گوگل در سال 1394 جستجوی صوتی خویش را برای لهجه فارسی فعال کرد آموزش خصوصی سئو و از آن مجال تا کنون همیشه در درحال حاضر بهبود و توسعۀ آن بوده و تمرکزش را بر روی یادگرفتن زبانه محاوره‌ای هم قرار داده میباشد. ولی این چه ربطی به مرغ مگس‌خوار دارااست؟ از آن جایی که فهم و شعور جمله ها متعدد و برداشت صحیح از معنا آنان لازمۀ جستجوی صوتی میباشد، پس می‌قدرت اعلام کرد که در آجل مرغ مگس خوار سختگیری بیشتری به خرج خواهد بخشید. همین الان هم گوگل یک کامپیوتر پوشیدنی به صورت عینک پباده سازی کرده که با امر‌های صوتی شما فعالیت می‌نماید و هر چیزی که بخواهید در کمتر از تعدادی ثانیه جلوی چشمانتان اکران داده می شود.
 
 
 
این عینک به وب متصل می‌گردد و از روش آن به کاوش در وب می پردازد و همۀ این‌ها با امر صوتی شما و جلوی چشمانتان اعمال میگردد. از جملهً در‌حالتی که از عینکتان درخواست فرمائید که سینوس 75 سکو را به حساب آوردن نماید، در کثری از ثانیه با امداد جستجوی معنایی و گراف کاوش که هر دوی آنان دو بال و پر مرغ مگس خوار میباشند، پاسخ را به شما آرم میدهد.
 
همگی‌گیر شدن این عینک‌ها و ابزارهای دیگری که با وب و محتوا سروکار دارا‌هستند به هیچ وجهً بدور وجود ندارد، بعداز همین امروز فکری به اکنون آن بکنید و خودتان را برای یک آیندۀ پرچالش و در عین هم اکنون پرفرصت‌ فراهم نمایید.
 
توده بندی
امیدوارم که در مسافرت فرضی امروز تهمت خوش قبل باشد. درین مسافرت که با ملازمت و همراهی گوگل و الگوریتم مرغ مگسخوار آن برگزار شد، به روزگار ماقبلِ تاریخِ جستجوهای با مفهوم رفتیم، با جستجوی معنایی گوگل آشنا شدیم و گراف علم شگفت‌انگیز آن را از مجاورت دیدیم. آن‌گاه یک گام بالاتر نهاده و وارد آجل‌ای خیر چندان بدور شدیم. با دیدن آجل احتمالاً یه خرده دلهره به شما دست داده و نگران آن شدید. البته مکان هیچ نگرانی وجود ندارد؛ کمربندهای ایمنی را گشوده نمائید و از همین امروز همت نمائید تک تک آنچه که از این نوشته‌علمی فهمیدید در بیزنس اینترنتی‌تان پیاده نمائید. آتی وابسته به اشخاصی میباشد که از همین امروز برای ساخت و ساز قیمت در دنیای اینترنت همت کنند. با این قضیه موافقید؟ درصورتی که دوست داشتید خواهیم توانست در قسمت نظرها، در این مورد گپ و گفتی داشته باشیم :)
 
درضمن در ادامۀ این‌شیوه، ما گشوده هم یار شماییم و مجموع اطلاعاتمان را در اختیارتان می گذاریم. احیاناً در حالتی که جایی را عالی متوجه نشدید و یا این که سوالی داشتید مطلقاً در نصیب ایده ها مطرح نمایید. تا سفری دیگر خداحافظ.