در‌حالتی که از مشتریان خویش نپرسیم آموزش خصوصی سئو که چه چیزی برای آنان اساسی‌خیس میباشد - برچسب بها یا این که داشتن متاع - در‌این‌صورت ما مدام یک بازی پیش گویی و گمان درباره چیزهایی که اشخاص به آن بیشتر مداقه می دهند، خوا‌هیم داشت.

 
به جای این که فکر کنید همگی یک خرید بهتر را می‌پسندند و درباره 10 شلوار اسپرت ارزان بها و مطلوب، ساخت‌و‌ساز محتوا نمائید، کافی میباشد از مشتریان خویش پرسش نمایید چه چیزی برای آنان بها دارااست و محتوایی بر اساس پر ارزش‌های آن ها ساخت و ساز نمایید.
 
ممکن میباشد مقرون به صرفه بودن برای آن ها اهمیتی نداشته باشد. دراین‌صورت، ساخت‌و‌ساز محتوای ما در زمان این برهه زمانی نادرست بوده میباشد.
 
چرا ما‌را بیشتر از رقبا دوست دارید؟
دقت نمائید دوستان، جواب به‌این پرسش خیلی پرارزش خواهد بود. هر پاسخی که از جانب مشتری اخذ کردید را بنویسید و از آن به کار گیری نمائید. نکات مثبت شما در مقابل رقبا هر چه که باشد، مشتری شما اولی نفری میباشد که صادقانه به شما خواهد اظهار‌کرد.
 
جالب‌خیس بودن لوگو
گاهی این عامل می تواند صرفا بخاطر دیدنی‌خیس بودن لوگوی شما باشد. در مفاد دیگر یک جواب منطقی در پس آن وجود داراست مانند اینکه چقدر مشتری طریقه مدیرعامل را نسبت به کمپانی فهم می‌نماید و مدیرعامل چقدر از کارگر خویش در قبال رقبا نگهبانی می‌نماید.