همان طور که می‌دانید نو بودن محتوا یک سیگنال جايگاه بندی برای موتور کاوش میباشد و این بدان معنا میباشد که می‌تواند سعی وبسایت شما‌را با سپری شد مجال ذیل تأثیر قرار دهد. آموزش خصوصی سئو چنانچه زمینه محتوای وب سایت شما موضوعی میباشد که با سپری شد مجال عوض میشود یا این که غالباً بایستی آپدیت خواهد شد، در غایت این عمل می‌تواند نتیجه ها کاوش را که بوسیله رقبا با داده ها جدید تری ارائه میگردند، تحت بیاورد.

الگوریتم به روزرسانی Google freshness در سال 2011 به بخشی از الگوریتم اساسی تبدیل شد. در واقع تغییر و تحول الگوریتم جدید سازی در فرآیند نخستین در سال 2010 فیس اعطا کرد که نحوه ساخت و ساز نمایه سازی صفحه های اینترنت به وسیله گوگل را تغییر‌و تحول اعطا کرد. همینطور برای تاریخچه بقیه به روزرسانی ها و تغییرات گوگل این الگوریتم اصلی خواهد بود .
 
این الگوریتم به روزرسانی بدین مفهوم میباشد آکادمی رایا پارس که صفحه ها بوسیله گوگل بسیار بیشتر از پیشین بازیابی و نمایه سازی میگردند، در حالی که پیش از این بعضا از صفحه ها هفته ها سوای بازیابی دوباره اجرا می شدند. با به کارگیری از این الگوریتم به روزرسانی، صفحه های میتوانند بسیار سریع خیس در حاصل کاوش آپ تو دیت شوند و جستجوها با اعتقاد و باور بیشتری به یوزرها اکران داده میگردند.
 
در وبسایت آنلاین شما، محتوا میتواند برای پرورش آنلاین بیزنس شما حیاتی باشد. محتوا خیر صرفا برای seo موتور کاوش و یا این که بهینه سازی، بلکه نسبتاًً در همگی استراتژی های بازاریابی دیجیتال اصلی میباشد. what is seo به همین ادله بازاریابی امروزی هنوز داعیه می نماید که “محتوا پاد شاه میباشد”. در واقع انتخاب کارایی محتوای نو بهینه سازی شما یکی‌از دلایل مداقه بازاریابی محتوا میباشد .هنگامی الگوریتم تازگی محتوای گوگل منتشر شد، شیوه عکس العمل بیزنس با استراتژی محتوای خویش را تغییر‌و تحول می بخشید.
 
ما درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا‌هیم بیان کرد که الگوریتم تازگی محتوا چیست و چه طور می قدرت از آن برای بهبود و رونق تارنما تجارت خویش بهره مند شد.