نصیب نخستین: شناسایی اصطلاحات واژه و کلمه طومار

1. مخاطبان مهم خویش را گزینش فرمائید
در‌صورتی‌که در رشته تان برای گروهی از آموزش خصوصی سئو همتایان خویش توليد محتواي کلمه و واژه طومار میکنید، موردنیاز وجود ندارد کلمه و واژه ای را که ممکن میباشد معنای آن برای این قشر از اشخاص شناخته گردیده باشد را تعریف‌و‌تمجید فرمایید. برعکس، در صورتیکه برای مخاطبان عام می نویسید، قطعاً اصطلاحاتی را که ممکن میباشد عوام مردم درکی از آن نداشته باشند را در آن قرار دهید. 
 
 
 
2. متن مهم را برای یافتن اصطلاحات نا آشنا بخوانید.
تلاوت متن اساسی را با مداد یا این که هایلایتر استارت نمایید. پایین اصطلاحاتی که ممکن میباشد برای یک خواننده معمولی غریبه باشد، خط بکشید و یا این که آنان‌را هایلایت نمایید. ذیل اصطلاحات فنی یا این که آکادمیک که ممکن میباشد نیاز به توضیح بیشتر در سوا متن مهم دارا هستند، خط بکشید. ممکن میباشد تصمیم بگیرید که اصطلاحی را بیشتر توضیح دهید، حتی در حالتی که اصطلاحی باشد که خواننده بتواند آن را تشخیص دهد. 
 
• از جمله، ممکن میباشد در توليد محتواي واژه و کلمه طومار با یک اصطلاح فنی مواجه گردید که فرآیندی مانند "یونیزاسیون" را تعریف می نماید. پس احتمالا خواننده به توضیحات بیشتری در کلمه طومار نیاز دارااست.
 
• همینطور ممکن میباشد اصطلاحی داشته باشید که در متن اساسی نام برده، البته به صورت کامل راجع به آن حرف نشده باشد. به این ترتیب شاید شم فرمائید که‌این اصطلاح میتواند وارد کلمه و واژه طومار گردد و در فیض داده ها بیشتری را به خواننده بدهد. 
 
 
 
3. از ویرایشگر خویش بخواهید تا در شناسایی اصطلاحات به شما یاری دهد.
ممکن میباشد در هنگام توليد محتواي کلمه و واژه طومار، شناسایی اصطلاحات کلمه طومار به تنهایی مقداری سخت به حیث رسد، به ویژه در شرایطی که تسلط جامعی روی مطالب داشته باشید. در صورتی‌که با یک ویراستار متن، مانند ویراستار یک نشریه عمل می‌کنید، بد وجود ندارد که از آن ها بخواهید تا به شما در شناسایی اصطلاحات کلمه طومار یاری نمایند. این ویراستاران میتوانند عباراتی را در متن پیدا نمایند که ممکن میباشد برای یک خواننده ساده سرگردان کننده یا این که نامشخص به حیث رسد، به ویژه در‌صورتی‌که این خواننده‌گان عده ای غیر خبره ای باشند. 
 
• مثلا، زمانی که قصد توليد محتواي واژه و کلمه طومار را دارید، میتوانید از ویراستار خویش اینگونه سوال هایی را بپرسید، "آیا میتوانید به اینجانب امداد نمائید اصطلاحات واژه و کلمه طومار را معین کنم؟ و یا این که "آیا میتوانید در گزینش اصطلاحاتی که ممکن میباشد در کلمه طومار از مداد انداخته باشم به اینجانب امداد نمایید؟"