14. محتوای بلند منتشر نمایید
بخش اعظمی از مطالعات علامت داده که رابطه حدودا مستقیمی در میان آموزش خصوصی سئو وسعت محتوا و مرتبه آنان در حاصل کاوش وجود دارااست. البته این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تکثیر برگه با محتوای بسیار زیاد تضمینی بر تصاحب کردن مرتبه یک گوگل باشد.  البته به عبارتی مطالعات نماد میدهد وبسایت هایی که در شیت اولیه گوگل قرار می‌گیرند، معمولا محتوای آن ها بیش تر از 1000 واژه میباشد.
 
15. واژه و کلمه کلیدی وب سایت را در اولِ تیتر شیت قرار دهید
موتورهای کاوش جايگاه بهتری را برای صفحاتی که با لغت ها کلیدی استارت می گردند در لحاظ می‌گیرد. بنبابراین همت نمایید این شغل را همواره اعمال دهید.
 
16. صفحه های سابق را مجدد در معرض روءیت کرد یوزرها قرار دهید
این عمل موجب ارتقاء بازدید آن صفحه ها به وسیله یوزرها می شود.
 
17. به مکان تاریخ نشر از تاریخ به روز به کار گیری فرمایید
تایپ کردن تاریخ به روز به مکان تاریخ تکثیر این شم را به استفاده کننده میدهد که‌این یک مقاله دیرین و جا افتاده میباشد که همواره آپدیت رسانی نیز گردیده است. این موقعیت اعتقاد بیشتری به استفاده کننده در صدق مطالب شیت میدهد.
 
18. از امتیازات لینک و پیوند سازی داخلی به کارگیری فرمایید
همواره صفحه های گوناگون را در شکل نیاز در محتوای صفحه های به یکدیگر لینک و پیوند دهید. این عمل اثر به سزایی در مرتبه صفحه های میدهد.
 
19. محتوای کهن را آپ تو دیت رسانی فرمایید
این گزینه یکی‌از ترفند هاییست که به وسیله سئوکاران به طور کامل ندیده گرفته میشود. اولیه از تمامی آپ تو دیت رسانی مطالب به گوگل می فهماند که شما به مطالب وبسایت خویش التفات می دهید. همچنین به یوزرها نیز اعلام می نماید که‌این پست به روزرسانی گردیده و میتوانند از مطالب نو آن برخوردار شوند.
 
20. از کنسول جستجوی گوگل برای یافت کردن اشتباهات تگ ها استعمال فرمائید
گوگل صراحتا اعلام کرده که عنا وین صفحه ها باید به طور جداگانه و غیر تکراری نوشته شوند. با به کارگیری از کنسول گوگل می‌توانید صفحاتی که احیانا برای آنان عنوانی ننوشته یا این که عنا وین تکراری برای صفحه های نهاده اید را پیدا فرمایید.
 
21. از تصاویر به کارگیری فرمایید
تصاویر موجب می‌شوند که صفحه های شما برای خوانند‌گان جالب خیس بوده و تا انتهای مقاله را بخوانند. از آن‌جا که گوگل به خوی یوزرها در تارنما عنایت داده و ترازو حضور مخاطب در وبسایت تحت عنوان یکی‌از این پارامترها است، این موضوع موجب ارتقاء seo و سکو وب سایت می‌شود.