مدام به ما حافظه داده اند که به رقبای خویش و کاری که آموزش خصوصی سئو اعمال می‌دهند، اعتنا داشته باشیم، این سفارش مخصوصا در حوزه seo بسیار بهتر میباشد. اما در شرایطی که نگاه و اعتنا خویش را بالاتر از وی ببریم می‌توانیم به معدنی از نظرها دست پیدا کنیم.

 
از جمله در‌حالتی که نوشته‌ی علمی ای خوب را میبینید که ربطی هم به مسئله کاری شما ندارد، آن را تجزیه و ارزیابی نمایید و مجدد از اولیه بسازید. به عبارت دیگر، برای داشتن ابتکار در ساخت‌و‌ساز محتوا و نیفتادن در دام ایجاد محتوای ایمن به‌این تصور کنید که چطور میتوانید از این نوشته ی علمی تحت عنوان یک راهنما برای ساخت‌و‌ساز محتوای شاهکار خویش به کار گیری نمایید.
 
 
 
قبول نمائید که اختصاصی می‌باشید
اما این نکته تماما بستگی به حرفه و تجارت شما داراست، زیرا به درد تمامی نمیخورد. در‌حالتی که محتوایی تند و تیز ساخت‌و‌ساز فرمایید، ممکن میباشد تمامی نگاه ها را به خویش جلب فرمائید، اما این فرمان هم میتواند عالی باشد، هم بد. یادتان باشد که در حالتی‌که پا در‌این مسیر گذاشتید، بایستی مخاطرات و مزایای ساخت و ساز محتوای منحصر را در لحاظ بگیرید.
 
اینجانب مدام مخاطبان مقصود خویش را در لحاظ می گرفتم و تصور می‌کردم که آیا محتوایی که در اکنون ساخت و ساز آن هستم، برای آن‌ها به نحوه نیکی دیدنی میباشد یا این که خیر.  به عنوان مثال بدین مثال اعتنا فرمائید. این مثال ای از کاری میباشد که یک کدام از دوستان کتی دانکلی در Ducktoes برای مشتری خویش ساخت‌و‌ساز نموده است.
 
در واقع کمپانی وی محتوایی در پوسته یک پست وبلاگی برای مشتری خویش که لوله کش بود ساخت و ساز کرد و تصمیم گرفت که‌این شغل را به طور شوکه کننده ای جاری ساختن دهد. سود این شد که رسانه های محلی و مخاطبان بخش اعظمی این محتوا را دیدند و خواندند.
 
کلام انتها
در دام ساخت‌و‌ساز محتوای ایمن و خسته کننده نیفتید. عرض‌اندام نمایید، جسور باشید، شجاع باشید و مقداری خوش بگذرانید.