x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

نحوه استفاده از لینکدین برای بازاریابی محتوا

 

 
این کانال اجتماعی برخلاف اکثری از پلتفرم‌های دیگر بیشتر به مکان آموزش خصوصی سئو سرگرمی، بر ارائه‌ی داده ها تمرکز دارااست. این به آن معنی میباشد که یوزرها با نحوه اندیشه متفاوتی وارد لینکدین می شوند. این بدان شکل وجود ندارد که اشخاص در لینکدین تمایلی به سرگرمی ندارند، ولی آن ها حقیقتاً در‌پی چیزی می باشند که بتوانند از آن در صنعت یا این که برای پیشرفتشان به کار گیری نمایند.
 
برای به کارگیری از این پلتفرم به مکان کوشش برای فروش چیزی به اشخاص، بایستی طیف عظیم‌ای از محتوای کیفیت خوب بالا را با غرض فراگیری یا این که ارائه بها به یوزرها تولید و منتشر فرمائید.
 
 
چه محتوایی را می بایست در لینکدین به اشتراک بگذاریم؟
شما می بایست اشکال مختلفی از مطالب موثر و کاربردی را برای کاربر خویش در‌این کانال اجتماعی قرار دهید. این بدان معنا وجود ندارد که شما هیچ وقت نمی‌توانید در زمینه ی موضوعات فردی مقاله بنویسید.
 
4 پوسته محتوایی وجود دارااست که در لینکدین از سعی خیر و خوبی شامل است:
 
1- محتوای وقت گیر
چنانچه از 20 بازاریاب متعدد پرسش فرمایید که چه محتوایی تحت عنوان یک مقاله وقت گیر محسوب می‌شود، احتمالاً 20 جواب مختلف اخذ خواهید کرد. بعضا معتقدند که “مقاله وقتگیر” به معنای بیشتراز 700 کلمه و واژه میباشد، در حالی که برخی دیگر به شما خواهند اظهار‌کرد که محتوا تاهنگامیکه به 1800 واژه نرسد، وقتگیر محسوب نمی شود. صرف لحاظ از آنچه شما باور دارید، توزیع محتوای وقت گیر در لینکدین راهی خوب برای ارتقاء مخاطبین میباشد.
 
نشر محتوای زمانبر در لینکدین دارنده مزایای تحت میباشد:
 
دسترسی به استفاده کننده هدفمند
ارتقا مخاطبین
2- به‌روزرسانی حالت‌ها
به‌روزرسانی استاتوس‌ها یا این که موقعیت‌ها یکی‌از خصوصیت‌های لینکدین میباشد که غالباً نادیده گرفته می‌گردد، البته تمرکز بر آن یک شیوه خوب برای حاضر شدن در بین مخاطبان غرض شما محسوب میشود.
 
به‌روزرسانی‌های استاتوس‌ها را تحت عنوان محتوای کوتاه بازه در لحاظ بگیرید. شما می توانید برای به اشتراک گذاشتن همگی‌ی موردها از ترند‌های مرتبط با صنعت تا به‌روزرسانی‌های کمپانی خویش به کارگیری نمایید. همینطور میتوانید هر پست را پیش از اینکه به اشتراک بگذارید، بازنویسی نمائید تا در اختیار گرفتن نمایید که چه کسی پست شما‌را می‌بیند و چه کسی آن را نمی‌بیند.
 

چگونگی توليد محتواي واژه نامه

 نصیب نخستین: شناسایی اصطلاحات واژه و کلمه طومار

1. مخاطبان مهم خویش را گزینش فرمائید
در‌صورتی‌که در رشته تان برای گروهی از آموزش خصوصی سئو همتایان خویش توليد محتواي کلمه و واژه طومار میکنید، موردنیاز وجود ندارد کلمه و واژه ای را که ممکن میباشد معنای آن برای این قشر از اشخاص شناخته گردیده باشد را تعریف‌و‌تمجید فرمایید. برعکس، در صورتیکه برای مخاطبان عام می نویسید، قطعاً اصطلاحاتی را که ممکن میباشد عوام مردم درکی از آن نداشته باشند را در آن قرار دهید. 
 
 
 
2. متن مهم را برای یافتن اصطلاحات نا آشنا بخوانید.
تلاوت متن اساسی را با مداد یا این که هایلایتر استارت نمایید. پایین اصطلاحاتی که ممکن میباشد برای یک خواننده معمولی غریبه باشد، خط بکشید و یا این که آنان‌را هایلایت نمایید. ذیل اصطلاحات فنی یا این که آکادمیک که ممکن میباشد نیاز به توضیح بیشتر در سوا متن مهم دارا هستند، خط بکشید. ممکن میباشد تصمیم بگیرید که اصطلاحی را بیشتر توضیح دهید، حتی در حالتی که اصطلاحی باشد که خواننده بتواند آن را تشخیص دهد. 
 
• از جمله، ممکن میباشد در توليد محتواي واژه و کلمه طومار با یک اصطلاح فنی مواجه گردید که فرآیندی مانند "یونیزاسیون" را تعریف می نماید. پس احتمالا خواننده به توضیحات بیشتری در کلمه طومار نیاز دارااست.
 
• همینطور ممکن میباشد اصطلاحی داشته باشید که در متن اساسی نام برده، البته به صورت کامل راجع به آن حرف نشده باشد. به این ترتیب شاید شم فرمائید که‌این اصطلاح میتواند وارد کلمه و واژه طومار گردد و در فیض داده ها بیشتری را به خواننده بدهد. 
 
 
 
3. از ویرایشگر خویش بخواهید تا در شناسایی اصطلاحات به شما یاری دهد.
ممکن میباشد در هنگام توليد محتواي کلمه و واژه طومار، شناسایی اصطلاحات کلمه طومار به تنهایی مقداری سخت به حیث رسد، به ویژه در شرایطی که تسلط جامعی روی مطالب داشته باشید. در صورتی‌که با یک ویراستار متن، مانند ویراستار یک نشریه عمل می‌کنید، بد وجود ندارد که از آن ها بخواهید تا به شما در شناسایی اصطلاحات کلمه طومار یاری نمایند. این ویراستاران میتوانند عباراتی را در متن پیدا نمایند که ممکن میباشد برای یک خواننده ساده سرگردان کننده یا این که نامشخص به حیث رسد، به ویژه در‌صورتی‌که این خواننده‌گان عده ای غیر خبره ای باشند. 
 
• مثلا، زمانی که قصد توليد محتواي واژه و کلمه طومار را دارید، میتوانید از ویراستار خویش اینگونه سوال هایی را بپرسید، "آیا میتوانید به اینجانب امداد نمائید اصطلاحات واژه و کلمه طومار را معین کنم؟ و یا این که "آیا میتوانید در گزینش اصطلاحاتی که ممکن میباشد در کلمه طومار از مداد انداخته باشم به اینجانب امداد نمایید؟"

نکات مهم در سئو سایت

 

 
14. محتوای بلند منتشر نمایید
بخش اعظمی از مطالعات علامت داده که رابطه حدودا مستقیمی در میان آموزش خصوصی سئو وسعت محتوا و مرتبه آنان در حاصل کاوش وجود دارااست. البته این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تکثیر برگه با محتوای بسیار زیاد تضمینی بر تصاحب کردن مرتبه یک گوگل باشد.  البته به عبارتی مطالعات نماد میدهد وبسایت هایی که در شیت اولیه گوگل قرار می‌گیرند، معمولا محتوای آن ها بیش تر از 1000 واژه میباشد.
 
15. واژه و کلمه کلیدی وب سایت را در اولِ تیتر شیت قرار دهید
موتورهای کاوش جايگاه بهتری را برای صفحاتی که با لغت ها کلیدی استارت می گردند در لحاظ می‌گیرد. بنبابراین همت نمایید این شغل را همواره اعمال دهید.
 
16. صفحه های سابق را مجدد در معرض روءیت کرد یوزرها قرار دهید
این عمل موجب ارتقاء بازدید آن صفحه ها به وسیله یوزرها می شود.
 
17. به مکان تاریخ نشر از تاریخ به روز به کار گیری فرمایید
تایپ کردن تاریخ به روز به مکان تاریخ تکثیر این شم را به استفاده کننده میدهد که‌این یک مقاله دیرین و جا افتاده میباشد که همواره آپدیت رسانی نیز گردیده است. این موقعیت اعتقاد بیشتری به استفاده کننده در صدق مطالب شیت میدهد.
 
18. از امتیازات لینک و پیوند سازی داخلی به کارگیری فرمایید
همواره صفحه های گوناگون را در شکل نیاز در محتوای صفحه های به یکدیگر لینک و پیوند دهید. این عمل اثر به سزایی در مرتبه صفحه های میدهد.
 
19. محتوای کهن را آپ تو دیت رسانی فرمایید
این گزینه یکی‌از ترفند هاییست که به وسیله سئوکاران به طور کامل ندیده گرفته میشود. اولیه از تمامی آپ تو دیت رسانی مطالب به گوگل می فهماند که شما به مطالب وبسایت خویش التفات می دهید. همچنین به یوزرها نیز اعلام می نماید که‌این پست به روزرسانی گردیده و میتوانند از مطالب نو آن برخوردار شوند.
 
20. از کنسول جستجوی گوگل برای یافت کردن اشتباهات تگ ها استعمال فرمائید
گوگل صراحتا اعلام کرده که عنا وین صفحه ها باید به طور جداگانه و غیر تکراری نوشته شوند. با به کارگیری از کنسول گوگل می‌توانید صفحاتی که احیانا برای آنان عنوانی ننوشته یا این که عنا وین تکراری برای صفحه های نهاده اید را پیدا فرمایید.
 
21. از تصاویر به کارگیری فرمایید
تصاویر موجب می‌شوند که صفحه های شما برای خوانند‌گان جالب خیس بوده و تا انتهای مقاله را بخوانند. از آن‌جا که گوگل به خوی یوزرها در تارنما عنایت داده و ترازو حضور مخاطب در وبسایت تحت عنوان یکی‌از این پارامترها است، این موضوع موجب ارتقاء seo و سکو وب سایت می‌شود.
 

آیندۀ جستجوها در اینترنت؛ با حضور افتخاری مرغ مگس خوار

 

 
گوگل در سال 1394 جستجوی صوتی خویش را برای لهجه فارسی فعال کرد آموزش خصوصی سئو و از آن مجال تا کنون همیشه در درحال حاضر بهبود و توسعۀ آن بوده و تمرکزش را بر روی یادگرفتن زبانه محاوره‌ای هم قرار داده میباشد. ولی این چه ربطی به مرغ مگس‌خوار دارااست؟ از آن جایی که فهم و شعور جمله ها متعدد و برداشت صحیح از معنا آنان لازمۀ جستجوی صوتی میباشد، پس می‌قدرت اعلام کرد که در آجل مرغ مگس خوار سختگیری بیشتری به خرج خواهد بخشید. همین الان هم گوگل یک کامپیوتر پوشیدنی به صورت عینک پباده سازی کرده که با امر‌های صوتی شما فعالیت می‌نماید و هر چیزی که بخواهید در کمتر از تعدادی ثانیه جلوی چشمانتان اکران داده می شود.
 
 
 
این عینک به وب متصل می‌گردد و از روش آن به کاوش در وب می پردازد و همۀ این‌ها با امر صوتی شما و جلوی چشمانتان اعمال میگردد. از جملهً در‌حالتی که از عینکتان درخواست فرمائید که سینوس 75 سکو را به حساب آوردن نماید، در کثری از ثانیه با امداد جستجوی معنایی و گراف کاوش که هر دوی آنان دو بال و پر مرغ مگس خوار میباشند، پاسخ را به شما آرم میدهد.
 
همگی‌گیر شدن این عینک‌ها و ابزارهای دیگری که با وب و محتوا سروکار دارا‌هستند به هیچ وجهً بدور وجود ندارد، بعداز همین امروز فکری به اکنون آن بکنید و خودتان را برای یک آیندۀ پرچالش و در عین هم اکنون پرفرصت‌ فراهم نمایید.
 
توده بندی
امیدوارم که در مسافرت فرضی امروز تهمت خوش قبل باشد. درین مسافرت که با ملازمت و همراهی گوگل و الگوریتم مرغ مگسخوار آن برگزار شد، به روزگار ماقبلِ تاریخِ جستجوهای با مفهوم رفتیم، با جستجوی معنایی گوگل آشنا شدیم و گراف علم شگفت‌انگیز آن را از مجاورت دیدیم. آن‌گاه یک گام بالاتر نهاده و وارد آجل‌ای خیر چندان بدور شدیم. با دیدن آجل احتمالاً یه خرده دلهره به شما دست داده و نگران آن شدید. البته مکان هیچ نگرانی وجود ندارد؛ کمربندهای ایمنی را گشوده نمائید و از همین امروز همت نمائید تک تک آنچه که از این نوشته‌علمی فهمیدید در بیزنس اینترنتی‌تان پیاده نمائید. آتی وابسته به اشخاصی میباشد که از همین امروز برای ساخت و ساز قیمت در دنیای اینترنت همت کنند. با این قضیه موافقید؟ درصورتی که دوست داشتید خواهیم توانست در قسمت نظرها، در این مورد گپ و گفتی داشته باشیم :)
 
درضمن در ادامۀ این‌شیوه، ما گشوده هم یار شماییم و مجموع اطلاعاتمان را در اختیارتان می گذاریم. احیاناً در حالتی که جایی را عالی متوجه نشدید و یا این که سوالی داشتید مطلقاً در نصیب ایده ها مطرح نمایید. تا سفری دیگر خداحافظ.
 

با چه ابزارهایی می توان دلیل بالا بودن معیار تی بی تی (TBT) یک وب سایت را تشخیص داد؟

 
برای این که بتوان TBT یک سایت را با صرفه کرد، آموزش خصوصی سئو آغاز بایستی دلایل ژرف اندیشی و در واقعیت لانگ تسک هایی که موجب تأخیر کشف کردن فرآیند لودینگ اینترنت پیج ها میگردند را تشخیص اعطا کرد. برای این عمل می‌اقتدار از ابزارهایی مثل Chrome DevTools بهره مند شد.
هنگامی که با این ابزار ،صفحه ها تارنما گزینه نظارت قرار میگیرد، لانگ تسک هایی ک فن اساسی browser را به انحصار خویش دراورده اند، به رنگ قرمز رنگ علامت داده می شوند و بدین ترتیب می قدرت با کلیک کردن روی هر لانگ تسک و مشاهده قسمت“Bottom Up” استدلال بالا بودن تی بی تی را روءیت کرد.
 
برای اشنایی بیشتر به نوشته‌ی علمی “راهنمای جامع بروزرسانی مقاله‌ها برای بهبود بهینه سازی وبسایت“ رجوع کنید.
کیفیت بررسی واحد سنجش تی بی تی (TBT)برای سنجش و بررسی ترازو تی بی تی (TBT) می قدرت از مشابه سازهای سرعت کاغذ تارنما یا این که Page Speed simulators استفاده نمود .ابزارهای بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که تحلیل و به حساب آوردن TBT را ایفا می‌دهند که پر استفاده ترین آنان عبارتند از:
LighthouseChrome DevToolsWebPageTestGTMetrixSpeedCurvePingdomPuppeteer 


seo وبسایت برای واحد سنجش تی بی تی (TBT)  بعداز اینکه با به کار گیری از ابزارهای مطلوب، لانگ تسک ها یا این که اسکریپت هایی که موجب تانی در بارگذاری شدن اینترنت پیج و پاسخگویی به استفاده کننده می گردند، معلوم شد بایستی بلاک کد هایی که‌این لانگ آزمایش ها را به وجود آورده اند، اصلاح شوند تا ترازو TBT تا حد ممکن باصرفه خواهد شد.
برای seo بلاک کد ها می قدرت از یک کدام از روشهای تحت منفعت گرفت:
کاهش تعداد درخواست های اسکریپت های وبسایتجهت سئو میزان tbt میتوانید تعداد اسکریپت های غیرضروری  فرد ثالث را به دست کم برسانید تا از ساخت‌و‌ساز ترافیک یا این که لاین تسک هایی که موجب مکث در طی بارگذاری شدن شیت وبسایت شما می‌گردد، خودداری فرمائید.
کاهش سایز اسکریپت های تارنماکاهش سایز اسکریپت های فرد ثالث دلیل دیگری میباشد که در سئو واحد سنجش TBT نقش دارااست. از آنجایی که شما دسترسی مجاز برای در اختیار گرفتن کد های فرد ثالث را ندارید بایستی برای کاهش سایز این اسکریپت ها از روش طرز های مختلفی مثل توییتر یا این که ارسال آدرس اینترنتی و غیره با مالکین آن ها، رابطه برقرار کرده و از آنان بخواهید که نصیب‌های غیرضروری را حذف نمایند تا سایز اسکریپت کاهش پیدا نماید.

بهترین نکات درباره محتوای همیشه سبز

 

 
به صورت خاص، مقالاتی با تیتر‌های “۲۰۲۰” یا این که “۲۰۲۱” دارنده معدل آموزش خصوصی سئو نمره مدام سبز ۳۳ هستند یعنی به صورت قابل توجهی سکو بالاتری از سال‌های قبل حصول کردند.
 
 
 
این ممکن میباشد به جهت این حقیقت باشد که مطالب بیشتری از پیشین وجود داراست و یوزرها به صورت فزاینده‌ای در پی میانبرها (مانند عنوانی دربردارنده “۲۰۲۱”) میباشند تا به آنها در یافتن داده ها مرتبط و نو امداد نمایند. همینطور میتواند به جهت اشراف بر کووید 19 در سال‌های 2020 و 2021 باشد. با دقت به تغییرات ناشی از برخورد دنیا به ویروس، عموم به صورت فزاینده‌ای محتوای منتشر گردیده پیش از COVID را تا حد متعددی بی ربط میدانند. در حالی که یک پست دربردارنده “2020” یا این که “2021” تحت عنوان مطلبی مرتبط، پر رنگ گردد.
 
اشکال محتوا مدام سبز مشتمل بر شایسته ترین لیست ها، گزارش‌ها و مطالعات میباشد
قدم بعدی ما پژوهش اشکال محتوایی میباشد که باعث به محتوای مدام سبز می‌گردد. از جمله، یک لیست جامع از نژادهای سگ با لیستی از نکات برای سئو سئو تارنما تماماً گوناگون میباشد. به همین ادله میباشد که ما می‌خواهیم یه خرده عمیق‌خیس به تنی چند از اشکال محتوای دوستداشتنی بپردازیم تا دریابید که کدام نوع محتوا شایسته ترین آیتم برای بازاریابانی میباشد که مایل به نشر محتوای مدام سبز می‌باشند.
 
برای اجرا این عمل، ما اصطلاحاتی را مشاهده کردیم که میل داشتند در عنوان ها محتوای مدام سبز ظواهر شوند.
 
در تحت این مفاد بیان شده میباشد:
 
 
 
همان طور که می بینید محتواهایی با درج کلمه و واژه “شایسته ترین” دارنده بالاترین نمره مدام سبز می‌باشند.
 
این آرم می دهد که عموم برای محتواهایی که شایسته ترین محصول ها، نرم افزار‌ها، فیلم‌ها و کانال‌های اجتماعی را معرفی می‌نمایند بها متعددی قائل میباشند.
 
به نمونه ذیل اعتنا فرمایید:
 
 
 
یک کدام از دیگر از اشکال محتوای بسیار سبز، راهنماها می‌باشند
در‌حالتی که بخواهیم با یک نمونه به ادامه گفت و گو بپردازیم خواهیم توانست به نوشته‌ی‌علمی پایین اشاره کنیم که یک راهنمای مبتدی و تازه کار برای بلاک چین از Forbes میباشد و همچنان بیش تر از 4 سال بعداز اولی نشر، به اشتراک نهاده گردیده و به آن پیوند داده میگردد.
 
 
ما همینطور دریافتیم که مقاله‌ها دربردارنده داده، گزارش، بازرسی، دانش، حقیقت و رسیدگی در عنا وین خویش نمرات نسبتاً بالایی از محتوای مدام سبز را استخراج می‌نمایند.
 
مطالب مرتبط با “آتی” و “روندها” به گذر زمان فرصت به اشتراک نهاده میشوند. این منطقی میباشد که عموم مدام در پی آنچه در آتی میباشد، هستند و تا وقتیکه این پست‌های مرتبط با مراحل فرصت دارنده منظره وقتگیر می‌باشند، میتوانند در مقطع فرصت نسبتا زمانبر مدام سبز بمانند. در پایین مثال‌ای از یک پست مدام سبز با دقت بر فرایند فرصت را می بینیم.
 

 

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

 

 
در پی به پژوهش بعضی از مزیت های تبلیغات کلیکی خوا‌هیم پرداخت:
 
1.  پرداخت هزینه ی محصور و به صرفه: در‌این سبک از تبلیغات، شما آموزش خصوصی سئو تنها هزینه ی بازدید هایی که اخذ می‌کنید را پرداخت می‌کنید البته در بقیه سبک های تبلیغاتی، تبلیغ کنندگان برای اکران اطلاع رسانی، هزینه ای میپردازند البته تضمینی برای بازدید (به اندازه کافی) از آن نیست. ولی PPCارتباط مستقیمی را در بین هزینه و بازدید تولید می نماید.
 
2.  درایت از همت تبلیغ:PPC داده ها جامعی را در زمینه‌ی اتفاقات مرتبط با تبلیغات مانند اکران ها، کلیک ها و تبدیل ها به شما ارائه میدهد.
 
3.  سئو: مزایت دیگر تبلیغات کلیکیبهینه سازی میباشد. با به کارگیری از اطلاعات و اطلاعاتی تبلیغات کلیکیدر ارتباط با تبلیغ به ما ارائه میدهد، به راحتی متوجه می شویم که تبلیغ ما تلاش مطلوب داشته میباشد یا این که خیر. یکی استراتژی ها این میباشد که گونه های مختلفی از هر تبلیغ ساخت و ساز فرمایید و آن‌ها‌را باهم مقایسه نمائید تا مشاهده کنید کدام یک شایسته ترین بازدهی را دارااست.
 
4.  کسب به مخاطبین متبوع: با به کار گیری تبلیغات کلیکی می قدرت کاری کرد که فقط یوزرها مقصود اطلاع رسانی را ببینند. احتمال چشم شدن و کلیک روی اطلاع رسانی بوسیله کاربری که جزو مخاطبین مقصود شما میباشد بیشتر از مخاطبینی میباشد که عشق و علاقه ای به تجارت شما ندارند. براین اساس استعمال از تبلیغات کلیکی قادر است برای شما کارآمد خیس فعالیت نماید.
 
5.  در دست گرفتن میزان دارایی و هزینه ها:تبلیغات کلیکی به شما این قابلیت را میدهد تا حداکثر میزان دارایی را در روز گزینش نمائید. این بدان معناست که می اقتدار دارایی را با تبلیغ کنندگان در تمامی اندازه ها تطبیق اعطا کرد.
 
6.  فرصت و شیوه اکران تبلیغ: تبلیغات کلیکی می قدرت تبلیغات خویش را در بخش اعظمی از پلتفرم ها و جای های متفاوت علامت دهیدو تارنما ها و پلتفرم هایی که بیشتر مدنظرتان می باشند را تعیین نمائید. همینطور برخی از وبسایت ها به شما قابلیت و امکان گزینش روز و فرصت اکران تبلیغات را نیز می‌دهند. در برخی از تارنما ها، شما میتوانید حتی جای ِ اطلاع رسانی خویش در ورقه را نیز معین نمایید که‌این یک خصوصیت بسیار عالی میباشد. به لطفPPC  میتوان تبلیغات را در بعضا تارنما هایی که بیشترین بازدید را دارا هستند اکران بخشید.
 

تگ کنونیکال چیست؟ Canonical

 

 
چرا کنونیکال اصلی میباشد؟
محتوای نسخه برداری گردیده و محتوای شبیه، زخم متعددی به seo (سئو) وبسایت وارد می‌نماید. آموزش خصوصی سئو به همین برهان در شرایطی که محتوای تکراری یا این که محتوای شبیه در وب سایت خویش ساخت و ساز کرده باشید، بایستی از برچسب Canonical به کار گیری فرمایید. در صورتیکه محتواهای تکراری یا این که شبیه تارنما خویش را کنونیکال نکنید، محتواهای شما برای مرتبه‌بندی بایستی با خودشان رقابت نمایند. به همین برهان موتورهای کاوش برای مثال گوگل به کل محتواهای شما جايگاه پایینی تخصیص می دهند. حتی برخی مواقع ممکن میباشد محتوای شما‌را در نتیجه ها کاوش اکران ندهند.
 
در واقع شما با کنونیکال کردن محتواهای تکراری یا این که شبیه، به گوگل و بقیه موتورهای کاوش آرم می‌دهید که کدام محتوا اساسی میباشد و از بها بیشتری برخوردار‌است. با اجرا این شغل، صرفا محتوای اساسی شما در حاصل کاوش اکران داده می شود.
 
اشتباهات نشانی‌ها (URL)
شاید به‌این تصور کنید که هیچ برگه تکراری در وب سایت خویش ندارید. ولی طاقت فرسا در نادرست می باشید! کاربرد تگ Canonical خیلی بیشتر از این میباشد که محتواهای نسخه برداری گردیده را پیدا نمایید و آنان‌را کنونیکال فرمائید. جذاب میباشد بدانید که موتورهای کاوشگر، هر URL را یک کاغذ غیروابسته و منحصر در حیث میگیرند. به همین برهان برخی مواقع خزنده‌های گوگل ممکن میباشد یک محتوا از تارنما شمارا با تعدادی نشانی یا این که URL متفاوت پیدا نمایند. شاید این قضیه برای شما خیلی تعجب آور بنظر بیاید. اکنون برای ادراک عالی این زمینه سفارش می کنیم به نمونه پایین دقت نمائید.
 
خزنده‌های موتور کاوش مثلا گوگل، ممکن میباشد به صورت‌های ذیل محتوای یک شیت از وب سایت شمارا ایندکس نمایند.
 
http://www.Abzarwp.com
https://www.Abzarwp.com
http://Abzarwp.com
http://Abzarwp.com/index.php
در شرایطی که پیوند‌های بالا را گشوده فرمائید، بدون واسطه وارد وبسایت ابزار وردپرس می شوید. هم اکنون شاید تصور کنید که آحاد این نشانی‌ها باهم یک کدام از میباشند؛ ولی به هیچ وجه اینطور وجود ندارد. از دید گوگل و بقیه موتورهای جستجو گر، هر URL یک شیت جدا از هم به حساب می آید. به این ترتیب در‌صورتی‌که یک مخاطب بتواند با نشانی‌های مختلفی وارد صفحه ها وب سایت خواهد شد، از حیث موتورهای کاوشگر، صفحه ها وب سایت اسکن گردیده‌است.
 
خطاها URL در سیستم‌های مدیر محتوا
جذاب میباشد بدانید که سیستم‌های مدیر محتوا با خطاها بسیار بیشتری گروه‌وپنجه قابل انعطاف می‌نمایند. مثلا ممکن میباشد وارد صفحه های مختلفی گردیده باشید و در نوار نشانی مرورگر، برچسب‌های مختلفی را مشاهده کرده باشید. وقتی که یوزرها و بازدیدکنندگان تارنما شما با این برچسب‌ها وارد یک ورقه یکسان میگردند، در واقع محتوای شما تکراری به حساب می‌آید. به همین عامل بایستی آلرژی بسیار متعددی روی این مسئله خرج فرمائید.
 
در‌صورتی‌که با سیستم رئیس محتوا وردپرس تارنما راه اندازی میکنید، به امداد پلاگین‌های بهینه سازی وردپرس به راحتی میتوانید از ساخت‌و‌ساز اینگونه مشکلاتی در تارنما خودداری فرمایید. در واقع پلاگین‌های بهینه سازی، یک تگ Canonical در برگه ساخت می‌نمایند و مجدد صفحه ها وب سایت را به خودشان پیوند می‌نمایند. این عمل منجر میگردد برچسب‌های مازاد که در پایان نشانی‌ها مشاهده می کنید، بی‌اثر شوند و صفحه های شما تکراری محسوب نشوند. 
 
چه موقع از کنونیکال به کار گیری کنیم؟
 
فرصت استعمال از تگ کنونیکال
اینکه دقیقا چه موقع از تگ Canonical بایستی به کارگیری کنیم، پرسش بسیار مشقت میباشد. چرا‌که مسائل مرتبط با صفحه های نسخه برداری گردیده مقداری بغرنج میباشد. با این حالا قصد داریم به مورد ها مهمی اشاره کنیم که فهمیدن آنان ضروری محسوب میشود.
 
کنونیکال به خویش کاغذ
به عبارتی‌طور که گفته شد، گه گاه ممکن میباشد بتوان با نشانی‌های متفاوت به صفحه های وبسایت دسترسی داشت. کاغذ مهم تارنما هم یک گزینه بسیار اساسی میباشد که معمولا با نشانی‌های متعدد یوزرها به آن دسترسی پیدا می‌نمایند. در سود عالی میباشد تک تک صفحه ها تارنما را به خودش کنونیکال نمائید.
 
کنونیکال به شیوه اصولی
بعضا یوزرها به صورت‌های نادرستی از تگ Canonical استعمال می‌نمایند. از جمله آغاز برگه A را به شیت B کنونیکال می‌نمایند؛ البته مجددا شیت B را به برگه A کنونیکال می‌نمایند. اعمال شغل های این چنینی سبب ساز می‌گردد موتورهای جستجو گر به عنوان مثال گوگل به نیکی محتوای اساسی را فهم و شعور نکنند.
 
در مواقعی دیگر مشاهده می‌گردد که یوزرها آغاز ورقه A به B و B به C و C به D را کنونیکال می‌نمایند. ولی ایفا این عمل هم منجر سردرگمی موتورهای کاوش گر می شود. می بایست آحاد صفحه ها شبیه را تنها به یک برگه کنونیکال فرمایید. ایفا Canonical به طور این چنینی درست و اصولی وجود ندارد. در اینگونه مواقعی تنها کافی میباشد صفحه های A و B و C را بی واسطه به ورقه D کنونیکال فرمایید.
 

متا تگ nofollow (از متا تگ های گوگل در لینک سازی)

 
یکی از دیگر از متا تگ های گوگل در بهینه سازی تگ نوفالو میباشد که وبمسترها آموزش خصوصی سئو با به کار گیری از آن به گوگل می‌فهمانند که کدام لینک و پیوند‌ها را دنبال نمایند و کدام‌یک از آنان‌را دنبال نکنند. این تگ برای جابجایی پیج رنک‌ها اساسی میباشد و بخشی از قواعد پیوند سازی میباشد که می بایست به‌شکل اصولی از آن مصرف شود. به کارگیری از آن به صوت تحت میباشد :
 
Link Text
 
 متا تگ Content Type
این متا تگ بیان‌کننده نوع کاراکترهای به‌کاربرده گردیده در محتوای کاغذ میباشد و عنایت ویژه‌ای دارااست و خوب میباشد آن را خالی نگذاریم. این متا تگ یک کدام از متا تگ های اساسی بهینه سازی میباشد که به صورت پایین به‌کاربرده میگردد.
 
 
 
 
متاتگ robots یا این که googlebots
این متا تگ ها اخلاق خزیدن و نمایه‌سازی موتورهای کاوش را در دست گرفتن می‌نمایند.
برچسب برای تمامی موتورهای کاوش ایفا می شود، درحالی‌که تگ مختص Google میباشد.
در امر متا برچسب‌های ضد و نقیض روبات‌ها (یا این که googlebot)، برچسب محدودکننده‌خیس جاری ساختن می شود. به‌تیتر‌نمونه، در شرایطی‌که یک کاغذ دارنده برچسب max-snippet: 50 و nosnippet باشد، تگ nosnippet انجام می شود. مقادیر پیش‌فرض ایندکس میباشند، (به بات های گوگل می‌گویید که آن را دنبال نمایند) و نیازی به انتخاب آن ها وجود ندارد.
همینطور می توانید این داده ها را در هدینگ صفحه های خویش با استعمال از شیوه نامه هدر HTTP “X-Robots-Tag” مشخص و معلوم نمائید. این دستور به‌ویژه هنگامی موءثر میباشد که در صورتی‌که می خواهید فهرست بندی (امکان ایندکسینگ) پوشه‌های غیر HTML مانند گرافیک یا این که اشکال دیگر ورقه ها را محصور نمایید.
 
این متا تگ به‌شکل پایین به کارگیری می شود:
 
 
 
 
 
متا تگ google nositelinkssearchbox
یکی‌از دیگر از متا تگ های گوگل nositelinkssearchbox میباشد که زمانی‌که یوزرها وبسایت شما‌را کاوش می‌نمایند، نتیجه ها جستجوی Google بعضی اوقات یک قاب کاوش منحصر وب سایت شما را به همدم بقیه لینک و پیوند‌های بدون واسطه به وب سایت شما نماد میدهد. این برچسب به گوگل میگوید که باکس جستجوی پیوند‌های وبسایت را نشانه ندهد.
 

انواع استراتژی سئو

 

 
به عبارتی‌طور که کار‌های بهینه سازی به بخش‌های گوناگون تقسیم‌بندی می شود، استراتژی آموزش خصوصی سئو سئوی شما هم می بایست مشمول این نصیب‌ها باشد. در‌این نصیب به رسیدگی گونه های استراتژی seo میپردازیم:
 
استراتژی seo تکنیکال
داشتن استراتژی بهینه سازی در حوزه لغات کلیدی به تنهایی منجر نمیشود جايگاه‌های بالای نتیجه ها کاوش را بدست آورید. بلکه می بایست وب سایت را از نگاه فنی هم برای موتورهای کاوش باصرفه‌سازی فرمائید.
 
خطاها فنی تارنما موانعی می‌باشند که به صورت نامحسوس جلوی پرورش وب سایت شما‌را میگیرند. به این ترتیب ممکن میباشد کوشش متعددی برای لینک و پیوند سازی فرنگی وب سایت جاری ساختن دهید ولی گشوده هم نتوانید درجه‌های بالایی به دست آورید. به عنوان مثال نتایجی که در تاثیر خطاها فنی برای وب سایت شما ساخت و ساز می‌گردد، خزش‌نشدن و ایندکس‌نشدن صفحه ها و اثر منفی روی تجربیات کاربری وب سایت میباشد که جلوی پرورش تارنما شمارا در حاصل کاوش می گیرند.
 
درواقع سئوی تکنیکال را بایستی زیربنای مراحل با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش در حیث گرفته و آن را در حق تقدم قرار دهید تا دیگر عمل‌های سئوی تارنما نتیجه ها پربارتری به یاروهمدم داشته باشند.
 
 
 
استراتژی بهینه سازی محتوا
متخصصین بهینه سازی معتقدند محتوا جزو سه فاکتور مهم جايگاه‌بندی در حاصل کاوش میباشد. یک استراتژی مطلوب در حوزه محتوا اثر شگرفی بر سئوی تارنما شما خواهد گذاشت. در‌این حوزه بایستی اعتنا داشته باشید که محتوای شما فقط برای موتورهای کاوش ایجاد نشود بلکه غرض اساسی آن رفع نیاز یوزرها باشد. چنانچه که محتوای شما بتواند تجربیات نیکی برای یوزرها بسازد، خواه ناخواه موردتوجه موتور کاوش هم قرار گرفته و سبب ساز به ارتقا درجه شما می گردد. خلال این جلب رضایت مخاطبان منجر جلب لینک و پیوند‌های فرنگی زیادی برای صفحه ها شما می‌گردد که‌این هم به نوبه خویش ارتقاء مرتبه تارنما را درپی داراست.
 
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد