بر طبق داده های ابردین، بازاریابانی آموزش خصوصی سئو که از شخصیت ها به کار گیری می نمایند و مطالب را برای مراحل خریدِ خریداران آسوده می نمایند، 73 درصد بیشتر از عده ای که از این مفاد استعمال نمی‌کنند، برنده خیس می باشند. برای هر محتوا، بایستی پژوهش ها را از چند حوزه ایفا داده و طراحی برنامه نمائید:

 
معرفی شخصیت غرض و نظارت پروسه خرید بر پایه ی هر محتوا
 
ساخت و ساز یک طرح بهینه سازی
 
 با لغات کلیدی مقصود.
جانبداری از تصاویر بصری جهت استعمال در ورقه داخلی و تبلیغات فرنگی.مورد نیاز میباشد این موردها برای برای کانالی که در آن استعمال میگردند، باصرفه گردیده باشند.
 
 تهیه و تنظیم یک اپلیکیشن توزیع سرویس ها، مشمول فهرستی از متحدان که می‌توانند به تقویت کارایی های شما یاری نمایند.
 
 ایفا تبلیغات در رسانه های اجتماعی.
 
اجرای درست  هدف ها تجاری
مایحتاج وجود ندارد همگی مفاد بالا ماه ها گذشته در روز‌نگار شما در لحاظ گرفته شوند البته طراحی برنامه مطلوب نیازمند سازمان دهی کلیه مورد ها میباشد. هرچه بیشتر طرح ریزی فرمایید، اجرای درست و بر طبق با هدف ها تجاری شما راحت خیس خواهد بود.
 
مثلا، Solopreneur Kara Benz ، یک سیستم بهتر برای به کارگیری از آنالیز لیست ها، برچسب ها و نماهای تولید نموده که از روز‌نگار Trello تحت عنوان یک سیستم رئیس گردش عمل به کارگیری می نماید.
 
الگوهای معمولی
با تعقیب کردن این 3 مرحله، ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر و استفاده کننده پسند را از آغاز اعمال دهید. البته اعتنا کنید روش حلی که استعمال می‌کنید موردنیاز وجود ندارد آنقدر فانتزی باشد. بخش اعظمی از الگوهای بی آلایش وجود دارا هستند که میتوانید برای استارت طراحی برنامه از آنان استعمال فرمایید،به صورت نمونه ورقه بزرگ ها از این موردها میباشند. صرفا مایحتاج میباشد آن را سفارشی نمایید و ردیف های مرتبط با کار خویش را اضافه فرمایید تا هر جنبه ای از فرآیند و تقسیم عمل خویش را در آن مکان دهید.