x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

الگوریتم تازگی محتوا و یا Freshness Algorithm گوگل چیست؟

 همان طور که می‌دانید نو بودن محتوا یک سیگنال جايگاه بندی برای موتور کاوش میباشد و این بدان معنا میباشد که می‌تواند سعی وبسایت شما‌را با سپری شد مجال ذیل تأثیر قرار دهد. آموزش خصوصی سئو چنانچه زمینه محتوای وب سایت شما موضوعی میباشد که با سپری شد مجال عوض میشود یا این که غالباً بایستی آپدیت خواهد شد، در غایت این عمل می‌تواند نتیجه ها کاوش را که بوسیله رقبا با داده ها جدید تری ارائه میگردند، تحت بیاورد.

الگوریتم به روزرسانی Google freshness در سال 2011 به بخشی از الگوریتم اساسی تبدیل شد. در واقع تغییر و تحول الگوریتم جدید سازی در فرآیند نخستین در سال 2010 فیس اعطا کرد که نحوه ساخت و ساز نمایه سازی صفحه های اینترنت به وسیله گوگل را تغییر‌و تحول اعطا کرد. همینطور برای تاریخچه بقیه به روزرسانی ها و تغییرات گوگل این الگوریتم اصلی خواهد بود .
 
این الگوریتم به روزرسانی بدین مفهوم میباشد آکادمی رایا پارس که صفحه ها بوسیله گوگل بسیار بیشتر از پیشین بازیابی و نمایه سازی میگردند، در حالی که پیش از این بعضا از صفحه ها هفته ها سوای بازیابی دوباره اجرا می شدند. با به کارگیری از این الگوریتم به روزرسانی، صفحه های میتوانند بسیار سریع خیس در حاصل کاوش آپ تو دیت شوند و جستجوها با اعتقاد و باور بیشتری به یوزرها اکران داده میگردند.
 
در وبسایت آنلاین شما، محتوا میتواند برای پرورش آنلاین بیزنس شما حیاتی باشد. محتوا خیر صرفا برای seo موتور کاوش و یا این که بهینه سازی، بلکه نسبتاًً در همگی استراتژی های بازاریابی دیجیتال اصلی میباشد. what is seo به همین ادله بازاریابی امروزی هنوز داعیه می نماید که “محتوا پاد شاه میباشد”. در واقع انتخاب کارایی محتوای نو بهینه سازی شما یکی‌از دلایل مداقه بازاریابی محتوا میباشد .هنگامی الگوریتم تازگی محتوای گوگل منتشر شد، شیوه عکس العمل بیزنس با استراتژی محتوای خویش را تغییر‌و تحول می بخشید.
 
ما درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا‌هیم بیان کرد که الگوریتم تازگی محتوا چیست و چه طور می قدرت از آن برای بهبود و رونق تارنما تجارت خویش بهره مند شد.

طراحی، ساختار و معماری مناسب SEO

 مولفه بزرگی از بازدید و سکو بندی تارنما نیز دربرگیرنده ساخت وب سایت،  سیستم CMS و  ساختار URL شما می‌شود. درصورتی که به صحت در دست گرفتن نشود، آموزش خصوصی سئو این کارداران میتوانند جايگاه بندی ورقه شما‌را کاهش دهند. شما می بایست یقین نتیجه ها فرمایید که ساختار وب سایت و ساختار URL شما از سئو مطلوب برای یک درجه بالا هواخواهی می نماید

پیاده سازی رسپانسیو برای سئو موبایل بسیار حیاتی میباشد، چون بیش تر از نیمی از جستجوهای اینترنتی از دستگاه های گوشی ناشی میشود. بعلاوه، بیشتراز 90٪ از یوزرها وب می‌گویند که از کاغذ اکران دستگاه های زیادی استعمال می نمایند. با داشتن یک پیاده سازی رسپانسیو، اعتقادوباور نتیجه ها خواهید کرد که تارنما شما به صحت در همگی دستگاه ها عمل می نماید.
 
گوگل همینطور هنگام انتخاب نمایه سازی و انتخاب درجه، آکادمی رایا پارس آغاز صفحه ها موبایل را تحقیق می نماید. در صورتی‌که تجربیات کاربری ضعیفی در تلفن همراه دارید، به احتمال زیاد به وضعیت شما در SERP زخم رسانده می‌شود. بسایت خویش از روش Google Mobile-Friendly Test نظارت نمایید و در شکل ضرورت از یک نرم‌افزار نویس برای تسریع فرایند یاری بگیرید.
 
شما همینطور می بایست در قضیه های دیگری که نیاز به تغییر تحول دارا هستند مانند پرونده های  CSS و Javascript ، که به پرونده های فرنگی مرتبط میباشند، شغل نمائید. این همینطور دربرگیرنده تعیین CMS مطلوب میباشد که موتور قابلیت و امکان های عظیم سئو را ارائه دهد. زمانی که کلیه این اشتباهات برطرف شد و وب سایت شما از دید ساختاری مطلوب بود، شما یک ارتقاء آرام ولی مداوم در سکو بندی مشاهده خواهید کرد.
 
مقصود گذاری کلمه ها کلیدی و تجزیه و محاسبه رقبا
شما می‌توانید با تجزیه و آنالیز رقبا چیزهای متعددی بیاموزید، به خصوص درصورتی که آنان بر نتیجه ها کاوش منزلت گرفته باشند. گرچه نمی توانید اسرار آن‌ها را بدزدید، میتوانید طریقه های ارزشمندی را برای استراتژی بهینه سازی خویش مانند عبارات کلیدی، الگوها و نحوه های جدیدی که بایستی آزمون فرمائید پیدا نمائید. what is seo تجزیه و بررسی رقبا همینطور به شما یاری می نماید عبارات کلیدی بهتری را درخصوص با صنعت خویش غرض قرار دهید.
 
این فرآیند وقت گیر میباشد، ولی خبر بهتر این میباشد که در زمان بر مقطع نیز منجر صرفه جویی در حین می‌شود. الگوبرداری از رقبا، به شما بینشی راجع به استراتژی های حقیقی میدهد، این بدان معناست که شما موردنیاز وجود ندارد از آغاز استارت فرمائید. خوشبختانه، تعداد متعددی از ابزارها وجود دارا‌هستند که قادر است به شما یاری دهد چک و تجزیه و بررسی رقبای خویش را اجرا دهید.
 
از‌آنجا‌که رقابت در بعضی حوزه ها بسیار شدید میباشد، دیدن حاصل seo احتمالاً وقت گیر خیس گردد. در شرایطی‌که به صورت فعال میخواهید بفهمید که عملکرد شما برای جستجوگرها چه بازه زمانی ارتفاع می‌کشد، می بایست در واحد سنجش رقابت و تقاضا پیرامون جنس یا این که صنعت خویش نقش داشته باشید.

سئو تکنیکال و بازاریابی محتوا و اولویت آنها در سئو سایت

 در بازاریابی محتوا درباره محتوا و بهینه سازی تکنیکال و ضرورت استعمال آن‌ها در تارنما گفت و گو‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم در‌این نوشته‌علمی به آن اشاره کنیم، آموزش خصوصی سئو این میباشد که رعایت اصول seo تکنیکال و بازاریابی محتوا دو نحوه منقطع و متمایز از هم نیستند. بلکه یک وب سایت برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز داراست.

شاید عامل آنکه بیشتر وب سایت‌ها هر دوی این طریق‌ها را در seo وبسایت خویش به عمل نمی‌مارک این باشد که جستن فردی که بتواند هر دو شغل را به‌شکل ماهر اعمال دهد شغل مشقت میباشد و کمپانی‌ها بدون چاره می شوند که در میان این دو شیوه یکی‌از را تعیین نمایند.
 
چنانچه بخواهیم به‌این پرسش که محتوا یا این که بهینه سازی تکنیکال چه طور نسبت به هم حق تقدم‌بندی میگردند، جواب منصفانه‌ای بدهیم می بایست بگوییم که‌این مسئله بستگی به طرز کارکرد آکادمی رایا پارس تارنما اکنون داراست. اینکه وبسایت شما با چه سرعتی میخواهد به سود رسد و اینکه بیزنس شما تا چه حد گسترده میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در بیزنس خویش داشته‌اید. همه در انتخاب پاسخ این پرسش نقش دارا هستند.
 
مشکلاتی که محتوا و بهینه سازی تکنیکال میتوانند حل نمایند
 
 
روش همت فعلی تارنما
اینکه شما پول خویش را برای کدام مجموعه صرف نمائید تا سود بهتری از seo وبسایت خویش به دست بیاورید بستگی به شیوه همت فعلی وبسایت و هدفی داراست که تارنما شما قصد دارااست به آن رسد:
 
سعی برای بدست آوردن سکو خوب: در حالتی‌که شما نمی‌توانید درجه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وبسایت شما با خطاها تکنیکال روبرو میباشد و حتماً می بایست بر روی بهینه سازی تکنیکال سرمایه‌گذاری فرمائید.
تداخل در محتوای تارنما: در حالتی که جايگاه تارنما شما به دلیل آن که صفحه ها متعددی از تارنما شما سعی بر مرتبه‌گیری برای یکسری واژه کلیدی واحد را دارا‌هستند، افت کرده، what is seo مسلماً شما می بایست محتوای خویش را بازنویسی فرمائید تا بتوانید این خلل را برطرف نمائید.
ورقه تولیدها با پیکربندی چندگانه درجه ای به دست نیاورده میباشد: در حالتی که شیت تولیدات شما چند مورد مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به تعیین مخاطب قرار می دهد، عدم ایندکس شدن مجموع این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.
صفحه ها فروش با وجود تولیدها همیاران و خرده فروشی ها مرتبه نمی‌گیرد: در صورتیکه شما محصول ها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که چند کمپانی در ساخت و ساز مال آخری شما دخیل می باشند، عدم سکو‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین روش برای برطرف کردن این اختلال ساخت محتوای مخصوص برای تولیدها میباشد.

چگونه رتبه سایت خود را با یادگیری قواعد RankBrian ارتقاء دهیم

 بهینه سازی صحیح مثل یک جورچین میباشد.برای دیدن تصویر بی نقص جورچین، بایستی قطعات جورچین را بدرستی کنارهم قرار دهید. در بهینه سازی نیز مانند آموزش خصوصی سئو یک جورچین می بایست استراتژی صحیح را در مکانی صحیح بکار بگیرید تا به توفیق برسید. البته استراتژی های فراوانی در موضوع seo در دنیای بازاریابی وجود داراست. که باهم تفاوت هایی متعددی دارا‌هستند.

پیوند بیلدینگ link building، پژوهش ها لغات کلیدی keyword research، بازاریابی محتوا content marketing نصیب کوچکی از استراتژی های seo در دنیای بازاریابی آنلاین میباشند.
 
فاکتورهای دیگری از بهینه سازی مانند؛ بکلینک به مقالاتی که در آن ها به وب سایت ما لینک و پیوند داده شد‌ه‌است ( لینک و پیوند های ثانویه)، اکران وب سایت در featured snippets، (اکران لینک و پیوند تارنما بصورت ویژه در بالای کاغذ نتیجه ها کاوش)، جستجوی معنایی semantic search، وجود دارا‌هستند. که میتوان به آنان نیز بعنوان راهکارهای بهینه سازی در بازاریابی اینترنتی اشاره نمود.
 
 بطور نمونه آیا می‌دانید که در پیشین چه برهه زمانی وقتی برای بهبود مرتبه تارنما به یاری پیوند بیلدینگ Link building مورد نیاز بود؟
 
یا این که آنکه بصورت معدل 10 هفته برای بهبود منزلت به یک مرتبه فراتر فرصت ما یحتاج میباشد.
 
یا این که آنکه می‌دانید که زمانیکه دامنه شما اعتبار کمتری دارااست ارتقا جايگاه وبسایت بی آلایش خیس میباشد؟
 
مراد ما از این مطالب این وجود ندارد  آکادمی رایا پارس که شمارا تشویق کنیم که بهینه سازی وبسایت خویش را با دقت به مجموع این استراتژی ها و فاکتورها به پیش ببرید. بلکه غرض ما این میباشد که بگوییم seo می‌تواند چقدر بغرنج باشد.استراتژی های متنوع و فراوان seo، قواعد متعددی که برای بهینه سازی می بایست رعایت خواهد شد، آمارها و آنالیزهایی که از بهینه سازی وبسایت به ما داده ها فراوانی را ارائه می‌دهند، زیر قوانینی می‌توانند برای معمولی سازی بهینه سازی به ما امداد نمایند.
 
هیچ مدیرسایت و بهینه سازی کاری نمی‌خواهد که استراتژی بهینه سازی خویش را بیش تر از حد نیاز بغرنج نماید. با نترسی میتوان خاطرنشان کرد که کلیه ما بدنبال استراتژی های بی آلایش seo هستیم. کلیه ما انتظار داریم که یک‌سری بک پیوند بگیریم و مرتبه وب سایت خویش را بالا ببریم.ولی برای آنکه بتوانیم مرتبه وب سایت خویش را بهبود بدهیم. می بایست بدانیم که؛ رنک برین RankBrain چه‌گونه برای ارتقا و یا این که کاهش درجه تارنما های تصمیم گیری می نماید.
 
به همین عامل درین نوشته‌ی علمی ما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که رنک برین RankBrain دقیقا چیست؟ به چه شکل عمل میکند. و مهمتر از همگی؛ چه گونه میتوان از آن به عایدی خویش بهره مند شد.
 
رنک برین RankBrain چیست؟
احتمالا عبارت رنک برین RankBrain را شنیده اید. شاید هم آن را با اسم گوگل رنک برین Google RankBrain بشناسید.البته شاید بدرستی ندانید که رنک برین RankBrain چیست و یا این که چه کاری ایفا می‌دهد.
 
آنچه می بایست درباره رنک برین RankBrain بدانیم:
رنک برین RankBrain یک بخش از متدهای گوگل میباشد که تصمیم می‌گیرد چه صفحاتی در گوگل جايگاه اخذ نمایند و چه صفحاتی درجه اخذ نکنند. در واقعیت اکثری از منابع آنلاین رنک برین RankBrain را مهم ترین فاکتور مرتبه دهی در گوگل میدانند.توضیح بالا در معنای آن وجود ندارد که رنک برین RankBrain جزئی از الگوریتم های گوگل میباشد؟! اذن بدهید این مقاله را مقداری بیشتر توضیح دهیم:
 
تا پیش از رنک برین RankBrain الگوریتم های گوگل تنها برای انتخاب آنکه کدام صفحه ها سکو فراتر و کدام صفحه های سکو ذیل تری اخذ نمایند کاربرد داشتند.رنک برین RankBrain یک لایه برای پردازش بیشتر به‌این پروسه اضافه نموده است.
 
 
 
رنک برین RankBrain چه‌گونه شغل میکند
هنگامیکه فردی برای کلمه و واژه کلیدی مشخصی در گوگل کاوش میکند. الگوریتم متعلق به رنک برین RankBrain خواسته استفاده کننده را تشخیص می دهد.الگوریتم های گوگل اکثر وقت ها می‌توانند نتیجه ها کاوش را بسیارعالی برای یوزرها ساده گوگل به اکران بگذارند. البته برای مخاطبان غیر معمول این حاصل چندان بهتر نیستند.
 
براین اساس بجای آنکه گوگل فقط با الگوریتم های خویش برای سکو بندی صفحه های تصمیم بگیرد.از هوش تصنعی و مصنوعی خویش، رنک برین RankBrain می پرسد مراد استفاده کننده از واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده چیست.بعد رنک برین RankBrain شایسته ترین پیش گویی خویش را در باره خواسته استفاده کننده بر پایه ی رخدادهای قبل در موتور کاوش، جای جغرافیایی مخاطب، عادات جستجوی استفاده کننده، ارائه می دهد.آن‌گاه گوگل بر طبق این داده ها ورقه حاصل کاوش را تروتمیز می نماید.
 
 
 
گوگل مدام از رنک برین RankBrain به کارگیری نمیکند. هوش تصنعی و مصنوعی رنک برین RankBrain صرفا در مواقعی که گوگل به مقداری امداد برای تشخیص مراد مخاطب از واژه و کلمه کاوش گردیده احتیاج دارااست، استعمال می‌شود.برای کلیه ما اتفاق افتاده میباشد که عبارتی را در گوگل کاوش کنیم و حاصل تماما غیر مرتبطی برای ما در شیت حاصل کاوش ظواهر شوند.
 
این نقص‌ وقتی پیش میآید که رنک برین RankBrain نتواند مراد ما‌را از عبارت کاوش گردیده معلوم نماید. این واقعه اثبات می نماید که سیستم تشخیص مقصود استفاده کننده از واژه کلیدی هنوز بی نقص نشده میباشد.با مجموع ایرادات، طریق سکو دهی به صفحه ها در گوگل این ایام بسیار عالی از هنگامی میباشد که صرفا الگوریتم های محور گوگل برای شیت نتیجه ها کاوش تصمیم می گرفتند. تولید رنک برین RankBrain گامی رو به جلو برای سئو کاوش است.
 
در تصویر ذیل طریق شغل رنک برین RankBrain در کنار بقیه الگوریتم های گوگل را مشاهده میکنیم:
 
 
 
چرا رنک برین RankBrain برای دستیابی جايگاه وب سایت ما التفات دارااست؟
چون که گوگل گاهی از آن برای تشخیص مراد مخاطب از واژه کلیدی کاوش گردیده به کارگیری میکند.درصورتی که فهم و شعور صدق از طرز جايگاه دهی به تارنما های متعدد به وسیله رنک برین RankBrain داشته باشیم. شانس بیشتری چهت نیل به درجه های فراتر گوگل خوا‌هیم داشت.
 
در ذیل 6 طریق برای seo تارنما و صفحه های تارنما براساس طریق قضاوت رنک برین RankBrain را ارائه داده ایم:
 
1-    محتوایی ساخت فرمایید که حقیقتا به مخاطب چهت نیل به جواب مد نظرش یاری دهد
پیش از هرچیز محتوایی خوب ایجاد فرمائید.اذن بدهید یک استراتژی ساخت محتوا را که در بلند دوران همت ندارد را نمونه بزنیم. شما تعداد متعددی محتوای خیر چندان بهتر تولید میکنید. برای این محتوا در گوگل مرتبه هایی هم بدست خواهید آورد. ولی پس از سپری شد چندین ماه نرخ پریدن استفاده کننده (استفاده کننده فارغ از آنکه تعاملی با وب سایت داشته باشد فورا پس از ورود به وب سایت از آن بیرون میشود. ) از صفحه های وبسایت شما بیشتر میگردد. بدین ترتیب درجه صفحه ها وب سایت شما سیر کاهشی پیدا خواهد کرد.
 
در حالتی‌که محتوای بهتر تولید نکنید؛ شانسی هم برای بدست آوردن جايگاه نخواهید what is seo داشت.گوگل به‌دنبال اکران محتوایی میباشد که به وصال یوزرها به جواب مد نظرشان یاری می نماید. بدین ترتیب بجای ساخت محتوا برای جايگاه گیری در گوگل، تمرکز خویش را بر ساخت‌و‌ساز محتوای اثرگذار برای یوزرها بگذارید.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟

 رقابت در فضای مجازی فی مابین استحصال و امور به یک حوزه خیلی اصلی محصور می شود و آن بهینه سازی تارنما و کوشش برای قرار تصاحب کردن در بالا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. آموزش خصوصی سئو گوگل یکی موتورهای جستجو گر اینترنتی میباشد که از دیگر موتورهای کاوش، پراهمیت‌خیس میباشد و تارنما‌ها برای آنکه در دسترس مشتریان قرار بگیرند، عموما عملیات با صرفه‌سازی تارنما را جاری ساختن می دهند. یوزرها به گوگل اتکا فوق العاده‌ای دارا‌هستند، براین اساس اصلی میباشد که گوگل چه چیزی به آنها بگوید. گوگل بات‌ها و الگوریتم‌های متنوعی برای رسیدگی محتوا تارنما‌ها و تحلیل چگونگی آن ها دارااست. وقتی که گوگل از اعتبار و اصالت یک وب سایت یا این که وبلاگ مطمئن میگردد، آن را به بقیه یوزرها معرفی می‌نماید و ترافیک وبسایت را بالا میبرد. چهت نیل بدین منزلت، وبسایت‌ها نیاز دارا هستند که از لحاظ فنی، تجهیزات داخلی، تنظیم منو، پیوند سازی، محتوا، آکادمی رایا پارس شبکه‌های‌اجتماعی و…استانداردهای گوگل را رعایت کرده باشند که مراحل فرصت‌بر و هزینه‌بری میباشد. همین قضیه سبب گردیده‌است که بهینه سازی یکی‌از بحران‌برانگیزترین ناحیههای رقابتی در فضای مجازی باشد و گوگل برای نو واردها و کمپانی‌های کوچکی که نو پا گرفته‌اند، امکانی در حیث بگیرد تا در صورتی چگونگی مد لحاظ گوگل را نتوانستند نگهبانی نمایند، با پرداخت هزینه، به مشتری توصیه داده شوند.

seo یا این که ادوردز؟ با توضیحاتی که در صدر داده شد، به طبع به تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز پی برده‌اید. در حال حاضر میدانید که سئو تارنما(بهینه سازی) را همگی وبمستران اجرا میدهند؛ البته تمامی وبمستران از گوگل ادوردز به کارگیری نمیکنند، چون تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با بهینه سازی گران میباشد.
seo مراحل همگی‌جانبه‌ای میباشد و صرفا فعالیت کردن بر روی offpage تارنما، نمی‌تواند شما‌را به هدفی که برای خودتان در حیث گرفته‌اید، برساند و شما نیاز به صرف هزینه، نیرو و مجال متعددی دارید. what is seo بدین ترتیب گوگل با فعال‌ساز‌ی خدمت مبلغی گوگل ادوردز، به استخراج و شغل های طفل یا این که وب سایت‌هایی که دیر به پندار بهبود seo افتاده‌اند، امداد می‌نماید تا برای خویش مشتری جذب نمایند.
با به کار گیری از گوگل ادوردز نیاز به فرصت متعددی برای سود‌گیری ندارید. پس در صورتی‌که از پس پرداخت هزینه آن برمی‌آیید، سوای پندار از گوگل ادوردز استعمال فرمائید. برعکس، بهینه سازی به حوصله و صبر متعددی نیاز داراست و ممکن میباشد سود دلخواه عاید شما نشود. از جمله در‌صورتی‌که شما یک وبسایت توریسم دارید و قصد دارید برای تورهای پاییزه تبلیغ فرمایید، خوب میباشد با گزینش درست لغات کلیدی و فعال کردن خدمت ادوردز، مشتری جذب نمایید.
به کارگیری مداوم از ادوردز برای وب سایت شما خوشنامی به‌دنبال نخواهد داشت، البته دست کم می دانید که در گیر افت چشمگیر نمی‌گردید. در‌حالتی که که در صورتی‌که در seo تارنما در گیر غلط گردید و از تکنیک های کلاه سیاه بهینه سازی امداد بگیرید، خیلی زود مبتلا افت شدید جايگاه می شوید.

ارائه محتوای قابل اجرا

 تنها محتوای بسیار وقت گیر را به خوا‌نندگان ارائه ندهید. چیزی را به آنان ارائه دهید که در واقع عملی باشد و بتوانند آن را ایفا دهند. به هر اندازه که خوا‌نندگان بها عملی از محتوای شما اخذ نمایند، آموزش خصوصی سئو بیشتر به شما اندیشه خواهند کرد.

هر توشه که آن ها از تاکتیک های شما برای جذب مشتری تازه ، تایپ کردن یک پست الکترونیک اثرگذار ، یا این که هر چیز دیگری که به آنان یادگرفتن می دهید به کار گیری می نمایند، به خاطر آنان خواهید آمد.
 
محتوای شما می بایست مشتمل بر پیوند های داخلی باشد. آکادمی رایا پارس در صورتی بتوانید به بهبود بهینه سازی تارنما صاحبخانه یاری فرمایید، وب لاگ نویسان شما‌را بیشتر دوست خواهند داشت. یک کدام از منش های این عمل دربرگیرنده پیوندهای داخلی به محتوایی میباشد که تا قبل از اینً در وب سایت جان دار میباشد. پیوند های داخلی خیر فقط محتوای وبسایت را به هم متصل می نمایند، بلکه به موتورهای کاوش نیز پیش خیالی از ساختار وب سایت میدهند. ساخت و ساز پیوند های داخلی به مهم‌ترین پست ها قیمت پیوند بیشتری می‌بخشد.
 
فراگیری بدون نقص پیوند سازی داخلی را در ژاکت بخوانید.
 
تصور کنید یکی فالوئر های شما در توییتر هیچ چیزی در زمینه‌ی اینترنت سایتی که برای آن پست مهمان ارسال می‌کنید، نشنیده میباشد. وی روی پیوند شما کلیک می نماید تا مطالب شما‌را بخواند ، what is seo و هنگام پژوهش نوشته ی علمی شما، لینکی به نوشته‌ی‌علمی دیدنی دیگری پیدا می نماید.
 
در حال حاضر شما خواننده گان را در جریان قرائت نوشته‌علمی های تارنما صاحب خانه قرار داده اید و به احتمال زیاد پس از این از دنبال کنندگان پست های وبسایت صاحبخانه میگردند. این چیزی میباشد که برای یک بلاگ نویس بسیار عنایت دارااست، چون آن ها نیز مدام در‌پی ساخت و ساز هواداران خویش میباشند.

در مورد داده های دامنه و بک لینک آن ها اطلاعات کسب کنید.

 کلمه ها کلیدی فقط عنصر اصلی سئو نیستند. آموزش خصوصی سئو مفاد بخش اعظمی وجود دارااست که بر روش مرتبه بندی شما و رقبای شما در صفحه ها کاوش تأثیر میگذارد. ما در مورد ها گذشته به آنان اشاره کردیم، ولی بیایید آن را با تمرکز بیشتری پژوهش کنیم.

معمولاً یک مرجع دامنه وجود داراست، که نظارت می نماید یک وبسایت چقدر برای ناحیه تخصصی خویش موثر و با اعتبار میباشد. عنصر شبیه دیگر سن دامنه میباشد، چون دامنه های دیرین دارنده امتیازات و قدرت بیشتر می‌باشند. لینک و پیوند دهی یکی‌از مهم‌ترین بخش های بهینه سازی میباشد و دربرگیرنده داشتن پیوندهایی میباشد که به وبسایت شما در وبسایت های دیگر اشاره دارا‌هستند. این ارتباطات به موتور کاوش می‌گویند که وبسایت شما کیفیت خوب میباشد و بها پیوند دادن را داراست، و این زمینه به شما امتیاز و جايگاه ی بالاتری را میدهد.
 
مطمئن گردید که بک لینک و پیوند های حریف خویش را نظارت میکنید تا مشاهده کنید که آنها یک‌سری لینک و پیوند دارا‌هستند، درباره چه چیزی می‌باشند و کدام تارنما ها از آن‌ها بهره مند می‌باشند. این میتواند ایده هایی درباره‌ی موضوعاتی که می‌توانید درباره آن‌ها بنویسید و اشکال وبسایت هایی که میخواهید برای پیوند دهی فردی خویش به کارگیری نمائید، به شما ارائه دهد. برای حصول به‌این داده ها میتوانید از ابزار Link Explorer از Moz به کارگیری فرمایید. شایسته ترین ابزار محاسبه رقبا رو در نوشته ی علمی دیگر ژاکت بخوانید.
 
Link Explorer به شما قابلیت و امکان می‌دهد URL دامنه ریشه، ذیل دامنه یا این که ورقه ظریف را وارد فرمائید. آن گاه مقدار متعددی داده مرتبط با دامنه و نمایه پیوند دهی آن ساخت و ساز می‌گردد. پیوندهای ورودی دامنه، صفحه ها بالا و دامنه های لینک و پیوند دهنده را برای مثال موردها دیگر مشاهده خواهید کرد. همینطور میتوانید خصوصیات لینک دامنه را با دامنه دیگری مقایسه فرمایید.
 
محتوای آنان‌را تجزیه و آنالیز فرمایید.
محتوا یک کدام از مهم‌ترین عامل ها تأثیرگذار در بهینه سازی تارنما میباشد. گوگل به وب سایت هایی که محتوای کیفیت عالی و مربوط به جستجوی استفاده کننده دارا هستند سکو بالاتری ارائه می‌دهد. نگاهی به محتوای حریف خویش بیندازید. نرم افزار هایی مانند CompetitorSpyFX میتوانند به شما در محاسبه محتوای رقبا امداد نمایند.
 
تجزیه و بررسی محتوای رقبا به شما یاری می نماید محتوای بهتری در وب سایت خویش ساخت و ساز فرمائید. این بسیار گرانبها میباشد چون الگوریتم گوگل به وسیله محتوای کیفیت بالا هدایت می گردد. هنگامی محتوای کیفیت بالا ساخت می‌کنید به وبسایت خویش امداد میکنید درجه بهتری نسبت به رقبا داشته باشد.
 
اشکال مختلفی از محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله آن‌ها را ببینید و نظارت فرمایید که آیا آنها صرفا یک نوع محتوا دارا‌هستند و یا این که نه. در‌حالتی که رقبای شما در حالا وبلاگ نویسی یا این که تایپ کردن محتوا می باشند، می‌توانید تعداد عبارات و اطلاعات دردسترس در پست را تحقیق فرمائید. آیا آنها محتوای بلند می نویسند و یا این که محتوای کوتاه را ترجیح می‌دهند. همینطور اصلی میباشد که به محتوای مرتبط با لغات کلیدی نگاه نمائید.

ریدایرکت چیست و چه انواعی دارد؟

 ریدایرکت (Redirect) روشی برای جابجایی یوزرها از یک نشانی به نشانی تازه میباشد. آموزش خصوصی سئو هدایت URL تکنیکی میباشد که بوسیله کانال جهانی اینترنت برای ساخت بیشتراز یک نشانی URL برای یک ورقه اینترنت، به کارگیری‌ میشود. در واقع ممکن میباشد شما چندین نشانی گوناگون و به طور کامل گوناگون داشته باشید، ولی هنگامی روی هریک از آنان کلیک می کنید به یک کاغذ یکسان هدایت میشوید.

ولی وقتی که یک دامنه به دامنه دیگری هدایت‌ ‌خواهد شد، میگوییم Domain Redirection یا این که Domain Forwarding پیش آمده میباشد.
 
چرا ‌ریدایرکت جاری ساختن‌ میگردد؟
یک URL به تعدادی عامل ریدارکت می شود. گاهی از این تکنیک برای دوری از لینک و پیوند‌های حاد که هنگام انتقال صفحه های تشکیل‌ میشوند استعمال می کنیم. گاهی برای کوتاه کردن URL.
 
در مواقعی بدین عامل از ریدایرکت امداد می گیریم تا به مالک یک وب سایت قابلیت دهیم تعدادی اسم دامنه برای یک اینترنت‌وبسایت داشته باشد. همینطور این قابلیت سبب می شود تا یوزرها وبسایت شما پیمایش شل‌تری داشته باشند و بعضی وقتها به مراقبت حریم سری آنان هم یاری می‎نماید.

اهمیت سئو در کسب و کار

 

 
درحال حاضر که می‌دانید بهینه سازی چیست و اندکی در ارتباط با شیوه کارکرد آن دانایی دارید، آموزش خصوصی سئو ممکن میباشد با خودتان بگویید که یادگرفتن بهینه سازی چرا بایستی برای اینجانب اصلی باشد؟
 
اساسی وجود ندارد که شما در چه مسئله ای شغل می‌کنید یا این که تجارت شما چقدر تعالی یا این که خرد میباشد، البته مشتریان هر روزه در موتور های کاوش نظیر گوگل، درپی مارک های آنلاین مانند مارک شما می‌باشند و شما میتوانید از روش بهینه سازی وبسایت خویش این مشتریان احتمالی را جذب فرمایید.
 
این طور در حیث بگیرید: هنگامی می‌خواهید در ارتباط با یک جنس یا این که یک خدمت داده ها به دست بیاورید کجا را کاوش میکنید؟ وب و گوگل!
 
به همین ادله مشتریان شما هم برای یافتن جواب سوالهای و یا این که رسیدگی در ارتباط با محصول ها یا این که خدمت های متعدد، از وب و موتورهای کاوش استعمال می نمایند. برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که سبب به خریدشان میگردد، با کاوش در موتور های جستجویی مانند گوگل آغاز میشود.
 
آن‌ها در‌پی کلمه ها یا این که کلمه ها کلیدی بر اساس با نیازها خودشان می‌شوند و آن‌گاه به وبسایتی می‌روند که قادر است چاره خیر و خوبی را به آنان ارائه نماید. در حالتی که که آن‌ها اولیه با تجارت شما رو به رو شوند، احتمال خریدشان از شما بسیار بالا میباشد.
 
با بهبود بهینه سازی، شما می توانید درجه بندی خودتان در برگه نتیجه ها موتور کاوش را بهبود اعطا کرد. این قضیه سبب ساز بهبود قابلیت و امکان رویت شما، ارتقا احتمال جذب مشتریان و بهبود جايگاه بندی شما می گردد. با استعمال از محتوای کیفیت خوب که بر روی عبارات و کلمات کلیدی مربوطه تمرکز داراست، می توانید در طول نیاز مشتریان به آن‌ها یاری کرده و جواب سوال ها و راه‌حل اشتباهات آنان‌را ارائه نمایید.
 
seo موتور کاوش برای دستیابی و شغل های کوچکی که می‌خواهند در بازار آنلاین رقابت نمایند مداقه بسیار متعددی دارااست. بیشتر استخراج و شغل های خرد میزان دارایی های بازاریابی دیجیتال پاره ای دارا‌هستند. در شرایطی‌که چه ممکن میباشد نتوانند با شرکت ها والا در قضیه تبلیغات رقابت نمایند، البته گشوده هم بهینه سازی قادر است اثر نیکی بر روی شغل آنان داشته باشد. هر کمپانی، سوای اندازه اش میتواند seo موتور کاوش را تقویت کرده و بهینه سازی خو را بهبود بخشد.
 

کنونیکال چیست و چه کاربردی در سئوی سایت دارد؟

 

 
کنونیکال چیست و چه کاربردی در سئوی وب سایت داراست؟
شعور طرز به کارگیری صحیح از canonicalization و تهیه آموزش خصوصی سئو و تنظیم URLهای کنونیکال، علم مهمی برای کل متخصصان بهینه سازی میباشد و اجرای اشتباه این موردها میتواند مسائل کلان‌ای را ساخت‌و‌ساز نماید که بر تلاش تارنما شما اثر منفی میگذارد.
 
‌تگ کنونیکال یا این که برچسب متعارف نخسین بار در سال ۲۰۰۹ برای امداد به اینترنت‌مستران معرفی شد تا بتوانند اختلال محتوای تکراری یا این که به طور کامل شبیه که در چند URL قابل دسترسی میباشند را حل نماید.
 
البته برای به کارگیری درست از این تگ‌ها، بایستی در بالا بدانید که آنها چیست‌اند؟ چه‌طور عمل می‌نمایند؟ و با چه روشی می‌اقتدار آن ها را پیاده‌سازی کرد.
 
در‌این نوشته‌ی‌علمی با مطالب ذیل آشنا میشوید:
URL کنونیکال و تگ کنونیکال چیست‌اند؟
این تگ، معمولا به طور  rel = “canonical” به کارگیری می گردد. ‌تگ‌های کنونیکال، راهی می باشند تا به موتورهای کاوش بگوییم کدام URL معین، ورژن اساسی برای یک ورقه میباشد. این تگ‌ها به شما قابلیت می دهند URL کنونیکال را برای یک ورقه مشخص و معلوم فرمائید. یک لینک و پیوند کنونیکال به اینترنت‎مسترها این قابلیت و امکان را می دهد تا با انتخاب ورژن «متعارف» یا این که «ترجیحی» یک شیت اینترنت، از بروز مطالب تکراری دوری نمایند.
 
برای فهم و شعور خوب این تگ کاربردی می‌توانید ویدئوی ذیل را مشاهده کنید:
 
 
البته تفاوت میان ‌تگ‎های کنونیکال و URLهای کنونیکال در چیست؟ آیا طریق‌های دیگری برای انتخاب این موردها وجود دارااست؟
 
‌تگ‌های کانونیکال
این تگ در قسمت از کد منبع HTML یک برگه اینترنت قرار می گیرد و این چنین میباشد:
 
 
این تگ یا این که می تواند خویش ارجاعی باشد (جایی که تگ کانونیکال به URL خویش برگه اشاره دارااست) یا این که میتواند برای مخلوط سیگنال‌ها به URL کاغذ دیگری ارجاع بدهد.
 
معمولا می بینیم که canonical tag و canonical URL را به مکان یکدیگر به کارگیری می‌نمایند؛ البته این عمل نادرست میباشد.
 
به همین استدلال معمولی میباشد که به کارگیری از ‌تگ  rel = “canonical” متداول‌ترین طریق برای تهیه URLهای متعارف میباشد – با این هم اکنون، به هیچ عنوان به‌این معنا وجود ندارد که‌این دو اصطلاح میتوانند به مکان هم به فعالیت بروند.
 
URLهای کنونیکال
لینک و پیوند کنونیکال چیست؟ این پیوند یک URL میباشد که تحت عنوان URL مهم برای گروه‌ای از صفحه ها تکراری تعیین میگردد.
 
گوگل می گوید:
 
URL کنونیکال، URL کاغذ‌ای میباشد که گوگل می پندارد از بین گروه‌ای از صفحه های تکراری تارنما شما، بازدیدکنندگان بیشتری داراست.
 
– دستور کار کنسول جستجوی گوگل
 
می توانید URL متعارف که مدنظرتان است را معلوم فرمائید. با این اکنون، گوگل ممکن میباشد به دلایل متعدد، کاغذ‌ای متعدد از چیزی که شما میخواهید را تعیین نماید. البته در اکثر زمان ها مفاد، در‌حالتی که پیکربندی‌تان را صحیح ایفا دهید، URLی که خودتان گزینش کرده‌اید تحت عنوان URL کنونیکال گزینش میگردد.
 
به ذکر بی آلایش، URLهای متعارف امر میدهند که کدام ورقه، معمولا در حاصل کاوش آرم داده گردد. (به استثنای مواقعی که یک ورژن تکراری برای استفاده کننده مطلوب‎خیس میباشد، برای مثال ورژن منحصر به فرد موبایل برای کاربرانی که از گوشی به کارگیری می‌نمایند.)
 
URL متعارف یک کاغذ میتواند روی یک دامنه متعدد باشد.
 
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد