جت seo یک ابزار جامع برای آنالیز و نظارت سئوی وب سایت میباشد آموزش خصوصی سئو که به وبمستران یاری می‌نماید تا تارنما خویش را مبتنی بر با الگوریتم‌های گوگل سئو نمایند. این ابزار از تکنولوژی‌های نوین برای تعقیب کردن الگوریتم‌های گوگل به کار گیری می‌نماید و اکثری از ایرادات فنی وبسایت را که معمولاً از حیث مدیران تارنما نهفته می‌ماند، آشکار می‌نماید.

تفحص لغت ها کلیدی
یک ضرب‌المثل مشهور وجود داراست که میگوید ورقه دوم حاصل جستجوی گوگل شایسته ترین جا برای نهفته کردن جسد مورد قتل واقع شده میباشد! نتیجه ها پژوهش ها صورت گرفته آرم میدهد که 75 درصد از یوزرها گوگل، هیچ وقت به شیت دوم حاصل کاوش نمی‌پروسه و در کاغذ اولیه به جواب خویش می‌رسند. آکادمی رایا پارس به این ترتیب برای چشم شدن بایستی در واژه و کلمه کلیدی خویش در ورقه اولیه حاصل جستجوی کلیدی قرار بگیرید. جت بهینه سازی تفحص لغات کلیدی را با استعمال از یک سری ابزار کاربردی مثلا خدمت ساختار محتوا برای شما اعمال می دهد.
 
توده‌بندی
 
چه مدیریت یک وب سایت باشید چه مسئول دیجیتال مارکتینگ آن، what is seo مورد نیاز میباشد وبسایت خویش را در معرض روئت کرد یوزرها دیگر قرار دهید و برای این عمل به ابزارهای ماهر نیاز دارید. در قبل خیر چندان به دور، الکسا تحت عنوان یک ابزار جامع مقبول تمامی مدیران تارنما‌ها قرار داشت.