد که مشتری غرض شما‌را تعریف می نماید، براساس پژوهش ها بی شک شما به ردیف های محتوایی متفاوتی که برای هر پرسونا، نیاز خواهید داشت .از خویش بپرسید:
 
خریداران شما درپی چه نوع محتوایی میباشند؟
از روش محتوا می‌توانید به کدام یک از نقاط درد آنان بپردازید؟
آنها چه لغات کلیدی را کاوش می نمایند؟
چه محتوایی در زمان تاریخ تلاش خیر و خوبی داشته میباشد؟
 
نیازهای استفاده کننده خویش را برطرف فرمائید.
مخاطبان مقصود شما در توییتر، چهره بوک یا این که LinkedIn درباره چه سخن می نمایند؟ بر مکالمه هایی که اسم تجاری، تولیدات، سرویس ها و رقبا را بیان می نماید پژوهش فرمایید. مشاهده کنید کدام عنوان ها مذکور میباشد، کدام نوشته ی علمی به اشتراک گذارده میگردد و کدام پست ها بیشتر آیتم اعتنا قرار میگیرند. این دیدگاه به شما یاری می نماید تا به آنچه در ارتباط مخاطبان غرض خویش آموخته اید، اضافه نمائید.
 
اصطلاحات و موضوعات کبیر را پیدا نمایید.
یک اصطلاح معلوم فرمایید. یک زمینه کلیدی با وسعت جستجوی ماهانه بالا را پیدا فرمائید. این اصطلاح می بایست کلان باشد، معمولاً دو کلمه و واژه ای میباشد (بستگی به صنعت شما داراست). برای اعتقاد از تعیین اصطلاح درست برای تولید محتوا، این اصطلاح می بایست دستکم از یکی تولیدات و یا این که سرویس ها شما حفاظت نماید و اصطلاحی باشد که خریدار شما هنگام کاوش از آن استعمال می نماید.
 
برای یافتن اصطلاحات بالقوه، می بایست پژوهش عبارات کلیدی اجرا دهید. what is seo اصطلاحی با وسعت جستجوی ماهانه دست‌کم 2500 تعیین فرمائید که با استراتژی بازاریابی محتوای شما منطبق داشته باشد.
 
موضوعات اساسی را شناسایی نمائید.
در مرحله آینده، شما بایستی چند مباحث مهم را تعیین فرمائید – اصطلاحاتی که با قضیه اساسی شما همسو و همخوانی می‌باشند. این مباحث وسعت جستجوی ماهانه بالایی دارا‌هستند. بیشتر مباحث مهم معمولاً سه عدد پنج کلمه و واژه ای می باشند (بستگی به صنعت شما داراست).  مقصود شما درجه بندی مطلوب در موتورهای کاوش برای هر مورد مهم میباشد. موضوعات اساسی نقطه شیرین استراتژیک برای استخراج به مرتبه بندی در موتورهای کاوش میباشند.
 
با تفحص در زمینه‌ی کلید کلمه نیاز های مشتریان خویش را برطرف فرمائید.
اینک می‌دانید که مشتریان شما در‌پی چه می باشند، با برخی پژوهش ها لغات کلیدی از آن پشتوانه بگیرید. به کیورد پلنر گوگل بروید و ایده جستجوی مرتبط با محتوای خویش را تایپ فرمائید. لیستی از لغت ها کلیدی مرتبط را اخذ خواهید کرد که میتوانند ایده های محتوای شما‌را تقویت نمایند. می توایند از این حاصل به کار گیری فرمائید تا محتوای ستونی خویش را عالی انتخاب فرمائید.
 
رقبای خویش را پایین لحاظ بگیرید.
رقبای شما از چه نوع محتوای ستونی به کارگیری می نمایند؟  نگاهی به قطعات محتوایی که در تارنما خویش دارا هستند بیاندازید. در حالتی که مخاطبان شما شبیه می باشند، میتوانید از این موضوعات دوستداشتنی تحت عنوان راهنمای بلاگ خویش استعمال فرمایید.
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد