x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

برچسب قیمت یا داشتن محصول

 در‌حالتی که از مشتریان خویش نپرسیم آموزش خصوصی سئو که چه چیزی برای آنان اساسی‌خیس میباشد - برچسب بها یا این که داشتن متاع - در‌این‌صورت ما مدام یک بازی پیش گویی و گمان درباره چیزهایی که اشخاص به آن بیشتر مداقه می دهند، خوا‌هیم داشت.

 
به جای این که فکر کنید همگی یک خرید بهتر را می‌پسندند و درباره 10 شلوار اسپرت ارزان بها و مطلوب، ساخت‌و‌ساز محتوا نمائید، کافی میباشد از مشتریان خویش پرسش نمایید چه چیزی برای آنان بها دارااست و محتوایی بر اساس پر ارزش‌های آن ها ساخت و ساز نمایید.
 
ممکن میباشد مقرون به صرفه بودن برای آن ها اهمیتی نداشته باشد. دراین‌صورت، ساخت‌و‌ساز محتوای ما در زمان این برهه زمانی نادرست بوده میباشد.
 
چرا ما‌را بیشتر از رقبا دوست دارید؟
دقت نمائید دوستان، جواب به‌این پرسش خیلی پرارزش خواهد بود. هر پاسخی که از جانب مشتری اخذ کردید را بنویسید و از آن به کار گیری نمائید. نکات مثبت شما در مقابل رقبا هر چه که باشد، مشتری شما اولی نفری میباشد که صادقانه به شما خواهد اظهار‌کرد.
 
جالب‌خیس بودن لوگو
گاهی این عامل می تواند صرفا بخاطر دیدنی‌خیس بودن لوگوی شما باشد. در مفاد دیگر یک جواب منطقی در پس آن وجود داراست مانند اینکه چقدر مشتری طریقه مدیرعامل را نسبت به کمپانی فهم می‌نماید و مدیرعامل چقدر از کارگر خویش در قبال رقبا نگهبانی می‌نماید.

بررسی محتوا انجام دهید

 حالا که به تک تک عبارت های مرتبط با آموزش خصوصی سئو محتوای هجرت خویش دست یافته اید، مجال آن میباشد که آن ها را مجدداً رسیدگی فرمایید. سکو بندی محتوای خویش را از دید لغت ها کلیدی نظارت نمایید و محتوایی که نیاز به ساخت، بهبود و یا این که آپ تو دیت رسانی داراست را شناسایی نمایید.

 
 
 
خوشه ها را شناسایی نمایید
هنگامی که دانستید به چه محتوایی نیاز دارید، فرصت آن میباشد که شغل های خویش را سریع حق تقدم بندی فرمائید. به کار گیری از خوشه های موضوعی یکی‌از شایسته ترین نحوه ها برای ایفا این فعالیت میباشد و به شما یاری می نماید نصیب هایی ساخت و ساز نمائید که به درجه بندی سریع‌تری دست یابند.
 
 شایسته ترین شیوه، کاوش راجع‌به کلمه ها کلیدی و طبقه بندی آن مبنی بر موضوعات متفاوت میباشد. برخی از لغت ها کلیدی را می اقتدار در یک پست گزینه مقصود قرار بخشید، در حالیکه بعضی دیگر را می قدرت در یک پست منحصر با به عبارتی زمینه به عمل پیروزی.
 
 مثلا:
 
 شاید به ساخت محتوایی با تیتر «شایسته ترین فرصت برای بازدید از مالدیو» تصور کنید. در‌این فی مابین با جستجوی عبارات کلیدی به عبارت کلیدی دیگری مانند «مالدیو در نوامبر» دست مییابید. به این ترتیب می توانید یک پست مخصوص نیز برای آن ساخت فرمائید.
 
 پس از این که لغت ها کلیدی خویش را تفکیک کردید، می بایست مجموع پست های خویش را حول یک زمینه خاص ساخت‌و‌ساز فرمائید و از ساخت‌و‌ساز محتوای تصادفی با موضوعات متعدد اجتناب نمائید. با این عمل یک خوشه محتوایی خاصیت ساخت و ساز میکنید که در آن همگی محتواها به یکدیگر مرتبط بوده و از یکدیگر حفاظت می نمایند. بعد می‌توانید این فعالیت را در زمینه ی موضوعات گوناگون دیگر نیز آزمون نمائید تا این که آحاد حوزه های کلیدی را پوشش دهید.

از لینک های ناوبری واضح و مرتبط استفاده کنید

 موردنیاز وجود ندارد که شیت فرود آموزش خصوصی سئو خویش را با کل داده ها مرتبط و احتمالی لازم بازدید کننده به هم ریخته نمایید. در واقعیت، نباید این عمل را اجرا دهید. در غیر اینصورت، با یک کاغذ به هم ریخته و بی نظم مواجه میشوید که عملکرد می نماید کلیه چیز برای تمامی کس باشد. در قبال، خصوصیت های شیت فرود را طوری پباده سازی نمایید که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنچه نیاز دارا هستند را بیابند.

 
 مورد ها پایین مثال هایی از مولفه های ناوبری آسوده میباشند:
 
آلبوم تصاویر
 
خصوصیات فنی
 
تولیدات و اسباب و اثاث جانبی مرتبط
 
نظرها
 
سوال و جواب
 
پیوند های کمکی
 
لینک مطالب آموزشی
 
پیوندهای راهنما 
 
مخاطبان تولیدات و سرویس ها

چگونه از مزایا در بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟

 در حال حاضر فرصت آن میباشد که آموزش خصوصی سئو محتوای تارنما خویش را تغییر تحول دهید و در کمپین بازاریابی محتوا به مکان به کار گیری از خصوصیت های تولیدها و سرویس ها در امر مزایای آن‌ها حرف فرمایید. این عمل میتواند به آسانی مشتمل بر بازنویسی جزئی در محتوای بازاریابی و یا این که بازنگری بدون نقص در محتوایی باشد که از خصوصیات بسیار کلام نموده است.

 
 غرض در اینجا تایپ کردن ورژن ای میباشد که به صورت بی واسطه با استفاده کننده کلام نماید و آنها‌را ترغیب به خرید تولیدها و سرویس ها شما نماید. با این عمل شما میتوانید انتظار داشته باشید که در صفحه های اساسی تبلیغات و همچنین کمپین های بازاریابی محتوا نرخ تبدیل را ارتقاء دهید.

زمان کناره گیری موقت از محتوا را بهینه کنید

 آحاد کلام هایی که شد در ارتباط تایپ کردن آموزش خصوصی سئو حقیقی بود. با این اکنون، می بایست انرژی معادل برای به دور شدن از محتوای درج شده قرار دهید.  این قضیه به ویژه بعداز صرف مجال زیاد ابتکار عمل راست گو میباشد. شما می بایست از همگی چیز بدور باشید و اذن دهید این فعالیت در زمین ناخودآگاه شما جا بیفتد.

 
وقتی که برگشتید با چشمانی گشوده به محتوا نگاه میکنید، انرژی شما سریع بر می‌گردد و در حین بسیار کمتری میتوانید عمل کیفیت بالا‌تری اخلاق و رفتار فرمائید. نقص‌ مهم استاندارد های کاری جامعه میباشد که از  عملکرد بی وقفه تا اتمام یک پروژه ناشی می‌گردد. ردبول، پیتزای چرب، دوش به دست آوردن و غیره کلیه نیز از آن ناشی میگردد.
 
تحت عنوان یک مولف این فعالیت را ایفا ندهید. هنگامی که میپندارید کلیه چیز در هم غامض شد‌ه‌است، دست از شغل بکشید و بعداز پاره ای استراحت با فرضی گشوده برگردید. به همین ادله میباشد که رئیس مجال در تایپ کردن محتوای عالی تاثیرگذار میباشد. در‌حالتی که فرصت ۱۰ روز برای تایپ کردن یک محتوا اپلیکیشن‌ریزی کرده‌اید تا روز نهم درانتظار نمانید، و آنگاه آغاز به تایپ کردن فشرده نکنید.
 
به مکان آن فرصت تایپ کردن را تقسیم بندی فرمائید، حتی در شرایطی که نیم ساعت در روز باشد:
 
مخاطبان شما و هرکسی که برای آنان می نویسید از شما قدردانی می نمایند. هنگامی که می‌خواهم شغل های خلاقانه اجرا دهم برای سئو فرصت استراحت اصولی دارم. معمولاً در هنگام عصر یک دوش می‌گیرم و یا این که به موسیقی گوش می دهم و یا این که چیزی نامربوط با محتوایی که می نویسم مثل یک ماجرا می‌خوانم. این عمل منجر میگردد که با انرژی به کارم برگردم و بتوانم با تک تک قوا مجدد متمرکز نحس.

استفاده از چند زبان در تگ Hreflang یک صفحه

 اعتنا داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url بایستی یک گویش خاص درنظر گرفته گردیده باشد و ترجمه‌های دیگر آن متن می بایست آموزش خصوصی سئو در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، بایستی url همگی ترجمه‌های آن را بیان فرمایید تا گوگل بفهمد این صفحه ها توسط تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط میباشند.

 
یک‌طرفه ‌شدن تگ Hreflang 
 
پیش از این هم اشاره کردیم هر مورد از ترجمه‌های متعدد یک متن بایستی همدیگر را در تگ Hreflang لیست نمایند و اصطلاحا با هم پیوند شوند. در غیر این شکل رابطه میان صفحه ها یک‌طرفه گردیده و گوگل اعتبار چندانی برای Hreflang آنان قائل نمی شود.
 
استعمال از تگ Hreflang در صفحاتی که تگ کنونیکال دارا‌هستند
 
هنگامی شما در میان دو برگه از تگ Hreflang استعمال میکنید در واقع آن‌ها‌را صفحاتی با اعتبار یکسان و جایگزین یکدیگر در گویش‌های گوناگون معرفی میکنید. ولی با استعمال از تگ کنونیکال به گوگل اعلام می کنید یکی‌از صفحه ها نامعتبر بوده و دیگری اعتبار داراست. در حالتی که در یک برگه هم از تگ Hreflang و هم از تگ کنونیکال به کار گیری فرمائید، گوگل را به ‌شدت سرگردان می کنید.

ایده های بزرگ و داده های کوچک را بررسی کنید

مشاهده تصویر گرانقدر برای تارنما و آموزش خصوصی سئو سعی کلی محتوا بسیار اصلی میباشد. ولی جزئیات را نیز اندازه بگیرید! قبلی از همگی اینها، با یه خرده توجه در " weeds" می‌تواند متوجه شویدکه یک ورقه یا این که ایده کلمه و واژه کلیدی، چقدر ترافیک یا این که عشق و علاقه تولید میکند و آیا ایده نیکی میباشد و قیمت پیگیری بیشتر را دارااست یا این که خیر.
 
داده های جزئی همینطور می‌توانند تحت عنوان راداری برای شناسایی ایده های نوظهور در شکل وقوع، شغل نمایند.
 
تجزیه و نظارت داده های شما تا سطح URL قادر است آرم دهد که تلاشهای محتوایی شما چقدر عالی میباشد، به ویژه هنگامیکه این تلاشها در سطح کاغذ به صورت منطقی به بخش ها و موضوعات وسیعتری از بودجه های دیجیتال شما سرایت کردن داده خواهد شد.
 
از خودتان بپرسید :
 
• نقاط داده "خرد" در زمینه ی تصویر گرانقدر به ما چه میگویند؟ این نمونه ممکن میباشد مشمول شناسایی صفحه های نو برای ارتقاء منفعت و هم خوانی با ستونهای اساسی محتوای اساسی شما باشد.
 
• خواسته از دادههای خرد چیست؟ این دادهها ممکن میباشد به خودی خویش بی التفات باشند، البته سبب به ایده های بزرگتر در مسئله ردیف محتوا یا این که پیام جدیدی باشند که برای کاربر الهام نصیب میباشد.

پلتفرمی مناسب انتخاب کنید.

 آیا نگران میباشید که ایرادات فنی آموزش خصوصی سئو منجر ساخت برخورد های ضعیف برای وبینار گردد؟

 
زمانی پلتفرم قابل قبولی را تعیین کرده باشید دیگر موردنیاز وجود ندارد نگران باشید.
 
در اینجا چهار پرسش مطرح میباشد که در تعیین پلتفرم می بایست از خودتان بپرسید.
 
 آیا پلتفرم با دارایی شما منطبق داراست؟
 
 آیا پلتفرم مشتمل بر خصوصیت هایی مانند ابزار نظرسنجی میباشد؟
 
 پلتفرم به یک‌سری نفر اذن ورود به فضای وبینار را می‌دهد؟
 
 آیا می‌توانید نشست را ضبط نمائید؟
 
Search Engine Journal از پلتفرم GoToWebinar به برای دسته سمینار های آنلاین SEJ Webinars به کار گیری می نماید. رابط کاربری آسوده منجر میشود مخاطب فارغ از دردسر با این پلتفرم فعالیت نماید.
 
پیکربندی و طراحی برنامه برای وبینار درین پلتفرم سهل میباشد.
 
GoToWebinar نظرسنجی، نظارت و پست الکترونیک های پیگیری اتومات را برای ارتقاء شرکت کردن مخاطبان ارائه میدهد.
 
با این درحال حاضر مخاطبان می بایست برنامه را دانلود نمایند تا بتوانند به وبینار بپیوندند.
 
ممکن میباشد برخی از مخاطبان دانلود کردن پلتفرم را دوست نداشته باشند، ولی این برنامه خصوصیت هایی داراست که میتواند این ضعف را جبران نماید.
 
همینطور این نرم‌افزار دارنده امکان چت میباشد که قابلیت تعامل بیشتر را مهیا می نماید.
 
گزارش هایی که بوسیله GoToWebinar تولید می‌شوند، بر پایه ی معیارهایی خواهد بود که خودتان گزینش میکنید. حضور و غیاب، نام نویسی، تصویب تلاش، نظرسنجی با تجزیه و چک وبینار از مثال ی این مشخصات میباشد.

فرآیند ایده پردازی محتوا

 • فرمول ساخت محتوا این دو آموزش خصوصی سئو مضمون‌ اساسی ‌ترین اهرم ‌هایی می‌باشند که برای اعتقادوباور از توفیق نرم افزار بازاریابی محتوا دارید. ایده پردازی محتوا (یا این که روشن سازی نظرها) مرحله ایده پردازی محتوا

 
 سنگ بنای ساخت‌و‌ساز و ساختن محتوای عالی میباشد. متخصصان فرمان بازاریابی محتوا اکثر زمان ها رغبت دارا‌هستند که در مرحله ایده پردازی شتاب به خرج داده تا محتوای متعددی را در دسترس یوزرها قرار دهند.
درحال حاضر خلل اینجا میباشد که با صرف مجال بسیار معدود برای توسعه و گسترش ایده، ممکن میباشد متخصصان فرمان بازاریابی در غایت کل وقت خویش را هدر دهند. این مساله منجر می گردد محتوای آن ها بوسیله هیچ کاربری خوانده نشود. ایده پردازی و فرمول ساخت محتوا برای کامل شدن و ساخت و ساز ایده های محتوایی بهتر، عالی میباشد فرایند های تحت را در پروسه ساخت و ساز محتوا بکار بگیرید:

اطمینان پیدا کنید که موضوعات شما برای مخاطبان جالب خواهد بود

 همان گونه که بن وود برای ایده آموزش خصوصی سئو محتوایی شما، به کار گیری از پژوهش ها رقبا را سفارش می نماید، برسی کوتاهی در زمینه‌ی رقبا میتواند چیزهای متعددی به شما بگوید، برای مثال: کدام قسمت از محتوا در بسط بیزنس شما بیشترین اشتراک گذاری را داراست. موضوعات و مسائل پرطرفدار بیزنس شما چه میباشند؛ چهنوع محتوایی

 برای رقبای شما پیوند به وجود میاورد. چه عده ای رقابت شما‌را دنبال می نمایند و گرایش دارا هستند چه چیزی را به اشتراک بگذارند. در غایت این که برندهای تبارک در بیزنس شما از چه نوع محتوایی استعمال می نمایند.
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد