برای این که بتوان TBT یک سایت را با صرفه کرد، آموزش خصوصی سئو آغاز بایستی دلایل ژرف اندیشی و در واقعیت لانگ تسک هایی که موجب تأخیر کشف کردن فرآیند لودینگ اینترنت پیج ها میگردند را تشخیص اعطا کرد. برای این عمل می‌اقتدار از ابزارهایی مثل Chrome DevTools بهره مند شد.
هنگامی که با این ابزار ،صفحه ها تارنما گزینه نظارت قرار میگیرد، لانگ تسک هایی ک فن اساسی browser را به انحصار خویش دراورده اند، به رنگ قرمز رنگ علامت داده می شوند و بدین ترتیب می قدرت با کلیک کردن روی هر لانگ تسک و مشاهده قسمت“Bottom Up” استدلال بالا بودن تی بی تی را روءیت کرد.
 
برای اشنایی بیشتر به نوشته‌ی علمی “راهنمای جامع بروزرسانی مقاله‌ها برای بهبود بهینه سازی وبسایت“ رجوع کنید.
کیفیت بررسی واحد سنجش تی بی تی (TBT)برای سنجش و بررسی ترازو تی بی تی (TBT) می قدرت از مشابه سازهای سرعت کاغذ تارنما یا این که Page Speed simulators استفاده نمود .ابزارهای بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که تحلیل و به حساب آوردن TBT را ایفا می‌دهند که پر استفاده ترین آنان عبارتند از:
LighthouseChrome DevToolsWebPageTestGTMetrixSpeedCurvePingdomPuppeteer 


seo وبسایت برای واحد سنجش تی بی تی (TBT)  بعداز اینکه با به کار گیری از ابزارهای مطلوب، لانگ تسک ها یا این که اسکریپت هایی که موجب تانی در بارگذاری شدن اینترنت پیج و پاسخگویی به استفاده کننده می گردند، معلوم شد بایستی بلاک کد هایی که‌این لانگ آزمایش ها را به وجود آورده اند، اصلاح شوند تا ترازو TBT تا حد ممکن باصرفه خواهد شد.
برای seo بلاک کد ها می قدرت از یک کدام از روشهای تحت منفعت گرفت:
کاهش تعداد درخواست های اسکریپت های وبسایتجهت سئو میزان tbt میتوانید تعداد اسکریپت های غیرضروری  فرد ثالث را به دست کم برسانید تا از ساخت‌و‌ساز ترافیک یا این که لاین تسک هایی که موجب مکث در طی بارگذاری شدن شیت وبسایت شما می‌گردد، خودداری فرمائید.
کاهش سایز اسکریپت های تارنماکاهش سایز اسکریپت های فرد ثالث دلیل دیگری میباشد که در سئو واحد سنجش TBT نقش دارااست. از آنجایی که شما دسترسی مجاز برای در اختیار گرفتن کد های فرد ثالث را ندارید بایستی برای کاهش سایز این اسکریپت ها از روش طرز های مختلفی مثل توییتر یا این که ارسال آدرس اینترنتی و غیره با مالکین آن ها، رابطه برقرار کرده و از آنان بخواهید که نصیب‌های غیرضروری را حذف نمایند تا سایز اسکریپت کاهش پیدا نماید.