سئو دامنه جدید و کم سن
بعد از سئو چه باید کرد؟
ابتدا باید با فرآیند بازاریابی و قیف فروش آنلاین آشنا شوید. یک قیف فروش آنلاین به طور کلی شامل 4 مرحله جذب، تبدیل، فروش و وفاداری است که در آن سئو فرآیند حفظ و سئو محتوای فرآیند تبدیل مشتری به مشتری و در نهایت ایجاد فروش و کسب درآمد است. پس از این فرآیند، مشتریان خود را با اقداماتی مانند بازاریابی ایمیلی و خلاقانه به مشتریان وفادار تبدیل می کنید.
سئو اهداف زیادی دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره شده است:
سئو یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای جذب است.
سئو با جذب ترافیک ارگانیک و رایگان فروش محصول را افزایش می دهد.
سئو در افزایش بازدید وب سایت بسیار موثر است.
سئو باعث می شود رتبه سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهتر و بالاتر باشد.
سئو درآمد شما را افزایش می دهد.
هدف واقعی سئوی وب سایت شما چیست؟
گوگل همیشه گفته است که دوست دارد مقالات معتبر را به نمایش بگذارد و برای اینکه مقاله معتبر باشد، پارامترهایی را در نظر گرفته است که باعث بهبود عملکرد این پارامترها می شود، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. پس از انجام فرآیند سئو، باید بتوانید فرآیند برندسازی و تبلیغات برای گوگل را آغاز کنید.
سئوی فنی چیست؟
سئو فنی به بهبود جنبه های فنی و فنی یک وب سایت برای افزایش رتبه صفحه آن در موتورهای جستجو اشاره دارد. جنبه های فنی سئو باعث می شود که محتوای وب سایت تا حد امکان برای موتور جستجو قابل درک باشد و همچنین روند تجزیه و تحلیل آن سریعتر و آسان تر شود. به عبارت دیگر، با استفاده از تکنیکهای سئو به موتورهای جستجو کمک آموزش خصوصی سئو میکنید تا وبسایت شما را راحتتر پیدا و تجزیه و تحلیل کنند. دلیل ذکر سئو فنی یا سئو فنی این است که اساسا این نوع سئو ربطی به محتوای وب سایت شما ندارد و هدف اصلی آن بهینه سازی امکانات وب سایت شما می باشد.
سئو داخلی یا سئو داخلی چیست؟
On Page Seo فرآیند بهینه سازی محتوای صفحه وب برای موتورهای جستجو و کاربران است. زیرا بهینه سازی صفحه برای موتورهای جستجو در این روش بهینه سازی به بهینه سازی صفحه برای کاربر بستگی دارد. فرآیند سئوی داخلی یا On Page Seo علاوه بر ارسال محتوای مرتبط و با کیفیت، شامل مواردی مانند بهینه سازی عناوین، برچسب ها و تصاویر می شود. با سئو داخلی، وب سایت خود را برای کاربران مفیدتر و ارزشمندتر می کنید. هر چه وب سایت شما موفق تر و کاربرپسندتر باشد، بازدید و بازدید بیشتری خواهید داشت. و این به معنای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوگر است. محتوای منحصر به فرد و سئو به شما در این امر کمک زیادی می کند. نوشتن مطالب ساده اما پر از نکات مفید برای کاربران با رعایت علائم نگارشی، پاراگراف های کوتاه، متن جالب، ارتباط صمیمانه با کاربران به شما در روند سئو داخلی شما کمک می کند.
سئو خارج از صفحه چیست؟
سئوی خارج از صفحه به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که خارج از وب سایت با هدف ارتقای رتبه صفحه در موتورهای جستجو انجام می شود. سایتی با بک لینک های با ارزش تر معمولاً رتبه بهتری نسبت به وب سایت های مشابه با لینک های کمتر دارد. موتورهای جستجو، بک لینک ها را نشانه ای از محتوای باکیفیت می دانند که می توان به آن ها اشاره و ارجاع داد. با این حال، بسیاری از مردم فکر می کنند که Off Page Seo همان لینک بیلدینگ است، در حالی که اینطور نیست، و لینک بیلدینگ تنها بخش بزرگی از این روش بهینه سازی است. به عنوان مثال، مواردی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و برندسازی نیز سئو خارجی محسوب می شوند و بسیار مهم هستند. به عبارت دیگر Off Page Seo تمام کارهایی است که در خارج از وب سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو این وب سایت را قابل اعتماد و قابل اعتماد بدانند.
چرا سئو برای ما مهم است؟
هر روز میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو فقط تعداد جستجوها نیست.
با ظهور و گسترش تلفن های همراه، جستجوی اینترنتی به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا حتی یافتن نزدیک ترین نانوایی تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نشان داده می شود نقش مهمی در شناسایی و فرآیند تصمیم گیری آنها دارد.
با سرمایه گذاری در سئو می توانیم آموزش خصوصی سئو در زمان مناسب خود را به مخاطبان معرفی کنیم. هنگامی که به محصول یا خدماتی نیاز دارید و به دنبال پاسخ مناسب هستید، به دوست قابل اعتماد خود، گوگل مراجعه می کنید.
اعتماد کاربران؛ این برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل کرده است. واقعیت این است؛ ما به نتایج جستجوی خود در گوگل بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات به دست ما می رسد (بنر، پیامک، ایمیل و غیره) اعتماد داریم.
کسب و کارهای سنتی بر این باورند که داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ کافی است.
فروشگاه پوشاکی را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با کمترین قیمت عرضه می کند، اما در شهری کم جمعیت، زیرزمین دروازه بیابانی یا خیابان فرعی در یک منطقه مسکونی. فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد مطابقت دارد؟ او مطمئناً نمی تواند از همه پتانسیل هایش استفاده کند.
از آنجایی که مکان فروشگاه فیزیکی بر تعداد بازدیدها و فروش ها تأثیر می گذارد، مهم است که مکان آنلاین در نتایج جستجو و رتبه بندی کلمات کلیدی ظاهر شود، برای اطمینان از این امر، به چیزی نیاز داریم. سئو
چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟
افراد مبتدی در سئو اغلب با سوالات منطقی مواجه می شوند که درک اهمیت سئو و نیاز به گوگل را دشوار می کند. سوالاتی مانند:
آیا گوگل از هوش مصنوعی استفاده نمی کند؟ گرد هم آوردن هزاران مهندس نخبه و سالها کار برای بهبود الگوریتم ها و ارائه بهترین پاسخ ممکن به کاربران؟ پس چرا هنوز قادر به تشخیص محتوای ارزشمند نیست؟ چرا برای کسب موقعیت باید استانداردهای سئو سایت را رعایت کنیم؟
فراموش نکنیم که هدف ما فقط تشخیص کیفیت محتوای شما و اصالت وب سایت شما نیست، بلکه قوانینی که به کاربران ارائه می دهد نیز بسیار مهم است.
SEO از کلمه Search Engine Optimization با کلماتی معادل SEO یا Search Engine Optimization گرفته شده است که به همین معنی است و می توان آن را به صورت زیر تعریف کرد:
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به معنای تقلب یا دستکاری موتور جستجو با استفاده از روش های غیراخلاقی نیست. برای کمک به افزایش آموزش خصوصی سئو دید و ارتباط وب سایت در نتایج جستجوی ارگانیک با هدف دستیابی به رتبه های بالاتر ایجاد شده است.
بهینه سازی موتورهای جستجو را می توان مجموعه ای از تکنیک ها برای تغییر استراتژیک صفحات وب در نظر گرفت. این فرآیند مهمترین عوامل در مورد صفحه و اهمیت روزافزون آنها در صفحه نتایج جستجو را شرح می دهد.
سئو فرآیند ساده ای نیست زیرا به دانش زیادی، دانش پیش زمینه و صبر نیاز دارد. موتورهای جستجو با تغییر مداوم الگوریتم های رتبه بندی خود غیرقابل پیش بینی هستند. بنابراین وظیفه مهندسان سئو این است که دانش خود را در این زمینه به روز کنند.
سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت های سئو است.
الگوریتم رتبه بندی گوگل بیش از 200 معیار برای رتبه بندی یک وب سایت دارد. بنابراین مهندسان سئو باید این معیارها را برای اجرای موفق سئو در نظر بگیرند.
آغاز سئو
در اوایل دهه 90، اولین موتورهای جستجو راه اندازی شدند. محبوبترین آنها Infoseek، Alta Vista و Yahoo بودند. در آن زمان، مردم فکر میکردند که موتورهای جستجو مانند صفحات زرد فهرستبندی شدهاند و سئو اولیه یک فهرست الفبایی بود. این لیست دارای صفحاتی مانند AAA در بالای این لیست بود.
با ادامه رشد اینترنت، موتورهای جستجوی جدیدتری ظهور کردند که از الگوریتم های رتبه بندی پیچیده تری استفاده می کردند. این الگوریتمها با معیارهای چگالی کلمه کلیدی (تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا عبارت در یک صفحه تقسیم بر تعداد کل کلمات موجود در صفحه استفاده میشود) و برچسبهای کلیدواژه مشابه برای درک محتوای صفحات وب مورد استفاده قرار گرفتند. پس از این رشد، سئوبرا کسب و کار خود را برای افزایش دیده شدن سایت ها آغاز کرد. با توسعه رتبه بندی صفحات در موتورهای جستجو، مهندسان سئو به دنبال راه هایی برای تاثیرگذاری بر رتبه بندی این موتورهای جستجو با استفاده از روش های اخلاقی یا غیراخلاقی بوده اند.
مقاله ای که در نوامبر 1996 در نیویورک تایمز منتشر شد، در مورد توسعه دهندگان وب صحبت می کرد که از روش های غیراخلاقی SEO برای رسیدن به بالای صفحات نتایج جستجو استفاده می کردند. این مقاله توضیح می دهد که چگونه توسعه دهندگان وب به راحتی می توانند یک وب سایت را با کلمات کلیدی خاصی که معمولاً در پشت گرافیک وب سایت پنهان می شوند بارگذاری کنند تا موتورهای جستجو این کلمات کلیدی را بشمارند و رتبه وب سایت را افزایش دهند.
همانطور که گفته شد، رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص در روزهای اولیه بسیار آسان تر از امروز بود. با استفاده از روش های اشتباه در آن زمان، تضمین می شود که در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید. امروزه الگوریتمهای موتورهای جستجو پیچیدهتر شدهاند و استفاده از موتورهای جستجو برای توسعهدهندگان خوب دشوارتر است، اگرچه این بازی موش و گربه بین توسعهدهندگان سئو و موتورهای جستجو هنوز وجود دارد و ادامه خواهد داشت.
اهداف سئو چیست؟
هدف از سئو کمک به وب سایت ها در رتبه بالاتر در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش تعداد لینک های بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نشان دادن مرتبط ترین صفحات برای یک عبارت جستجوی معین مزایای زیادی برای کاربر و موتور جستجو دارد، جایی که کاربر مرتبط ترین نتایج را دریافت می کند و موتور جستجو قابل اعتماد است زیرا الگوریتم آن مرتبط ترین صفحات را نشان می دهد. .
پس از اینکه سئوبرا کار خود را برای بهبود سایت در نتایج جستجوی طبیعی آغاز کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده سازی روش های آن است. بزرگترین سرمایه گذاری اولیه برای بهینه سازی سایت یا صفحه زمان است.
بسته به نحوه استفاده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی، سئو ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا نتیجه دهد. نتایج بهینه سازی جستجو ممکن است بلافاصله قابل مشاهده نباشد، اما در دراز مدت، مزایای سئو باعث افزایش رتبه سایت و افزایش تعداد بازدیدکنندگان می شود. بسیار مهم است که وب سایت ها در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند، به خصوص در سه نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد از کلیک ها را تشکیل می دهند.
رقابت وب سایت ها با محصولات و خدماتی که می فروشند برای رسیدن به بالاترین نتایج جستجو غیر معمول نیست. به عنوان مثال، عبارت جستجوی رقابتی "بیمه خودرو" 1.5 میلیون جستجو در گوگل در ماه دریافت می کند، به این معنی که 3 موقعیت اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و رتبه اول 36.4 درصد بازدیدکنندگان را دریافت می کنند. این موضوع برای بسیاری از وب سایت ها برای قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو مفید است، به خصوص وب سایت هایی که با افزایش ترافیک وب سایت مشتریان را افزایش می دهند.
مطالعه دیگری نشان می دهد که جستجوگران دوست دارند روی پیوندهای طبیعی در نتایج جستجو کلیک کنند. این مطالعه نشان می دهد که 72.3٪ از کاربران گوگل روی لینک های طبیعی از نتایج جستجو کلیک می کنند و تنها 27.3٪ از کاربران روی لینک های لیست های پولی کلیک می کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت ها تاثیر سئو را می دانند و مایلند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.