شاید شما عملکرد نموده اید یک راهنما آموزش خصوصی سئو تهیه و تنظیم نمائید ولی با وجود خوب بودن آن ، هیچ لینکی را گزینش نکرده اید؟ به احتمال زیاد شما فرصتی را برای اجرا برخی از پژوهش ها خویش برای اضافه کردن بها بیشتر و ارائه ادله به ناشران برای لینک و پیوند از دست داده اید. بعد از همگی ، آنان به احتمال زیاد قصد خارج رفتن و اعمال پژوهش ها خویش را ندارند ، ولی با خوشحالی به آنان لینک و پیوند میدهند تا به خوانند‌گان اذن دهند تا نتیجه ها بی نقص را با جزئیات پژوهش نمایند.

 
5 نمونه بهتر از محتوای مهم
برای افرادی که میخواهند از کمپین محتوای مهم خویش الهام بگیرند ، در اینجا پنج آیتم از شایسته ترین محتواهایی که درین مقوله در سالهای اخیر قرار گرفته اند اورده شده میباشد:
 
 
بازی توقف اضطراری با Just Park!
با اعتنا به اینکه تمامی میخواهند حاصل خویش را به اشتراک بگذارند ، بازی ها هیبت جامعی از محتوای مهم می‌باشند! بازی توقف اضطراری نشانه می‌دهد که به چه شکل برخورد های شما از روش یک بازی رانندگی معمولی البته اعتیاد آور که در آن "برای توقف کلیک فرمائید" نمایش داده میشود. در حالتی‌که چیز دیگری وجود ندارد ، مقداری مشغول کننده میباشد ، البته بیش تر از 2600 لینک و پیوند به دست آورده میباشد!