به فضای آنلاین بروید و در خصوص آموزش خصوصی سئو کمپانی‌هایی که در موضع شما می باشند تحقیق فرمائید. مطالب کمپانی‌هایی را که وب لاگ دارا‌هستند و طریق وب لاگ نویسی آن‏ها  را ارزیابی نمایید:  آیا مطالب آن‏ها برای عده ای درج شده میباشد که در فرآیند ابتدایی یادگیری می‌باشند یا این که تمامی چیز را می دانند و فراهم خرید می‌باشند؟  و یااینکه در اصلً مطالب آن‏ها، خلاصه ای از سرویس ها یا این که محصولاتی می‌باشند که کمپانی به فروش میرساند؟ از جمله، درصورتی که غذای نوپا خویش را به مادرها سراسر مملکت می‌فروشید، بایستی محتوایی را ارائه دهید که سبب ساز ساخت و ساز رابطه مؤثر با مجموع اشخاص مرزوبوم در سطح ها گوناگون قیف فروش گردد.

 
o در وضعیت اولیه یک زن حامله مهیا خرید وجود ندارد. تحقیق می‌نماید تا درباره ی گونه های غذاهای نوپا داده ها اخذ نماید و در رابطه مواقعی زیرا سلامت بودن غذای برندهای متعدد سؤال می پرسد. دراین‌صورت وب لاگ‌ها بایستی به بی آلایش ترین صورت به ایجاد محتوای آموزشی
 
 بپردازند.
o در شرایط دوم مامان با اینکه می دانند به غذای نوپا احتیاج دارااست؛ ولی در پی توضیح دلیل خویش برای تعیین یک مارک نسبت به مارک دیگر میباشند. برای مثال از مزایای غذای یک مارک، ارگانیک بودن آن میباشد. این تیم از اشخاص در اواسط قیف فروش قرار خواهند گرفت. در‌این‌صورت‌ محتوا می تواند بسیار عمیق‌خیس تنظیم خواهد شد تا توان و کیفیت شما‌را درخصوص جنس یا این که سرویس شما علامت دهد.
 
o در موقعیت سوم مادری میباشد که میخواهد فورا خرید نماید. این تیم از اشخاص اصولاً تمامی چیز را در زمینه ی یک مارک دارای اعتبار میدانند. در‌این حالت محتوا می تواند به صورت بدون شوخی عمیق باشد؛ البته تمرکز مهم شما می بایست بر روی نام‌و‌نشان و قیمت‌های اساسی مارک شما باشد. اصولاً، محتوا می بایست روی برهان اعتمادسازی تمرکز نماید.
 
 اگرچه درصد مخاطبانی که مطالب وب لاگ شمارا مطالعه می‏نمایند،  مبتنی بر نوع بیزنس شما تغییر‌و تحول می‌نمایند، ولی انتخاب واحد سنجش محتوای آموزشی مبنی بر تعداد مخاطبان متعدد بیشتر براساس فرمول بی آلایش ای احتساب می‏گردد:
 
 50٪ محتوای آموزشی می بایست برای اشخاصی باشد که نیاز به یادگیری دارا هستند، حتی یادگیری اصول اول.
 
 25٪ محتوای آموزشی می بایست برای کسانی باشد که فراهم خرید میباشند البته به محتوای متمرکز و عمیق‌تری نیاز دارا هستند.
 
 25٪ محتوای آموزشی می بایست برای عده ای باشد که فراهم خرید می باشند، یعنی به محتوای عمیق در امر تولیدات یا این که سرویس ها نیاز دارا‌هستند. این سطح از ساخت محتوا می بایست بیشتر بر روی اعتمادسازی متمرکز باشد.
 
بیشتر بخوانید: هزینه ساخت محتوا