در صورتی‌که بخواهیم به صورت خلاصه آموزش خصوصی سئو بدین پرسش پاسخ دهیم می بایست بگوییم "آری". داده های ساختاریافته در پوسته Schema.org برای seo وبسایت شما اصلی میباشد. اجرای درست اطلاعات ممکن میباشد مرتبه بهتری به شما ندهد، ولی به صورت غیر بدون واسطه تارنما شما‌را به یک سود جستجوی خوب تبدیل می نماید.

 
حاصل جستجوی توسعه یافته به جستجوگران طرز راحت تری برای تعیین سود از لیست پیوند ها می‌دهد. در صورتی لیست شما بی نیاز میباشد و کاغذ شما به آنچه که لیست شما پیمان می‌دهد شغل می نماید، یک سود دارای اعتبار برای مشتری خواهید داشت و منجر کاهش بانس ریت خواهید شد. معیار ذیل خیس بانس ریت به گوگل میگوید که تارنما شما فیض ای به طور کاملً گزینه دقت دارااست و نوید نصیب میباشد.
 
 
 
همینطور، از آنجایی که داده های استراکچر دیتا اثرگذار فعالیت می نمایند، شما یک رمز و گردن از رقبای خویش فراتر خواهید بود. استراکچر دیتا تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و آن ها میتوانند استراکچر دیتا را به وبسایت های متعدد منتقل نمایند. برای مثال، مخاطب میتواند با یک کلیک مستقیما تاریخ اتفاق افتاد را وارد برنامه روز‌نگار سیستم خویش نماید. همینطور، مخاطب میتواند سوای اینکه از ورقه نتیجه ها کاوش بیرون خواهد شد بلیط سینما یا این که کنسرت رزرو نماید.