ولی نکته ای هم وجود داراست که قادر است آموزش خصوصی سئو به شما یاری دهد تا بتوانید پروژه های خویش را به طور موفقی پیش ببرید و پیوند سازی را ارتقاء دهد. ولی ما می‌خواهیم این رمز سرآشپز را برای خودمان نگه داریم. 

 
ولی به هر درحال حاضر کلید مهم 84 توشه پوشش محتوا آن وجود ندارد که با لحنی از صمیم قلب به سراغ 84 وب سایت یا این که حتی 184 یا این که 284 وب سایت بروید، بلکه کلید این میباشد که به سراغ وبسایت های منبع مطلوب بروید. در واقع تعداد نشریاتی که کلیه به طور ناامیدکننده ای همیشه درپی آن میباشند که چیزی پیدا نمایند و درباره اش بنویسند، معدود وجود ندارد.
 
اما همان گونه که ژورنالیست های فوق العاده متعددی وجود دارا‌هستند، نویسندگان تنبل متعددی هم وجود دارا هستند که صرفا یک درصد رسانه های بلندتر را میبینند و مطابق روایت هایی که‌این یک درصد پوشش میدهند، ماجرا های خویش را دستکاری می نمایند.
 
خوب میباشد محتوای شما تنها در یکی تارنما های این یک درصد پوشش داده خواهد شد!
 
در صورتیکه محتوای شما صرفا در یکی‌از تارنما های این یک درصد پوشش داده گردد، آن وقت میباشد که روایت خرد و زیبای شما تبدیل به یک قهرمان گردیده و برای ابد تبدیل به شایسته ترین دوست مشتری شما می‌شود.
 
قطعا اعتنا نموده اید که اینجانب چندین باری در‌این نوشته‌علمی به وبسایت Lonely Planet اشاره کرده ام. واقعیت این میباشد که نشریات بسیار متعددی مربوط به مسافرت می باشند که از این وبسایت تحت عنوان منبعی برای ایده های قصه خویش استعمال می نمایند. بدین ترتیب چنانچه بتوانید داستانی را ارائه نمائید که آن‌ها دوست دارا هستند، قصه های متعددی از آن ایجاد میشود.
 
 
 
نکته: مشاهده کنید چه تارنما هایی منبع کلیدی مرتبط با صنعت شما میباشند و بعد از آن مجموع ایده و محتوای خویش را حول آن پباده سازی فرمائید. هرچقدر هدفمندتر محتوایی را برای انتشارات متبوع خویش یا این که حتی ژورنالیست خاصی ایجاد فرمائید، شناس بیشتری هم برای توفیق خویش پیدا میکنید.