رقابت در فضای مجازی فی مابین استحصال و امور به یک حوزه خیلی اصلی محصور می شود و آن بهینه سازی تارنما و کوشش برای قرار تصاحب کردن در بالا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. آموزش خصوصی سئو گوگل یکی موتورهای جستجو گر اینترنتی میباشد که از دیگر موتورهای کاوش، پراهمیت‌خیس میباشد و تارنما‌ها برای آنکه در دسترس مشتریان قرار بگیرند، عموما عملیات با صرفه‌سازی تارنما را جاری ساختن می دهند. یوزرها به گوگل اتکا فوق العاده‌ای دارا‌هستند، براین اساس اصلی میباشد که گوگل چه چیزی به آنها بگوید. گوگل بات‌ها و الگوریتم‌های متنوعی برای رسیدگی محتوا تارنما‌ها و تحلیل چگونگی آن ها دارااست. وقتی که گوگل از اعتبار و اصالت یک وب سایت یا این که وبلاگ مطمئن میگردد، آن را به بقیه یوزرها معرفی می‌نماید و ترافیک وبسایت را بالا میبرد. چهت نیل بدین منزلت، وبسایت‌ها نیاز دارا هستند که از لحاظ فنی، تجهیزات داخلی، تنظیم منو، پیوند سازی، محتوا، آکادمی رایا پارس شبکه‌های‌اجتماعی و…استانداردهای گوگل را رعایت کرده باشند که مراحل فرصت‌بر و هزینه‌بری میباشد. همین قضیه سبب گردیده‌است که بهینه سازی یکی‌از بحران‌برانگیزترین ناحیههای رقابتی در فضای مجازی باشد و گوگل برای نو واردها و کمپانی‌های کوچکی که نو پا گرفته‌اند، امکانی در حیث بگیرد تا در صورتی چگونگی مد لحاظ گوگل را نتوانستند نگهبانی نمایند، با پرداخت هزینه، به مشتری توصیه داده شوند.

seo یا این که ادوردز؟ با توضیحاتی که در صدر داده شد، به طبع به تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز پی برده‌اید. در حال حاضر میدانید که سئو تارنما(بهینه سازی) را همگی وبمستران اجرا میدهند؛ البته تمامی وبمستران از گوگل ادوردز به کارگیری نمیکنند، چون تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با بهینه سازی گران میباشد.
seo مراحل همگی‌جانبه‌ای میباشد و صرفا فعالیت کردن بر روی offpage تارنما، نمی‌تواند شما‌را به هدفی که برای خودتان در حیث گرفته‌اید، برساند و شما نیاز به صرف هزینه، نیرو و مجال متعددی دارید. what is seo بدین ترتیب گوگل با فعال‌ساز‌ی خدمت مبلغی گوگل ادوردز، به استخراج و شغل های طفل یا این که وب سایت‌هایی که دیر به پندار بهبود seo افتاده‌اند، امداد می‌نماید تا برای خویش مشتری جذب نمایند.
با به کار گیری از گوگل ادوردز نیاز به فرصت متعددی برای سود‌گیری ندارید. پس در صورتی‌که از پس پرداخت هزینه آن برمی‌آیید، سوای پندار از گوگل ادوردز استعمال فرمائید. برعکس، بهینه سازی به حوصله و صبر متعددی نیاز داراست و ممکن میباشد سود دلخواه عاید شما نشود. از جمله در‌صورتی‌که شما یک وبسایت توریسم دارید و قصد دارید برای تورهای پاییزه تبلیغ فرمایید، خوب میباشد با گزینش درست لغات کلیدی و فعال کردن خدمت ادوردز، مشتری جذب نمایید.
به کارگیری مداوم از ادوردز برای وب سایت شما خوشنامی به‌دنبال نخواهد داشت، البته دست کم می دانید که در گیر افت چشمگیر نمی‌گردید. در‌حالتی که که در صورتی‌که در seo تارنما در گیر غلط گردید و از تکنیک های کلاه سیاه بهینه سازی امداد بگیرید، خیلی زود مبتلا افت شدید جايگاه می شوید.