x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

Programming Language چیست؟

 

 
Programming Language یا این که به عبارتی لهجه نرم افزار نویسی به ما این قابلیت آموزش خصوصی سئو و امکان را می دهد تا به زبانی که کامپیوتر میفهمد، به آن امر العمل بدهیم. همان گونه که لهجه‌های اکثری برای رابطه دربین آدم‌ها وجود داراست، تیم‌ای از لهجه‌های نرم‌افزار نویسی نیز وجود داراست که برنامه نویس ها میتوانند با استعمال از آنان با کامپیوتر رابطه برقرار نمایند. به دنبال، مهمترین گویش‌های اپلیکیشن نویسی که ممکن میباشد در مقوله بهینه سازی گزینه به کارگیری قرار گیرند را مشاهده میکنید.
 
 
 
 
 
Scripting Language چیست و چه تفاوتی با Programming Language داراست؟
Scripting Language یا این که گویش اسکریپت نویسی اکثر وقت ها بصورت هم معنی بکار میروند، در شرایطی که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارا‌هستند. گویش اسکریپت نویسی یک گویش نرم افزار نویسی میباشد در حالیکه گویش اپلیکیشن نویسی یک گویش اسکریپت نویسی وجود ندارد. اذن دهید تا قضیه را پر‌نور کنیم. اوایل، لهجه‌های نرم افزار نویسی برای تشکیل داد محصولاتی مثل PowerPoint، Microsoft Word و Microsoft Excel نوشته شدند. البته طولی نکشید که نیاز به اضافه کردن چندین خصوصیت‌ها و قابلیت و امکان‌های مازاد در چنین نرم افزار‌ها و نیز بروز رسانی آنان ساخت و ساز شد. اینجا بود که لهجه اسکریپت نویسی (که خویش یک گویش اپلیکیشن نویسی میباشد) پا به عرصه وجود گذاشت. تفاوت اساسی فی مابین لهجه‌های اپلیکیشن نویسی و لهجه‌های اسکریپت نویسی، در طریق تلاش آنها میباشد. لهجه‌های نرم‌افزار نویسی، از یک واسط برای تبدیل گویش قابل تلاوت به وسیله آدم به لهجه قابل قرائت بوسیله ماشین به کار گیری می‌نمایند؛ درحالیکه گویش‌های اسکریپت نویسی، خویش بضاعت تبدیل و تعبیروتفسیر گویش قابل قرائت به وسیله آدم را دارند و به نرم افزار واسطی نیاز ندارند.
 
 
 
HTML به چه شکل زبانی میباشد و کجا آیتم به کارگیری قرار میگیرد؟
HTML یک لهجه نماد گذاری و مخفف عبارت (Hypertext Markup Language) میباشد که برای ایجاد کرد صفحه ها اینترنت آیتم به کارگیری قرار می گیرد. HTML سبب ساز میگردد تا شما متن ها و عکس‌ها در فضای وب را به صورت‌های متعدد، در مرورگرتان رویت فرمائید.
 

چرا جستجو و بخصوص سئو مهم است

 

 
چرا اشخاص کاوش می نمایند
اوایل، عموم کاوش می کردند تا لیستی از اسنادی را پیدا نمایند که آموزش خصوصی سئو دربردارنده کلماتی باشد که در آنان تایپ کرده اند.
 
ولی دیگر چنین وجود ندارد.
 
امروزه عموم برای حل ایرادات، ایفا وظایف و جاری ساختن کاری در وب به کاوش میپردازند.
 
ممکن میباشد برای رزرو پرواز، خرید جنس، اگاهی از واپسین اشعار تیلور سویفت یا این که دیدن عکس گربه کاوش نمایند.
 
همان گونه که بیل گیتس به آن‌ها اشاره نمود، کلیه این جستجوها افعال (شغل) می باشند.
 
وقتی که یک استفاده کننده جستجویی را آغاز می نماید، آن‌ها حقیقتاً یک هجرت را آغاز کرده اند.
 
بازاریابان دوست دارا‌هستند درباره ی هجرت مصرف کنندگان (Consumer journey) کلام نمایند.
 
این تنها یک طریق جذاب برای مراجعه به مسیر استفاده کننده از استارت فعالیت آن ها تا مجال اتمام آن میباشد و بیشتر این سفرها با کاوش استارت می گردند.
 
هجرت مصرف کننده کم کم نقش بیشتری در کاوش در زمان ده سال پیشین داشته میباشد.
 
Consumer journey در صدر به صورت یک قیف به تصویر کشیده میشد که در آن یوزرها از دور اندیشی به سمت خرید جنبش می نمایند.
 
این سبک اخلاق مصرف کننده دیگر منسوخ گردیده‌است (اگرچه هنوز از این سبک برای هدف ها مصور یا این که توضیحی به کارگیری می‌گردد).
 
 
 
 
 
سیر تکامل کاوش و هجرت مصرف کننده
هجرت مصرف کننده امروزی دیگر مانند قیف وجود ندارد، بلکه بیشتر مشابه یک حصیر درهم تنیده میباشد.
 
مهاجرت مصرف کنندگان مسیر مالامال پیچ و تابی میان شبکه ها، رسانه ها و دستگاه های مختلفی میباشد که یوزرها امروزه با آنان در تعامل می باشند.
 
برای مطلوب سازی این سبک نو، کاوش می بایست از عبارات بی آلایش در ورقه ساخت‌و‌ساز خواهد شد تا بتوان مقصود مخاطب در هر مرحله از مهاجرت را فهم و شعور کرد.
 

برای پیدا کردن مخاطبان خود از روش های مختلف استفاده کنید!

 استخراج به هر اسم تجاری برای هر مارک نا ممکن آموزش خصوصی سئو میباشد. در قبال ، شما می بایست تمرکز خویش را بر روی مخاطبی قرار دهید که به آنچه شما می فروشید ، نیاز دارااست یا این که پیرو آن میباشند ، اعتنا فرمایید.هرچه مخاطبان خویش را عالی بشناسید ، خوب میتوانید به آنان دسترسی پیدا نمایید.

 
برای اینکه حقیقتا این اصل را در بازاریابی محتوا بنویسید ، بایستی بدانید:
 
 آنان چه افرادی می باشند (سن ، جنسیت ، شرایط ، فعالیت ، تحصیلات ، درآمد)
 
 آنچه برای آنان اساسی میباشد (سرگرمی ها ، قیمت ها ، روش معاش ، بینش ها)
 
 نقاط درد آنان (مشکلاتی که بیزنس شما می‌تواند آنان‌را به صورت بالقوه حل نماید)
 
مشتری ایده آل خویش
به عبارت دیگر ، شما می بایست مشتری ایده آل خویش را از مجاورت بشناسید و فهم نمایید تا با محتوا به صورت موءثر به آن‌ها برسید.این میتواند به‌این معنی باشد که شما می بایست پژوهش ها بازار را اعمال دهید ، نظرسنجی ارسال فرمائید یا این که به طور شخصی با عموم حرف نمائید. با این درحال حاضر ، شما می بایست آنان‌را مانند یک دوست صمیمی بشناسید.
 
وقتی که هدف ها خویش را به خیر و خوبی می‌شناسید ، میتوانید محتوای خویش ، مثلا لحن صدا ، موضوعات و سطح علم خویش را طوری تهیه نمایید که مستقیماً به آن ها بپردازد.

چرای این همه عالی نوشتن اهمیت دارد؟

ماجراهای بلندمرتبه برای افرادی فیس آموزش خصوصی سئو میدهد که میتوانند روایت های بهتر بگویند». ایرا گلس

 
خوب تایپ کردن دقیقا به همین دلیلی التفات داراست که گلس گفته میباشد، اما بدین برهان هم عنایت داراست که برای هر بیزنس یا این که سازمانی این دستور تراژدی خواهد بود که طاقت فرسا برای ساخت‌و‌ساز محصولی موثر یا این که ارائه سرویس ها فوق العاده ای عمل نماید، ولی نتواند آن را به طوری شگفت آور و جالب برای ذینفعان خویش توضیح دهد.
 
اعتنا داشته باشید که‌این ذینفعان صرفا قرار وجود ندارد مشتری ها باشند، می‌توانند کارمندان، فروشندگان، سهامداران و جامعه ای باشند که با آن‌ها، باطن آنان و برای آنان فعالیت می‌کنید.
 
8. چه ابداع هایی را در قسمت خویش مشاهده نموده اید؟
اطلاع رسانی بازرگانی
خط مش سنتی مدام این میباشد که تولید ها خویش را نشانه دهید یا این که درباره آنان بگویید، فراخوانی اجرا دهید و چشم به راه بمانید آنان را از شما بخرند.
 
ساخت‌و‌ساز محتوا به طور ماجرا گویی
اینک ما روایت های خویش را به اشتراک میگذاریم تا خیر فقط درباره چیزی که ارائه می‌کنیم و اینکه چه گونه آن را ساخت میکنیم، بگوید بلکه بگوید که چرا و به چه دلیلی آن را ساخت‌و‌ساز و ارائه میکنیم.
 

به خارج از حوزه کاری خود نگاه کنید

 مدام به ما حافظه داده اند که به رقبای خویش و کاری که آموزش خصوصی سئو اعمال می‌دهند، اعتنا داشته باشیم، این سفارش مخصوصا در حوزه seo بسیار بهتر میباشد. اما در شرایطی که نگاه و اعتنا خویش را بالاتر از وی ببریم می‌توانیم به معدنی از نظرها دست پیدا کنیم.

 
از جمله در‌حالتی که نوشته‌ی علمی ای خوب را میبینید که ربطی هم به مسئله کاری شما ندارد، آن را تجزیه و ارزیابی نمایید و مجدد از اولیه بسازید. به عبارت دیگر، برای داشتن ابتکار در ساخت‌و‌ساز محتوا و نیفتادن در دام ایجاد محتوای ایمن به‌این تصور کنید که چطور میتوانید از این نوشته ی علمی تحت عنوان یک راهنما برای ساخت‌و‌ساز محتوای شاهکار خویش به کار گیری نمایید.
 
 
 
قبول نمائید که اختصاصی می‌باشید
اما این نکته تماما بستگی به حرفه و تجارت شما داراست، زیرا به درد تمامی نمیخورد. در‌حالتی که محتوایی تند و تیز ساخت‌و‌ساز فرمایید، ممکن میباشد تمامی نگاه ها را به خویش جلب فرمائید، اما این فرمان هم میتواند عالی باشد، هم بد. یادتان باشد که در حالتی‌که پا در‌این مسیر گذاشتید، بایستی مخاطرات و مزایای ساخت و ساز محتوای منحصر را در لحاظ بگیرید.
 
اینجانب مدام مخاطبان مقصود خویش را در لحاظ می گرفتم و تصور می‌کردم که آیا محتوایی که در اکنون ساخت و ساز آن هستم، برای آن‌ها به نحوه نیکی دیدنی میباشد یا این که خیر.  به عنوان مثال بدین مثال اعتنا فرمائید. این مثال ای از کاری میباشد که یک کدام از دوستان کتی دانکلی در Ducktoes برای مشتری خویش ساخت‌و‌ساز نموده است.
 
در واقع کمپانی وی محتوایی در پوسته یک پست وبلاگی برای مشتری خویش که لوله کش بود ساخت و ساز کرد و تصمیم گرفت که‌این شغل را به طور شوکه کننده ای جاری ساختن دهد. سود این شد که رسانه های محلی و مخاطبان بخش اعظمی این محتوا را دیدند و خواندند.
 
کلام انتها
در دام ساخت‌و‌ساز محتوای ایمن و خسته کننده نیفتید. عرض‌اندام نمایید، جسور باشید، شجاع باشید و مقداری خوش بگذرانید.

راز سرآشپز در حوزه تولید محتوا

 ولی نکته ای هم وجود داراست که قادر است آموزش خصوصی سئو به شما یاری دهد تا بتوانید پروژه های خویش را به طور موفقی پیش ببرید و پیوند سازی را ارتقاء دهد. ولی ما می‌خواهیم این رمز سرآشپز را برای خودمان نگه داریم. 

 
ولی به هر درحال حاضر کلید مهم 84 توشه پوشش محتوا آن وجود ندارد که با لحنی از صمیم قلب به سراغ 84 وب سایت یا این که حتی 184 یا این که 284 وب سایت بروید، بلکه کلید این میباشد که به سراغ وبسایت های منبع مطلوب بروید. در واقع تعداد نشریاتی که کلیه به طور ناامیدکننده ای همیشه درپی آن میباشند که چیزی پیدا نمایند و درباره اش بنویسند، معدود وجود ندارد.
 
اما همان گونه که ژورنالیست های فوق العاده متعددی وجود دارا‌هستند، نویسندگان تنبل متعددی هم وجود دارا هستند که صرفا یک درصد رسانه های بلندتر را میبینند و مطابق روایت هایی که‌این یک درصد پوشش میدهند، ماجرا های خویش را دستکاری می نمایند.
 
خوب میباشد محتوای شما تنها در یکی تارنما های این یک درصد پوشش داده خواهد شد!
 
در صورتیکه محتوای شما صرفا در یکی‌از تارنما های این یک درصد پوشش داده گردد، آن وقت میباشد که روایت خرد و زیبای شما تبدیل به یک قهرمان گردیده و برای ابد تبدیل به شایسته ترین دوست مشتری شما می‌شود.
 
قطعا اعتنا نموده اید که اینجانب چندین باری در‌این نوشته‌علمی به وبسایت Lonely Planet اشاره کرده ام. واقعیت این میباشد که نشریات بسیار متعددی مربوط به مسافرت می باشند که از این وبسایت تحت عنوان منبعی برای ایده های قصه خویش استعمال می نمایند. بدین ترتیب چنانچه بتوانید داستانی را ارائه نمائید که آن‌ها دوست دارا هستند، قصه های متعددی از آن ایجاد میشود.
 
 
 
نکته: مشاهده کنید چه تارنما هایی منبع کلیدی مرتبط با صنعت شما میباشند و بعد از آن مجموع ایده و محتوای خویش را حول آن پباده سازی فرمائید. هرچقدر هدفمندتر محتوایی را برای انتشارات متبوع خویش یا این که حتی ژورنالیست خاصی ایجاد فرمائید، شناس بیشتری هم برای توفیق خویش پیدا میکنید.

انجام تحقیقات در حوزه سئو

 شاید شما عملکرد نموده اید یک راهنما آموزش خصوصی سئو تهیه و تنظیم نمائید ولی با وجود خوب بودن آن ، هیچ لینکی را گزینش نکرده اید؟ به احتمال زیاد شما فرصتی را برای اجرا برخی از پژوهش ها خویش برای اضافه کردن بها بیشتر و ارائه ادله به ناشران برای لینک و پیوند از دست داده اید. بعد از همگی ، آنان به احتمال زیاد قصد خارج رفتن و اعمال پژوهش ها خویش را ندارند ، ولی با خوشحالی به آنان لینک و پیوند میدهند تا به خوانند‌گان اذن دهند تا نتیجه ها بی نقص را با جزئیات پژوهش نمایند.

 
5 نمونه بهتر از محتوای مهم
برای افرادی که میخواهند از کمپین محتوای مهم خویش الهام بگیرند ، در اینجا پنج آیتم از شایسته ترین محتواهایی که درین مقوله در سالهای اخیر قرار گرفته اند اورده شده میباشد:
 
 
بازی توقف اضطراری با Just Park!
با اعتنا به اینکه تمامی میخواهند حاصل خویش را به اشتراک بگذارند ، بازی ها هیبت جامعی از محتوای مهم می‌باشند! بازی توقف اضطراری نشانه می‌دهد که به چه شکل برخورد های شما از روش یک بازی رانندگی معمولی البته اعتیاد آور که در آن "برای توقف کلیک فرمائید" نمایش داده میشود. در حالتی‌که چیز دیگری وجود ندارد ، مقداری مشغول کننده میباشد ، البته بیش تر از 2600 لینک و پیوند به دست آورده میباشد!

آموزش تولید محتوای عالی و کاربر پسند

 بر طبق داده های ابردین، بازاریابانی آموزش خصوصی سئو که از شخصیت ها به کار گیری می نمایند و مطالب را برای مراحل خریدِ خریداران آسوده می نمایند، 73 درصد بیشتر از عده ای که از این مفاد استعمال نمی‌کنند، برنده خیس می باشند. برای هر محتوا، بایستی پژوهش ها را از چند حوزه ایفا داده و طراحی برنامه نمائید:

 
معرفی شخصیت غرض و نظارت پروسه خرید بر پایه ی هر محتوا
 
ساخت و ساز یک طرح بهینه سازی
 
 با لغات کلیدی مقصود.
جانبداری از تصاویر بصری جهت استعمال در ورقه داخلی و تبلیغات فرنگی.مورد نیاز میباشد این موردها برای برای کانالی که در آن استعمال میگردند، باصرفه گردیده باشند.
 
 تهیه و تنظیم یک اپلیکیشن توزیع سرویس ها، مشمول فهرستی از متحدان که می‌توانند به تقویت کارایی های شما یاری نمایند.
 
 ایفا تبلیغات در رسانه های اجتماعی.
 
اجرای درست  هدف ها تجاری
مایحتاج وجود ندارد همگی مفاد بالا ماه ها گذشته در روز‌نگار شما در لحاظ گرفته شوند البته طراحی برنامه مطلوب نیازمند سازمان دهی کلیه مورد ها میباشد. هرچه بیشتر طرح ریزی فرمایید، اجرای درست و بر طبق با هدف ها تجاری شما راحت خیس خواهد بود.
 
مثلا، Solopreneur Kara Benz ، یک سیستم بهتر برای به کارگیری از آنالیز لیست ها، برچسب ها و نماهای تولید نموده که از روز‌نگار Trello تحت عنوان یک سیستم رئیس گردش عمل به کارگیری می نماید.
 
الگوهای معمولی
با تعقیب کردن این 3 مرحله، ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر و استفاده کننده پسند را از آغاز اعمال دهید. البته اعتنا کنید روش حلی که استعمال می‌کنید موردنیاز وجود ندارد آنقدر فانتزی باشد. بخش اعظمی از الگوهای بی آلایش وجود دارا هستند که میتوانید برای استارت طراحی برنامه از آنان استعمال فرمایید،به صورت نمونه ورقه بزرگ ها از این موردها میباشند. صرفا مایحتاج میباشد آن را سفارشی نمایید و ردیف های مرتبط با کار خویش را اضافه فرمایید تا هر جنبه ای از فرآیند و تقسیم عمل خویش را در آن مکان دهید.

نقش روش های برتر وبلاگ نویسی در بازاریابی محتوا:

 از دربین تمامی تکنیک های بازاریابی آموزش خصوصی سئو محتوا که امروزه به شغل گرفته می‌شود، بازاریابان B2B بلاگ نویسی را تحت عنوان شایسته ترین تاکتیک بازاریابی محتوا میدانند که برای توفیق کلی بازاریابی محتوا بسیار اساسی میباشد.از فرصت ظهور بلاگ نویسی در وسط ده سال 1990 تغییرات متعددی صورت گرفته میباشد.

 
 چگونگی محتوا 
با این درحال حاضر، خوشایندترین تغییر‌و تحول این میباشد که 70 درصد از بازاریابان ارائه چگونگی محتوا را بر کمیت حق تقدم می‌دهند. لذا ما یحتاج میباشد تا طرز های بلندتر وب لاگ نویسی را بدانید و از آن‌ها به کارگیری فرمایید. برای امداد به تصمیم گیری آگاهانه درباره ی استراتژی کلی خویش در سال 2018، اصلی میباشد که از واپسین روندهای بازاریابی محتوا تبعیت کنیم.درین بخش از Search Engine Nerds، ما با اندی کرستودینا درباره‌ی واپسین داده های عددی و روندهای بلاگ نویسی گفتمان کرده ایم.
 
 
 
کرستودینا، بنیانگذار و رئیس ارشد اجرایی Orbit Media، نظرسنجی هر ساله Blogger نمایندگی خویش را استارت کرد، که در حال حاضر در چهارمی سال خویش به رمز میبرد. وی همینطور نکات اصلی این نظرسنجی را که در آن بیش تر از 1000 بلاگ نویس کمپانی کرده بودند، به اشتراک می‌گذارد.

7 نکته برای تهیه محتوای آسمان خراش

 تنظیم محتوای اسمان خراش قادر آموزش خصوصی سئو است یک تکنیک خوب برای بهبود شرایط وبسایت شما از نظر موتورهای کاوش باشد. محتوای افق خراش در کلیه جا وجود دارااست. البته آیا مخاطبان شما به آن ها نیاز دارا هستند؟ در پایین روش تهیه و تنظیم محتوای اسمان خراش که برای وبسایت شما بسیار سودمند میباشد، بیان شده میباشد.

 
محتوای عرش خراش چیست؟
محتوای افق خراش محتوایی میباشد که برای زمان بر مقطع باقی بماند. هر تصویر و محتوایی که بیش تر از +10K بازدید داشته باشد، جز این مجموعه از محتواها قرار میگیرد. برخی از بازاریابان ایده نشر محتوای زمان بر بازه را به طور کاملً دوست دارا هستند. گوگل (گاهی) این پست ها را به خیر و خوبی مرتبه بندی می نماید (خیر مدام). اکثر این افق خراش ها پر از نسخه برداری های بسیار قشنگ می‌باشند. ولی تکنیک های تنظیم محتوای افق خراش به یادماندنی میتواند به یک تارنما یاری شایانی کند.
 
 
 
تنظیم محتوای اسمان خراش
تنظیم محتوای عرش خراش میتوانید ترافیک وبسایت شمارا ارتقا دهد. ترافیک برای seo بهتر میباشد. البته تنها هنگامی که به خریدار تبدیل خواهد شد می‌تواند سبب ساز کسب درآمد شود. این بدان معناست که به طریقی ، شما بایستی محتوای اسمان خراشی بسازید که برای قرائت آن ها چندان انرژی و فرصت نیاز وجود ندارد
 
پژوهش ها و مهیا سازی پشت تهیه و تنظیم محتوای افق خراش شگفت انگیز میباشد. البته بازدیدکنندگان به هیچ کدام التفات نمی دهند. چون آن‌ها تنها به درنگ خودشان می‌باشند. بدین ترتیب در پایین هفت نکته برای بهبود خوانایی محتوای اسمان خراش ارائه گردیده‌است.
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد