حالا که به تک تک عبارت های مرتبط با آموزش خصوصی سئو محتوای هجرت خویش دست یافته اید، مجال آن میباشد که آن ها را مجدداً رسیدگی فرمایید. سکو بندی محتوای خویش را از دید لغت ها کلیدی نظارت نمایید و محتوایی که نیاز به ساخت، بهبود و یا این که آپ تو دیت رسانی داراست را شناسایی نمایید.

 
 
 
خوشه ها را شناسایی نمایید
هنگامی که دانستید به چه محتوایی نیاز دارید، فرصت آن میباشد که شغل های خویش را سریع حق تقدم بندی فرمائید. به کار گیری از خوشه های موضوعی یکی‌از شایسته ترین نحوه ها برای ایفا این فعالیت میباشد و به شما یاری می نماید نصیب هایی ساخت و ساز نمائید که به درجه بندی سریع‌تری دست یابند.
 
 شایسته ترین شیوه، کاوش راجع‌به کلمه ها کلیدی و طبقه بندی آن مبنی بر موضوعات متفاوت میباشد. برخی از لغت ها کلیدی را می اقتدار در یک پست گزینه مقصود قرار بخشید، در حالیکه بعضی دیگر را می قدرت در یک پست منحصر با به عبارتی زمینه به عمل پیروزی.
 
 مثلا:
 
 شاید به ساخت محتوایی با تیتر «شایسته ترین فرصت برای بازدید از مالدیو» تصور کنید. در‌این فی مابین با جستجوی عبارات کلیدی به عبارت کلیدی دیگری مانند «مالدیو در نوامبر» دست مییابید. به این ترتیب می توانید یک پست مخصوص نیز برای آن ساخت فرمائید.
 
 پس از این که لغت ها کلیدی خویش را تفکیک کردید، می بایست مجموع پست های خویش را حول یک زمینه خاص ساخت‌و‌ساز فرمائید و از ساخت‌و‌ساز محتوای تصادفی با موضوعات متعدد اجتناب نمائید. با این عمل یک خوشه محتوایی خاصیت ساخت و ساز میکنید که در آن همگی محتواها به یکدیگر مرتبط بوده و از یکدیگر حفاظت می نمایند. بعد می‌توانید این فعالیت را در زمینه ی موضوعات گوناگون دیگر نیز آزمون نمائید تا این که آحاد حوزه های کلیدی را پوشش دهید.