x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

گوگل سرچ کنسول Google search console

 Google search console

 را میتوان معروفترین ابزار بهینه سازی آموزش خصوصی سئو گوگل دانست. گوگل سرچ کنسول نسل تازه گوگل وبمستر تولز میباشد و به مکان این ابزار آمده میباشد. یکی‌از کارهایی که ابزار گوگل وبمستر تولز برای شما جاری ساختن می‌دهد این میباشد که گزارش هایی را درباره مشکلات و مشکلاتی که در وب سایت وجود داراست ارائه می‌دهد. این اشتباهات فقط مواقعی می‌باشند که در موضوع بهینه سازی وجود دارا‌هستند.
در شرایطی که تارنما شما سازه به دلایلی از گوگل پنالتی گرفته باشد می توانید بعداز رفع اشکالات و اسپم ها از روش گوگل سرچ کنسول درخواستی برای تجدید حیث ارسال نمائید. همینطور در حالتی که محتوایی ایندکس نشده باشد می توانید با استعمال از این ابزار برای ایندکس دوباره درخواست کنید. با استعمال از گوگل سرچ کنسول می‌توانید تحقیق فرمائید که وب سایت چقدر بازدید داشته میباشد، همینطور می‌توانید تحقیق فرمائید که چه تعداد از بازدید ها با به کارگیری از تلفن همراه بوده میباشد.

متد های سئو

 تحت عنوان یک نکته جانبی ، ثبات آموزش خصوصی سئو داشتن برای عمل روی یک مارک تجاری در آحاد شبکه های بازاریابی شما باید دنبال خواهد شد.برای ساخت و ساز اعتبار در محتوای خویش و دست یافتن به تعداد مشتریان بیشتر، می بایست شایسته ترین مشی های بهینه سازی سازی را در محتوای خویش انجام نمائید. این فرمان دربرگیرنده داشتن سایتی معدود وسعت و سریع با ساختار فنی کار کشته تا سئو متا تگ ها برای اکران در جستجوهای مرتبط میشود.

 
نکاتبازاریابی محتوا
 
 برای کمپین های دارای اعتبار
فردی سازی محتوا
همان طور که پیشتر نیز ذکرشد، اساسی میباشد که مقام خویش را پیدا نمایید تا بتوانید گوناگون خیس از دیگرافراد باشید.محتوا را با اشکال استیناف، اسکرین شات، تجارب و غیره فردی سازی نمائید تا خویش را تحت عنوان یک مرجع در موضع خویش به بقیه افراد معرفی فرمایید. به کار گیری از این استراتژی برای بلاگ ها و پست های مهمان بسیار گرانبها میباشد.
 
مثلا Rand Fiskin’s Whiteboard Fridays
 
 را در لحاظ بگیرید و تعداد بازدید هایی که به طور هفتگی گردآوری می نمایند.فرد خودم در سال 2017 یک دسته Ask Me Anything با در حدود 100 کلیپ ساخت‌و‌ساز کردم. در این موسسه تصویری، از روندهای بازاریابی دیجیتال گرفته تا ایجاد اشتغال و بازاریابی پرورش و درباره‌ی همگی چیز سخن کردم.

اعمال فرآیندها در سئو سایت

 آشنایی نمایه مشتریان، بازاریابان را آموزش خصوصی سئو توانمند می سازد تا رابطه محتوای فردی خویش با یوزرها را بهبود بخشند.شما بایستی بتوانید محتوایی را ایجاد فرمائید که مشتریان در هر مرحله از مهاجرت خریدار به آن نیاز دارا هستند.همینطور، پیوند های در بین پست ها و قسمت های پیشنهاد گردیده و ولی دربین پست های مرتبط را فراموش نکنید.

 
به دلیل آنکه این دستور می‌تواند به اقتدار تصمیم گیری مشتری یاری شایانی نماید.کارایی نمایید شبکه هایی به اسم "بیشتر به اینجانب بگو" ساخت‌و‌ساز کرده و اطلاعات را از میان مشتریان خویش گردآوری نمائید تا به صورت مداوم بتوانید پیگیر خلق آینده آن‌ها باشید.

روزانه حدود 7 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود

 (منبع: Internetlivestats.com)

 
با وجود تعداد 500 میلیون وبلاگ فعال، آموزش خصوصی سئو جای تعجب نیست که روزانه 7 میلیون پست منتشر خواهد شد. زمانی این مورد را نیز در حیث داشته باشیم که بسیاری از بلاگ ها هر روز پست نمی -گذارند، این تعداد فوق العاده بیشتر گردد. بسیاری از آن ها فقط چندبار در هفته یا حتی چند بار در ماه پست می -گذارند.
 
44% وبسایت ها توسط WordPress تشکیل شده اند.
(منبع: Builtwith.com
 
, W3techs.com )
44% از 1.8 میلیارد وب سایتی که به صورت آنلاین وجود دارا‌هستند، به وسیله یک سیستم مدیریت محتوا به نام WordPress، هواخواهی می -شوند. جمعاًَ بیشتراز 684 میلیون وبسایت با نرم افزار WordPress ایجاد شده است.
 
گواه اینکه اکثر وبلاگ ها از طریق WordPress تغذیه می‌شوند، این هست که ماهانه 20 بیلیون برگه وبلاگ آن ها بوسیله 409 میلیون کاربر بازدید میگردد.
 
اگرچه WordPress با دقت به منابع مختلف 40 تا 60 درصد از سهم بازار CMS را در دست دارد، البته پلتفرم های مشابه دیگری نیز وجود دارا هستند. Shopify (5.0% سهم بازا) ، Wix (2.6% سهم بازار و Drupal‌ (2.5% سهم بازار) ، فقط برخی از این نمونه ها می باشند. (از 28 اکتبر 2020)

بک لینک رقبا

 هنگامی که در حالا عمل کردن بر آموزش خصوصی سئو روی کمپین سئوی خویش می باشید، در‌حالتی که خودتان یا این که تاکسی بازاریابی آنلایتان دست به چک یک بک پیوند وابسته به رقبایتان بزنید، این احتمال  وجود داراست که با یک یا این که چندین بک پیوند از سوی رقیبتان به پست های مهمانشان روبرو گردید. چنانچه به ابزاری مانند Open Site Explorer دسترسی دارید، میتوانید به بک لینک و پیوند های رقبا نگاه کرده و بلاگ هایی را که برای آنان نوشته اند، ملاحظه کنید. در غیر این شکل، می‌توانید با جستجوی عبارت «پست مهمان domain.com » (به مکان domain.com، دامنه حریف خویش را قرار بدهید)،  در لینک و پیوند domain.com تارنما هایی را که رقیبتان برای آن ها پست مهمان نوشته میباشد، ملاحظه کنید.

مرحله 7: شروع به نوشتن یک مقاله تحقیقاتی خوب کنید

و آخر و عاقبت، مجال تایپ کردن یک آموزش خصوصی سئو نوشته ی علمی تحقیقاتی بهتر فرا رسیده میباشد. شاید فکر کنید که عالی بود زودتر از اینها تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی تحقیقاتی عالی را استارت فرمائید، ولی تردید نداشته باشید که: کارهایی که تا این لحظه برای تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی عالی به شما گفته ایم، از اهمیت متعددی برخوردار هستند. درصورتی که کارهایی که به شما بیان شده میباشد را اعمال دهید، می‌توانید یک نوشته‌علمی تحقیقاتی قادر، بدیهی و جذاب بنویسید. 

 
هنگام تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی بهتر، کارایی نمایید از کمال گرایی اجتناب فرمائید. از این نترسید که چه طور شایسته ترین لغت ها را در نوشته‌علمی تحقیقاتی خویش به فعالیت ببرید، و یااینکه چه گونه از بدون نقص ترین فرمان گویش و یا این که شایسته ترین تیتر به کارگیری فرمائید. شما می‌توانید نوشته‌علمی تحقیقاتی خویش را دستکاری فرمائید و آن را به شایسته ترین صورت ممکن درآورید. ولی اینک، صرفا مایحتاج میباشد که شما تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی تحقیقاتی عالی را استارت فرمائید. 
 
پیش از اینکه آغاز به تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی بهتر فرمایید، تحقیقاتی که اعمال داده اید را ارزیابی فرمائید، ولی آن‌ها  را به صورت بی واسطه وارد محتوای نوشته‌ی علمی خویش نکنید. در حالتی‌که هنگام تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی تحقیقاتی بهتر، در بین منابع و نوشته‌ی‌علمی خویش دست و پا بزنید، میتوانید به راحتی نظرات و ایده ها را در نوشته‌ی‌علمی خویش به عمل ببرید.
 

انجام پروژه‌های کارفرمایان

 در‌این نوشته ی علمی، قرار میباشد تا به آموزش خصوصی سئو شما حافظه دهیم که چه‌گونه می‌قدرت خصوصیت‌های شخصیتی یک مولف را به دست آورد و بعد به گذر زمان مجال کوتاهی، چشم شد و مشتریان بی شماری را کسب کرد.

به زمانی که شما قصد دارید تا جدیدا خصوصیت‌های شخصیتی یک تالیف کننده را به دست آورید، اکنون نویسندگان بسیار متعددی در سراسر عالم وجود دارا‌هستند که در هم اکنون جاری ساختن پروژه‌های کارفرمایان میباشند و یااینکه خوب میباشد بگوییم، اکنون هزاران تالیف کننده در حالا اجرا پروژه‌های رایا مارکتینگ می باشند و همگی این نویسندگان مکلف می‌باشند تا با شایسته ترین کیفیت ممکن، پیشنهاد را نزد صاحبکار تحویل دهند

اشتباه عدم ایجاد محتوا برای مخاطبان مختلف در مراحل مختلف خرید:

به فضای آنلاین بروید و در خصوص آموزش خصوصی سئو کمپانی‌هایی که در موضع شما می باشند تحقیق فرمائید. مطالب کمپانی‌هایی را که وب لاگ دارا‌هستند و طریق وب لاگ نویسی آن‏ها  را ارزیابی نمایید:  آیا مطالب آن‏ها برای عده ای درج شده میباشد که در فرآیند ابتدایی یادگیری می‌باشند یا این که تمامی چیز را می دانند و فراهم خرید می‌باشند؟  و یااینکه در اصلً مطالب آن‏ها، خلاصه ای از سرویس ها یا این که محصولاتی می‌باشند که کمپانی به فروش میرساند؟ از جمله، درصورتی که غذای نوپا خویش را به مادرها سراسر مملکت می‌فروشید، بایستی محتوایی را ارائه دهید که سبب ساز ساخت و ساز رابطه مؤثر با مجموع اشخاص مرزوبوم در سطح ها گوناگون قیف فروش گردد.

 
o در وضعیت اولیه یک زن حامله مهیا خرید وجود ندارد. تحقیق می‌نماید تا درباره ی گونه های غذاهای نوپا داده ها اخذ نماید و در رابطه مواقعی زیرا سلامت بودن غذای برندهای متعدد سؤال می پرسد. دراین‌صورت وب لاگ‌ها بایستی به بی آلایش ترین صورت به ایجاد محتوای آموزشی
 
 بپردازند.
o در شرایط دوم مامان با اینکه می دانند به غذای نوپا احتیاج دارااست؛ ولی در پی توضیح دلیل خویش برای تعیین یک مارک نسبت به مارک دیگر میباشند. برای مثال از مزایای غذای یک مارک، ارگانیک بودن آن میباشد. این تیم از اشخاص در اواسط قیف فروش قرار خواهند گرفت. در‌این‌صورت‌ محتوا می تواند بسیار عمیق‌خیس تنظیم خواهد شد تا توان و کیفیت شما‌را درخصوص جنس یا این که سرویس شما علامت دهد.
 
o در موقعیت سوم مادری میباشد که میخواهد فورا خرید نماید. این تیم از اشخاص اصولاً تمامی چیز را در زمینه ی یک مارک دارای اعتبار میدانند. در‌این حالت محتوا می تواند به صورت بدون شوخی عمیق باشد؛ البته تمرکز مهم شما می بایست بر روی نام‌و‌نشان و قیمت‌های اساسی مارک شما باشد. اصولاً، محتوا می بایست روی برهان اعتمادسازی تمرکز نماید.
 
 اگرچه درصد مخاطبانی که مطالب وب لاگ شمارا مطالعه می‏نمایند،  مبتنی بر نوع بیزنس شما تغییر‌و تحول می‌نمایند، ولی انتخاب واحد سنجش محتوای آموزشی مبنی بر تعداد مخاطبان متعدد بیشتر براساس فرمول بی آلایش ای احتساب می‏گردد:
 
 50٪ محتوای آموزشی می بایست برای اشخاصی باشد که نیاز به یادگیری دارا هستند، حتی یادگیری اصول اول.
 
 25٪ محتوای آموزشی می بایست برای کسانی باشد که فراهم خرید میباشند البته به محتوای متمرکز و عمیق‌تری نیاز دارا هستند.
 
 25٪ محتوای آموزشی می بایست برای عده ای باشد که فراهم خرید می باشند، یعنی به محتوای عمیق در امر تولیدات یا این که سرویس ها نیاز دارا‌هستند. این سطح از ساخت محتوا می بایست بیشتر بر روی اعتمادسازی متمرکز باشد.
 
بیشتر بخوانید: هزینه ساخت محتوا
 

سومین ناکامی در نوشتن وبلاگ : فراموشی توضیحات متا

 تگ تیتر او‌لین چیزی میباشد که طبیعتا در آموزش خصوصی سئو نتیجه ها کاوش جلب اعتنا میکند. ولی برخی اوقات یک کلیک کفاف نمیدهد.

 
اینجاست که توضیحات متا نیاز به ارتقاء انرژی ساخت و ساز گردیده بوسیله تگ تیتر دارااست.
 
اذن ندهید موتور کاوش توضیحات متا را به طور اتوماتیک ساخت نماید.
 
 همینطور شایسته ترین رویکردهای بهینه سازی را به خیال بسپارید، پیش از آغاز کوتاه سازی، حدود 160 کاراکتر دارید.
 
این فرصتی برای شماست که خواننده آینده نگر را بیشتر هیجان زده فرمائید. به حافظه داشته باشید : ما در اینجا در زمینه ی تایپ کردن بلاگ حرف می‌کنیم.
 
در‌حالتی که برگه شما، ورقه کالا یا این که سرویس ها میباشد، عالی میباشد تمرکز روی پیشنهادات ویژه یا این که مخصوص بودن جنس یا این که سرویس ها باشد. برای وبلاگهای فروش قضیه اهمیت بیشتری مییابد ؛ می بایست روی آن 160 کاراکتر اکانت گشوده نمائید!
 
 اگرچه لغت ها کلیدی استدلال سکو بندی در توضیحات متا نیستند، ولی گشوده هم لغات کلیدی غرض شما‌را، مشمول میگردند. هنگامی یک کوئری کاوش برای آن کلمه و واژه کلیدی ساخت‌و‌ساز میگردد، این مفاد در توضیحات متای شما درشت خواهد بود و در نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) جلب دقت میکند.

فنون پانزده گانه برای بهترین ساختار URL

 نکته مهمی که پیش از استارت نوشته‌علمی آموزش خصوصی سئو می بایست به آن اعتنا فرمائید این میباشد که ساختار مناسب URL ها و تکنیک هایی که اینجانب به طور خلاصه درین متن توضیح خواهم اعطا کرد لزوما برای کسب مرتبه صفحه ها و وب سایت های شما حیاتی وجود ندارد، البته عالی این میباشد که شما فوت‌و‌فن این نوشته‌ی‌علمی را در ایجاد کرد و یا این که بهبود URLهای خویش به فعالیت گیرید، البته این زمینه به این مضمون‌ وجود ندارد که در شرایطی که این استاندارها حیث نشود موتورهای کاوش به تارنما شما درجه قابل قبولی نخواهند بخشید.

 
چون در دنیای seo راهکارها فراوانند و گوگل و بینگ از طریق های گوناگونی برای تشخیص جايگاه دهی وب سایت ها به کارگیری میکنند در سود هر نوع معضل فنی می‌تواند اثر گذار شغل نماید، البته به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش همواره به‌دنبال ریلکس ترین شیوه برای تشخیص و معرفی سایتهای مطلوب به یوزرها می باشند، براین اساس برای اینکه سئو سریعتر شکل گیرد خوب میباشد تا به‌دنبال  با اینجانب هم پا باشید و اصول پایین را نیز هنگام ایجاد کرد URL حیث نمائید.
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد