در بازاریابی محتوا درباره محتوا و بهینه سازی تکنیکال و ضرورت استعمال آن‌ها در تارنما گفت و گو‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم در‌این نوشته‌علمی به آن اشاره کنیم، آموزش خصوصی سئو این میباشد که رعایت اصول seo تکنیکال و بازاریابی محتوا دو نحوه منقطع و متمایز از هم نیستند. بلکه یک وب سایت برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز داراست.

شاید عامل آنکه بیشتر وب سایت‌ها هر دوی این طریق‌ها را در seo وبسایت خویش به عمل نمی‌مارک این باشد که جستن فردی که بتواند هر دو شغل را به‌شکل ماهر اعمال دهد شغل مشقت میباشد و کمپانی‌ها بدون چاره می شوند که در میان این دو شیوه یکی‌از را تعیین نمایند.
 
چنانچه بخواهیم به‌این پرسش که محتوا یا این که بهینه سازی تکنیکال چه طور نسبت به هم حق تقدم‌بندی میگردند، جواب منصفانه‌ای بدهیم می بایست بگوییم که‌این مسئله بستگی به طرز کارکرد آکادمی رایا پارس تارنما اکنون داراست. اینکه وبسایت شما با چه سرعتی میخواهد به سود رسد و اینکه بیزنس شما تا چه حد گسترده میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در بیزنس خویش داشته‌اید. همه در انتخاب پاسخ این پرسش نقش دارا هستند.
 
مشکلاتی که محتوا و بهینه سازی تکنیکال میتوانند حل نمایند
 
 
روش همت فعلی تارنما
اینکه شما پول خویش را برای کدام مجموعه صرف نمائید تا سود بهتری از seo وبسایت خویش به دست بیاورید بستگی به شیوه همت فعلی وبسایت و هدفی داراست که تارنما شما قصد دارااست به آن رسد:
 
سعی برای بدست آوردن سکو خوب: در حالتی‌که شما نمی‌توانید درجه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وبسایت شما با خطاها تکنیکال روبرو میباشد و حتماً می بایست بر روی بهینه سازی تکنیکال سرمایه‌گذاری فرمائید.
تداخل در محتوای تارنما: در حالتی که جايگاه تارنما شما به دلیل آن که صفحه ها متعددی از تارنما شما سعی بر مرتبه‌گیری برای یکسری واژه کلیدی واحد را دارا‌هستند، افت کرده، what is seo مسلماً شما می بایست محتوای خویش را بازنویسی فرمائید تا بتوانید این خلل را برطرف نمائید.
ورقه تولیدها با پیکربندی چندگانه درجه ای به دست نیاورده میباشد: در حالتی که شیت تولیدات شما چند مورد مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به تعیین مخاطب قرار می دهد، عدم ایندکس شدن مجموع این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.
صفحه ها فروش با وجود تولیدها همیاران و خرده فروشی ها مرتبه نمی‌گیرد: در صورتیکه شما محصول ها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که چند کمپانی در ساخت و ساز مال آخری شما دخیل می باشند، عدم سکو‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین روش برای برطرف کردن این اختلال ساخت محتوای مخصوص برای تولیدها میباشد.