یکی از دیگر از متا تگ های گوگل در بهینه سازی تگ نوفالو میباشد که وبمسترها آموزش خصوصی سئو با به کار گیری از آن به گوگل می‌فهمانند که کدام لینک و پیوند‌ها را دنبال نمایند و کدام‌یک از آنان‌را دنبال نکنند. این تگ برای جابجایی پیج رنک‌ها اساسی میباشد و بخشی از قواعد پیوند سازی میباشد که می بایست به‌شکل اصولی از آن مصرف شود. به کارگیری از آن به صوت تحت میباشد :
 
Link Text
 
 متا تگ Content Type
این متا تگ بیان‌کننده نوع کاراکترهای به‌کاربرده گردیده در محتوای کاغذ میباشد و عنایت ویژه‌ای دارااست و خوب میباشد آن را خالی نگذاریم. این متا تگ یک کدام از متا تگ های اساسی بهینه سازی میباشد که به صورت پایین به‌کاربرده میگردد.
 
 
 
 
متاتگ robots یا این که googlebots
این متا تگ ها اخلاق خزیدن و نمایه‌سازی موتورهای کاوش را در دست گرفتن می‌نمایند.
برچسب برای تمامی موتورهای کاوش ایفا می شود، درحالی‌که تگ مختص Google میباشد.
در امر متا برچسب‌های ضد و نقیض روبات‌ها (یا این که googlebot)، برچسب محدودکننده‌خیس جاری ساختن می شود. به‌تیتر‌نمونه، در شرایطی‌که یک کاغذ دارنده برچسب max-snippet: 50 و nosnippet باشد، تگ nosnippet انجام می شود. مقادیر پیش‌فرض ایندکس میباشند، (به بات های گوگل می‌گویید که آن را دنبال نمایند) و نیازی به انتخاب آن ها وجود ندارد.
همینطور می توانید این داده ها را در هدینگ صفحه های خویش با استعمال از شیوه نامه هدر HTTP “X-Robots-Tag” مشخص و معلوم نمائید. این دستور به‌ویژه هنگامی موءثر میباشد که در صورتی‌که می خواهید فهرست بندی (امکان ایندکسینگ) پوشه‌های غیر HTML مانند گرافیک یا این که اشکال دیگر ورقه ها را محصور نمایید.
 
این متا تگ به‌شکل پایین به کارگیری می شود:
 
 
 
 
 
متا تگ google nositelinkssearchbox
یکی‌از دیگر از متا تگ های گوگل nositelinkssearchbox میباشد که زمانی‌که یوزرها وبسایت شما‌را کاوش می‌نمایند، نتیجه ها جستجوی Google بعضی اوقات یک قاب کاوش منحصر وب سایت شما را به همدم بقیه لینک و پیوند‌های بدون واسطه به وب سایت شما نماد میدهد. این برچسب به گوگل میگوید که باکس جستجوی پیوند‌های وبسایت را نشانه ندهد.