هنگامی که گروهی از یوزرها وب به وب سایت شما وارد شوند آموزش خصوصی سئو ولی فارغ از گذراندن وقت فورا از وبسایت بیرون شوند در‌این حالت گفته می‌شو که نرخ پریدن وبسایت ارتقا یافته میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی توضیح خوا هیم بخشید که احتساب نرخ بانس ریت وبسایت چه‌گونه میباشد؟

نرخ بانس در گوگل آنالیتیکس
نرخ پریدن یا این که بانس‌ریت یک متریک برای اندازه‌گیری مخاطبینی که وارد یک شیت از اینترنت‌وبسایت شما می شوند و هیچگونه کاری جاری ساختن نمی‌دهند استعمال میگردد. بطور نمونه برروی بخش منو، داده ها بیشتر یا این که پیوند‌های داخلی که برروی برگه وجود داراست کلیک نمیکنند، بدین مضمون‌ که سرور گوگل آنالیتیکس هیچگونه تریگری از مخاطبین اخذ نکرده. بطور کلی مخاطب هیچگونه تضارب با تارنما شما ساخت‌و‌ساز نکرده میباشد آکادمی رایا پارس و تنها یکی‌از صفحه ها تارنما شمارا بازدید کرده و از آن بیرون گردیده است. بانس‌ریت یک متریکی برای آرم دادن چگونگی ورقه یا این که مخاطبین اینترنت‌وبسایت شما هست. خواسته از چگونگی یعنی مخاطبین غرض تارنما شما می‌باشند یا این که نه.
 
گوگل آنالیتیکس چه طور بانس ریت را احتساب می‌نماید؟
 
بانس‌ریت، سشن (session) تک شیت‌ای را تقسیم بر تک تک سشن‌ها می‌نماید یا این که درصدی از کلیه سشن‌های وبسایت که صرفا یک برگه را بازدید کرده‌اند و یک تریگر برروی سرور آنالیتیکس ارسال میشود.
 
(Bounce Rate = (Visits With Only 1 Pageview) / (Total Visits
 
بانس‌ریت مفاهیم پایین را می رساند:
چگونگی برگه تارنما معدود میباشد. مشکلی در دعوت کردن مخاطبین داراست.
مخاطبین مقصود شما صحیح انتخاب نشده میباشد، چون آن ها با ورقه شما همخوانی نشده‌اند.
سرعت زیر تارنما تا‌زمانی‌که بار گذاری خواهد شد.
پيشنهاد اینترنت راز: گوگل اپتیمایز – بخش اولیه
 
بانس‌ریت و seo
پیرو در باب رابطه بانس‌ریت با فاکتورهای seo وب سایت توضیح می دهیم. اطلاعاتی درمورد اینکه داده‌های گوگل آنالیتیکس را تحت عنوان فاکتور بهینه سازی در لحاظ میگیرند وجود داراست. what is seo در حالتی که داده‌های گوگل آنالیتیکس بدرستی پیاده‌سازی نشود بالطبع قابل یقین نیستند، به این ترتیب شما براحتی میتوانید بانس‌ریت را کاهش دهید.
 
این احتمال وجود داراست که گوگل از داده‌های گوگل آنالیتیکس به کارگیری نکند، ولی شما بدین داده‌ها نیاز دارید تا رصد فرمایید چه گونه مخاطبانتان از موتورهای کاوش وارد اینترنت‌وب سایت شما میشوند، همینطور مطمئن گردید زمانی وارد وب سایت میگردند دکمه بک را نمی‌زنند و به عقب برنمی‌گردند، مجموع این داده‌ها قادر است هشدار دهد که مرتبه تارنما شما کاهش پیدا می‌نماید یا این که ارتقاء. این احتمال هم وجود دارااست که گوگل آنالیتیکس طریق‌های متفاوتی برای احتساب بانس‌ریت در حیث میگیرد.