x تبلیغات
آموزش خصوصی سئو

Yoast SEO چگونه به شما در انتخاب استراتژی محتوای اصلی سایت کمک می کند؟

 حالا، میخواهیم آنالیز کنیم که پلاگین آموزش خصوصی سئو یا این که افزونه Yoast سئو چه طور به شما یاری می نماید تا یک استراتژی محتوای اساسی تارنما را برای تارنما خویش، تهیه و تنظیم فرمائید؟

 
 ما درین نوشته‌ی‌علمی، تمامی نکات مایحتاج را در این باره به شما خوا‌هیم اعلام‌کرد. با ما یار باشید.
 
Yoast بهینه سازی چه طور به شما در گزینش استراتژی محتوای اساسی وب سایت یاری می نماید؟
 
 
 
به چه شکل می اقتدار استراتژی محتوای مهم را با Yoast بهینه سازی تهیه و تنظیم نمود؟
شاید شما هیچ زمان به‌این اندیشه نکرده اید که از استراتژی محتوای اساسی یا این که استراتژی محتوای سنگ سازه به کارگیری فرمائید. این شغل آنقدر اساسی میباشد که قیمت به دست آوردن وقت شما‌را دارااست.
 
برای تهیه و تنظیم استراتژی محتوای مهم، در مرحله نخستین شما بایستی در ارتباط پست ها یا این که صفحه ها وب سایت خویش تامل کرده و آنها را بادقت نظارت فرمایید. هم اکنون ملاحظه کنید:
 
 کدام مقاله‌ها برای شما گرانبهاتر و ارزشمندتر می‌باشند؟
کدام یک از آن ها کاملترین و معتبرترین نوشته‌علمی های سایت شما می‌باشند؟
جواب سوالهای بالا را تحت عنوان سنگ سازه یا این که محتوای اساسی تارنما خویش گزینش نمائید. ولی ببینیم Yoast سئو با محتوای اساسی تارنما چه می نماید؟
 
راه و روش تعیین یک محتوای مهم چیره سه جنبه داراست:
 
جنبه اولیه: محتوای مهم می بایست وقت گیر و بهتر نوشته و سئو گردیده باشد.
 
جنبه دوم: محتوای سنگ سازه بایستی در ساختار تارنما شما منزلت پر رنگ ای داشته باشد.
 
جنبه سوم: شما می بایست مقاله‌ها سنگ بنای خویش را نو و آپ دیت نگه دارید.
 
ولی که  Yoast سئو به شما امداد می نماید تا کلیه این مورد ها را رعایت نمائید!

آیا داده های استراکچر دیتا برای سئو مهم است؟

 در صورتی‌که بخواهیم به صورت خلاصه آموزش خصوصی سئو بدین پرسش پاسخ دهیم می بایست بگوییم "آری". داده های ساختاریافته در پوسته Schema.org برای seo وبسایت شما اصلی میباشد. اجرای درست اطلاعات ممکن میباشد مرتبه بهتری به شما ندهد، ولی به صورت غیر بدون واسطه تارنما شما‌را به یک سود جستجوی خوب تبدیل می نماید.

 
حاصل جستجوی توسعه یافته به جستجوگران طرز راحت تری برای تعیین سود از لیست پیوند ها می‌دهد. در صورتی لیست شما بی نیاز میباشد و کاغذ شما به آنچه که لیست شما پیمان می‌دهد شغل می نماید، یک سود دارای اعتبار برای مشتری خواهید داشت و منجر کاهش بانس ریت خواهید شد. معیار ذیل خیس بانس ریت به گوگل میگوید که تارنما شما فیض ای به طور کاملً گزینه دقت دارااست و نوید نصیب میباشد.
 
 
 
همینطور، از آنجایی که داده های استراکچر دیتا اثرگذار فعالیت می نمایند، شما یک رمز و گردن از رقبای خویش فراتر خواهید بود. استراکچر دیتا تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و آن ها میتوانند استراکچر دیتا را به وبسایت های متعدد منتقل نمایند. برای مثال، مخاطب میتواند با یک کلیک مستقیما تاریخ اتفاق افتاد را وارد برنامه روز‌نگار سیستم خویش نماید. همینطور، مخاطب میتواند سوای اینکه از ورقه نتیجه ها کاوش بیرون خواهد شد بلیط سینما یا این که کنسرت رزرو نماید.
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد