بهینه سازی صحیح مثل یک جورچین میباشد.برای دیدن تصویر بی نقص جورچین، بایستی قطعات جورچین را بدرستی کنارهم قرار دهید. در بهینه سازی نیز مانند آموزش خصوصی سئو یک جورچین می بایست استراتژی صحیح را در مکانی صحیح بکار بگیرید تا به توفیق برسید. البته استراتژی های فراوانی در موضوع seo در دنیای بازاریابی وجود داراست. که باهم تفاوت هایی متعددی دارا‌هستند.

پیوند بیلدینگ link building، پژوهش ها لغات کلیدی keyword research، بازاریابی محتوا content marketing نصیب کوچکی از استراتژی های seo در دنیای بازاریابی آنلاین میباشند.
 
فاکتورهای دیگری از بهینه سازی مانند؛ بکلینک به مقالاتی که در آن ها به وب سایت ما لینک و پیوند داده شد‌ه‌است ( لینک و پیوند های ثانویه)، اکران وب سایت در featured snippets، (اکران لینک و پیوند تارنما بصورت ویژه در بالای کاغذ نتیجه ها کاوش)، جستجوی معنایی semantic search، وجود دارا‌هستند. که میتوان به آنان نیز بعنوان راهکارهای بهینه سازی در بازاریابی اینترنتی اشاره نمود.
 
 بطور نمونه آیا می‌دانید که در پیشین چه برهه زمانی وقتی برای بهبود مرتبه تارنما به یاری پیوند بیلدینگ Link building مورد نیاز بود؟
 
یا این که آنکه بصورت معدل 10 هفته برای بهبود منزلت به یک مرتبه فراتر فرصت ما یحتاج میباشد.
 
یا این که آنکه می‌دانید که زمانیکه دامنه شما اعتبار کمتری دارااست ارتقا جايگاه وبسایت بی آلایش خیس میباشد؟
 
مراد ما از این مطالب این وجود ندارد  آکادمی رایا پارس که شمارا تشویق کنیم که بهینه سازی وبسایت خویش را با دقت به مجموع این استراتژی ها و فاکتورها به پیش ببرید. بلکه غرض ما این میباشد که بگوییم seo می‌تواند چقدر بغرنج باشد.استراتژی های متنوع و فراوان seo، قواعد متعددی که برای بهینه سازی می بایست رعایت خواهد شد، آمارها و آنالیزهایی که از بهینه سازی وبسایت به ما داده ها فراوانی را ارائه می‌دهند، زیر قوانینی می‌توانند برای معمولی سازی بهینه سازی به ما امداد نمایند.
 
هیچ مدیرسایت و بهینه سازی کاری نمی‌خواهد که استراتژی بهینه سازی خویش را بیش تر از حد نیاز بغرنج نماید. با نترسی میتوان خاطرنشان کرد که کلیه ما بدنبال استراتژی های بی آلایش seo هستیم. کلیه ما انتظار داریم که یک‌سری بک پیوند بگیریم و مرتبه وب سایت خویش را بالا ببریم.ولی برای آنکه بتوانیم مرتبه وب سایت خویش را بهبود بدهیم. می بایست بدانیم که؛ رنک برین RankBrain چه‌گونه برای ارتقا و یا این که کاهش درجه تارنما های تصمیم گیری می نماید.
 
به همین عامل درین نوشته‌ی علمی ما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که رنک برین RankBrain دقیقا چیست؟ به چه شکل عمل میکند. و مهمتر از همگی؛ چه گونه میتوان از آن به عایدی خویش بهره مند شد.
 
رنک برین RankBrain چیست؟
احتمالا عبارت رنک برین RankBrain را شنیده اید. شاید هم آن را با اسم گوگل رنک برین Google RankBrain بشناسید.البته شاید بدرستی ندانید که رنک برین RankBrain چیست و یا این که چه کاری ایفا می‌دهد.
 
آنچه می بایست درباره رنک برین RankBrain بدانیم:
رنک برین RankBrain یک بخش از متدهای گوگل میباشد که تصمیم می‌گیرد چه صفحاتی در گوگل جايگاه اخذ نمایند و چه صفحاتی درجه اخذ نکنند. در واقعیت اکثری از منابع آنلاین رنک برین RankBrain را مهم ترین فاکتور مرتبه دهی در گوگل میدانند.توضیح بالا در معنای آن وجود ندارد که رنک برین RankBrain جزئی از الگوریتم های گوگل میباشد؟! اذن بدهید این مقاله را مقداری بیشتر توضیح دهیم:
 
تا پیش از رنک برین RankBrain الگوریتم های گوگل تنها برای انتخاب آنکه کدام صفحه ها سکو فراتر و کدام صفحه های سکو ذیل تری اخذ نمایند کاربرد داشتند.رنک برین RankBrain یک لایه برای پردازش بیشتر به‌این پروسه اضافه نموده است.
 
 
 
رنک برین RankBrain چه‌گونه شغل میکند
هنگامیکه فردی برای کلمه و واژه کلیدی مشخصی در گوگل کاوش میکند. الگوریتم متعلق به رنک برین RankBrain خواسته استفاده کننده را تشخیص می دهد.الگوریتم های گوگل اکثر وقت ها می‌توانند نتیجه ها کاوش را بسیارعالی برای یوزرها ساده گوگل به اکران بگذارند. البته برای مخاطبان غیر معمول این حاصل چندان بهتر نیستند.
 
براین اساس بجای آنکه گوگل فقط با الگوریتم های خویش برای سکو بندی صفحه های تصمیم بگیرد.از هوش تصنعی و مصنوعی خویش، رنک برین RankBrain می پرسد مراد استفاده کننده از واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده چیست.بعد رنک برین RankBrain شایسته ترین پیش گویی خویش را در باره خواسته استفاده کننده بر پایه ی رخدادهای قبل در موتور کاوش، جای جغرافیایی مخاطب، عادات جستجوی استفاده کننده، ارائه می دهد.آن‌گاه گوگل بر طبق این داده ها ورقه حاصل کاوش را تروتمیز می نماید.
 
 
 
گوگل مدام از رنک برین RankBrain به کارگیری نمیکند. هوش تصنعی و مصنوعی رنک برین RankBrain صرفا در مواقعی که گوگل به مقداری امداد برای تشخیص مراد مخاطب از واژه و کلمه کاوش گردیده احتیاج دارااست، استعمال می‌شود.برای کلیه ما اتفاق افتاده میباشد که عبارتی را در گوگل کاوش کنیم و حاصل تماما غیر مرتبطی برای ما در شیت حاصل کاوش ظواهر شوند.
 
این نقص‌ وقتی پیش میآید که رنک برین RankBrain نتواند مراد ما‌را از عبارت کاوش گردیده معلوم نماید. این واقعه اثبات می نماید که سیستم تشخیص مقصود استفاده کننده از واژه کلیدی هنوز بی نقص نشده میباشد.با مجموع ایرادات، طریق سکو دهی به صفحه ها در گوگل این ایام بسیار عالی از هنگامی میباشد که صرفا الگوریتم های محور گوگل برای شیت نتیجه ها کاوش تصمیم می گرفتند. تولید رنک برین RankBrain گامی رو به جلو برای سئو کاوش است.
 
در تصویر ذیل طریق شغل رنک برین RankBrain در کنار بقیه الگوریتم های گوگل را مشاهده میکنیم:
 
 
 
چرا رنک برین RankBrain برای دستیابی جايگاه وب سایت ما التفات دارااست؟
چون که گوگل گاهی از آن برای تشخیص مراد مخاطب از واژه کلیدی کاوش گردیده به کارگیری میکند.درصورتی که فهم و شعور صدق از طرز جايگاه دهی به تارنما های متعدد به وسیله رنک برین RankBrain داشته باشیم. شانس بیشتری چهت نیل به درجه های فراتر گوگل خوا‌هیم داشت.
 
در ذیل 6 طریق برای seo تارنما و صفحه های تارنما براساس طریق قضاوت رنک برین RankBrain را ارائه داده ایم:
 
1-    محتوایی ساخت فرمایید که حقیقتا به مخاطب چهت نیل به جواب مد نظرش یاری دهد
پیش از هرچیز محتوایی خوب ایجاد فرمائید.اذن بدهید یک استراتژی ساخت محتوا را که در بلند دوران همت ندارد را نمونه بزنیم. شما تعداد متعددی محتوای خیر چندان بهتر تولید میکنید. برای این محتوا در گوگل مرتبه هایی هم بدست خواهید آورد. ولی پس از سپری شد چندین ماه نرخ پریدن استفاده کننده (استفاده کننده فارغ از آنکه تعاملی با وب سایت داشته باشد فورا پس از ورود به وب سایت از آن بیرون میشود. ) از صفحه های وبسایت شما بیشتر میگردد. بدین ترتیب درجه صفحه ها وب سایت شما سیر کاهشی پیدا خواهد کرد.
 
در حالتی‌که محتوای بهتر تولید نکنید؛ شانسی هم برای بدست آوردن جايگاه نخواهید what is seo داشت.گوگل به‌دنبال اکران محتوایی میباشد که به وصال یوزرها به جواب مد نظرشان یاری می نماید. بدین ترتیب بجای ساخت محتوا برای جايگاه گیری در گوگل، تمرکز خویش را بر ساخت‌و‌ساز محتوای اثرگذار برای یوزرها بگذارید.