این کانال اجتماعی برخلاف اکثری از پلتفرم‌های دیگر بیشتر به مکان آموزش خصوصی سئو سرگرمی، بر ارائه‌ی داده ها تمرکز دارااست. این به آن معنی میباشد که یوزرها با نحوه اندیشه متفاوتی وارد لینکدین می شوند. این بدان شکل وجود ندارد که اشخاص در لینکدین تمایلی به سرگرمی ندارند، ولی آن ها حقیقتاً در‌پی چیزی می باشند که بتوانند از آن در صنعت یا این که برای پیشرفتشان به کار گیری نمایند.
 
برای به کارگیری از این پلتفرم به مکان کوشش برای فروش چیزی به اشخاص، بایستی طیف عظیم‌ای از محتوای کیفیت خوب بالا را با غرض فراگیری یا این که ارائه بها به یوزرها تولید و منتشر فرمائید.
 
 
چه محتوایی را می بایست در لینکدین به اشتراک بگذاریم؟
شما می بایست اشکال مختلفی از مطالب موثر و کاربردی را برای کاربر خویش در‌این کانال اجتماعی قرار دهید. این بدان معنا وجود ندارد که شما هیچ وقت نمی‌توانید در زمینه ی موضوعات فردی مقاله بنویسید.
 
4 پوسته محتوایی وجود دارااست که در لینکدین از سعی خیر و خوبی شامل است:
 
1- محتوای وقت گیر
چنانچه از 20 بازاریاب متعدد پرسش فرمایید که چه محتوایی تحت عنوان یک مقاله وقت گیر محسوب می‌شود، احتمالاً 20 جواب مختلف اخذ خواهید کرد. بعضا معتقدند که “مقاله وقتگیر” به معنای بیشتراز 700 کلمه و واژه میباشد، در حالی که برخی دیگر به شما خواهند اظهار‌کرد که محتوا تاهنگامیکه به 1800 واژه نرسد، وقتگیر محسوب نمی شود. صرف لحاظ از آنچه شما باور دارید، توزیع محتوای وقت گیر در لینکدین راهی خوب برای ارتقاء مخاطبین میباشد.
 
نشر محتوای زمانبر در لینکدین دارنده مزایای تحت میباشد:
 
دسترسی به استفاده کننده هدفمند
ارتقا مخاطبین
2- به‌روزرسانی حالت‌ها
به‌روزرسانی استاتوس‌ها یا این که موقعیت‌ها یکی‌از خصوصیت‌های لینکدین میباشد که غالباً نادیده گرفته می‌گردد، البته تمرکز بر آن یک شیوه خوب برای حاضر شدن در بین مخاطبان غرض شما محسوب میشود.
 
به‌روزرسانی‌های استاتوس‌ها را تحت عنوان محتوای کوتاه بازه در لحاظ بگیرید. شما می توانید برای به اشتراک گذاشتن همگی‌ی موردها از ترند‌های مرتبط با صنعت تا به‌روزرسانی‌های کمپانی خویش به کارگیری نمایید. همینطور میتوانید هر پست را پیش از اینکه به اشتراک بگذارید، بازنویسی نمائید تا در اختیار گرفتن نمایید که چه کسی پست شما‌را می‌بیند و چه کسی آن را نمی‌بیند.