Programming Language یا این که به عبارتی لهجه نرم افزار نویسی به ما این قابلیت آموزش خصوصی سئو و امکان را می دهد تا به زبانی که کامپیوتر میفهمد، به آن امر العمل بدهیم. همان گونه که لهجه‌های اکثری برای رابطه دربین آدم‌ها وجود داراست، تیم‌ای از لهجه‌های نرم‌افزار نویسی نیز وجود داراست که برنامه نویس ها میتوانند با استعمال از آنان با کامپیوتر رابطه برقرار نمایند. به دنبال، مهمترین گویش‌های اپلیکیشن نویسی که ممکن میباشد در مقوله بهینه سازی گزینه به کارگیری قرار گیرند را مشاهده میکنید.
 
 
 
 
 
Scripting Language چیست و چه تفاوتی با Programming Language داراست؟
Scripting Language یا این که گویش اسکریپت نویسی اکثر وقت ها بصورت هم معنی بکار میروند، در شرایطی که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارا‌هستند. گویش اسکریپت نویسی یک گویش نرم افزار نویسی میباشد در حالیکه گویش اپلیکیشن نویسی یک گویش اسکریپت نویسی وجود ندارد. اذن دهید تا قضیه را پر‌نور کنیم. اوایل، لهجه‌های نرم افزار نویسی برای تشکیل داد محصولاتی مثل PowerPoint، Microsoft Word و Microsoft Excel نوشته شدند. البته طولی نکشید که نیاز به اضافه کردن چندین خصوصیت‌ها و قابلیت و امکان‌های مازاد در چنین نرم افزار‌ها و نیز بروز رسانی آنان ساخت و ساز شد. اینجا بود که لهجه اسکریپت نویسی (که خویش یک گویش اپلیکیشن نویسی میباشد) پا به عرصه وجود گذاشت. تفاوت اساسی فی مابین لهجه‌های اپلیکیشن نویسی و لهجه‌های اسکریپت نویسی، در طریق تلاش آنها میباشد. لهجه‌های نرم‌افزار نویسی، از یک واسط برای تبدیل گویش قابل تلاوت به وسیله آدم به لهجه قابل قرائت بوسیله ماشین به کار گیری می‌نمایند؛ درحالیکه گویش‌های اسکریپت نویسی، خویش بضاعت تبدیل و تعبیروتفسیر گویش قابل قرائت به وسیله آدم را دارند و به نرم افزار واسطی نیاز ندارند.
 
 
 
HTML به چه شکل زبانی میباشد و کجا آیتم به کارگیری قرار میگیرد؟
HTML یک لهجه نماد گذاری و مخفف عبارت (Hypertext Markup Language) میباشد که برای ایجاد کرد صفحه ها اینترنت آیتم به کارگیری قرار می گیرد. HTML سبب ساز میگردد تا شما متن ها و عکس‌ها در فضای وب را به صورت‌های متعدد، در مرورگرتان رویت فرمائید.