اعتنا داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url بایستی یک گویش خاص درنظر گرفته گردیده باشد و ترجمه‌های دیگر آن متن می بایست آموزش خصوصی سئو در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، بایستی url همگی ترجمه‌های آن را بیان فرمایید تا گوگل بفهمد این صفحه ها توسط تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط میباشند.

 
یک‌طرفه ‌شدن تگ Hreflang 
 
پیش از این هم اشاره کردیم هر مورد از ترجمه‌های متعدد یک متن بایستی همدیگر را در تگ Hreflang لیست نمایند و اصطلاحا با هم پیوند شوند. در غیر این شکل رابطه میان صفحه ها یک‌طرفه گردیده و گوگل اعتبار چندانی برای Hreflang آنان قائل نمی شود.
 
استعمال از تگ Hreflang در صفحاتی که تگ کنونیکال دارا‌هستند
 
هنگامی شما در میان دو برگه از تگ Hreflang استعمال میکنید در واقع آن‌ها‌را صفحاتی با اعتبار یکسان و جایگزین یکدیگر در گویش‌های گوناگون معرفی میکنید. ولی با استعمال از تگ کنونیکال به گوگل اعلام می کنید یکی‌از صفحه ها نامعتبر بوده و دیگری اعتبار داراست. در حالتی که در یک برگه هم از تگ Hreflang و هم از تگ کنونیکال به کار گیری فرمائید، گوگل را به ‌شدت سرگردان می کنید.