آحاد کلام هایی که شد در ارتباط تایپ کردن آموزش خصوصی سئو حقیقی بود. با این اکنون، می بایست انرژی معادل برای به دور شدن از محتوای درج شده قرار دهید.  این قضیه به ویژه بعداز صرف مجال زیاد ابتکار عمل راست گو میباشد. شما می بایست از همگی چیز بدور باشید و اذن دهید این فعالیت در زمین ناخودآگاه شما جا بیفتد.

 
وقتی که برگشتید با چشمانی گشوده به محتوا نگاه میکنید، انرژی شما سریع بر می‌گردد و در حین بسیار کمتری میتوانید عمل کیفیت بالا‌تری اخلاق و رفتار فرمائید. نقص‌ مهم استاندارد های کاری جامعه میباشد که از  عملکرد بی وقفه تا اتمام یک پروژه ناشی می‌گردد. ردبول، پیتزای چرب، دوش به دست آوردن و غیره کلیه نیز از آن ناشی میگردد.
 
تحت عنوان یک مولف این فعالیت را ایفا ندهید. هنگامی که میپندارید کلیه چیز در هم غامض شد‌ه‌است، دست از شغل بکشید و بعداز پاره ای استراحت با فرضی گشوده برگردید. به همین ادله میباشد که رئیس مجال در تایپ کردن محتوای عالی تاثیرگذار میباشد. در‌حالتی که فرصت ۱۰ روز برای تایپ کردن یک محتوا اپلیکیشن‌ریزی کرده‌اید تا روز نهم درانتظار نمانید، و آنگاه آغاز به تایپ کردن فشرده نکنید.
 
به مکان آن فرصت تایپ کردن را تقسیم بندی فرمائید، حتی در شرایطی که نیم ساعت در روز باشد:
 
مخاطبان شما و هرکسی که برای آنان می نویسید از شما قدردانی می نمایند. هنگامی که می‌خواهم شغل های خلاقانه اجرا دهم برای سئو فرصت استراحت اصولی دارم. معمولاً در هنگام عصر یک دوش می‌گیرم و یا این که به موسیقی گوش می دهم و یا این که چیزی نامربوط با محتوایی که می نویسم مثل یک ماجرا می‌خوانم. این عمل منجر میگردد که با انرژی به کارم برگردم و بتوانم با تک تک قوا مجدد متمرکز نحس.