مولفه بزرگی از بازدید و سکو بندی تارنما نیز دربرگیرنده ساخت وب سایت،  سیستم CMS و  ساختار URL شما می‌شود. درصورتی که به صحت در دست گرفتن نشود، آموزش خصوصی سئو این کارداران میتوانند جايگاه بندی ورقه شما‌را کاهش دهند. شما می بایست یقین نتیجه ها فرمایید که ساختار وب سایت و ساختار URL شما از سئو مطلوب برای یک درجه بالا هواخواهی می نماید

پیاده سازی رسپانسیو برای سئو موبایل بسیار حیاتی میباشد، چون بیش تر از نیمی از جستجوهای اینترنتی از دستگاه های گوشی ناشی میشود. بعلاوه، بیشتراز 90٪ از یوزرها وب می‌گویند که از کاغذ اکران دستگاه های زیادی استعمال می نمایند. با داشتن یک پیاده سازی رسپانسیو، اعتقادوباور نتیجه ها خواهید کرد که تارنما شما به صحت در همگی دستگاه ها عمل می نماید.
 
گوگل همینطور هنگام انتخاب نمایه سازی و انتخاب درجه، آکادمی رایا پارس آغاز صفحه ها موبایل را تحقیق می نماید. در صورتی‌که تجربیات کاربری ضعیفی در تلفن همراه دارید، به احتمال زیاد به وضعیت شما در SERP زخم رسانده می‌شود. بسایت خویش از روش Google Mobile-Friendly Test نظارت نمایید و در شکل ضرورت از یک نرم‌افزار نویس برای تسریع فرایند یاری بگیرید.
 
شما همینطور می بایست در قضیه های دیگری که نیاز به تغییر تحول دارا هستند مانند پرونده های  CSS و Javascript ، که به پرونده های فرنگی مرتبط میباشند، شغل نمائید. این همینطور دربرگیرنده تعیین CMS مطلوب میباشد که موتور قابلیت و امکان های عظیم سئو را ارائه دهد. زمانی که کلیه این اشتباهات برطرف شد و وب سایت شما از دید ساختاری مطلوب بود، شما یک ارتقاء آرام ولی مداوم در سکو بندی مشاهده خواهید کرد.
 
مقصود گذاری کلمه ها کلیدی و تجزیه و محاسبه رقبا
شما می‌توانید با تجزیه و آنالیز رقبا چیزهای متعددی بیاموزید، به خصوص درصورتی که آنان بر نتیجه ها کاوش منزلت گرفته باشند. گرچه نمی توانید اسرار آن‌ها را بدزدید، میتوانید طریقه های ارزشمندی را برای استراتژی بهینه سازی خویش مانند عبارات کلیدی، الگوها و نحوه های جدیدی که بایستی آزمون فرمائید پیدا نمائید. what is seo تجزیه و بررسی رقبا همینطور به شما یاری می نماید عبارات کلیدی بهتری را درخصوص با صنعت خویش غرض قرار دهید.
 
این فرآیند وقت گیر میباشد، ولی خبر بهتر این میباشد که در زمان بر مقطع نیز منجر صرفه جویی در حین می‌شود. الگوبرداری از رقبا، به شما بینشی راجع به استراتژی های حقیقی میدهد، این بدان معناست که شما موردنیاز وجود ندارد از آغاز استارت فرمائید. خوشبختانه، تعداد متعددی از ابزارها وجود دارا‌هستند که قادر است به شما یاری دهد چک و تجزیه و بررسی رقبای خویش را اجرا دهید.
 
از‌آنجا‌که رقابت در بعضی حوزه ها بسیار شدید میباشد، دیدن حاصل seo احتمالاً وقت گیر خیس گردد. در شرایطی‌که به صورت فعال میخواهید بفهمید که عملکرد شما برای جستجوگرها چه بازه زمانی ارتفاع می‌کشد، می بایست در واحد سنجش رقابت و تقاضا پیرامون جنس یا این که صنعت خویش نقش داشته باشید.