چرا سئو برای ما مهم است؟
هر روز میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو فقط تعداد جستجوها نیست.
با ظهور و گسترش تلفن های همراه، جستجوی اینترنتی به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا حتی یافتن نزدیک ترین نانوایی تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نشان داده می شود نقش مهمی در شناسایی و فرآیند تصمیم گیری آنها دارد.
با سرمایه گذاری در سئو می توانیم آموزش خصوصی سئو در زمان مناسب خود را به مخاطبان معرفی کنیم. هنگامی که به محصول یا خدماتی نیاز دارید و به دنبال پاسخ مناسب هستید، به دوست قابل اعتماد خود، گوگل مراجعه می کنید.

اعتماد کاربران؛ این برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل کرده است. واقعیت این است؛ ما به نتایج جستجوی خود در گوگل بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات به دست ما می رسد (بنر، پیامک، ایمیل و غیره) اعتماد داریم.
کسب و کارهای سنتی بر این باورند که داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ کافی است.
فروشگاه پوشاکی را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با کمترین قیمت عرضه می کند، اما در شهری کم جمعیت، زیرزمین دروازه بیابانی یا خیابان فرعی در یک منطقه مسکونی. فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد مطابقت دارد؟ او مطمئناً نمی تواند از همه پتانسیل هایش استفاده کند.
از آنجایی که مکان فروشگاه فیزیکی بر تعداد بازدیدها و فروش ها تأثیر می گذارد، مهم است که مکان آنلاین در نتایج جستجو و رتبه بندی کلمات کلیدی ظاهر شود، برای اطمینان از این امر، به چیزی نیاز داریم. سئو
چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟
افراد مبتدی در سئو اغلب با سوالات منطقی مواجه می شوند که درک اهمیت سئو و نیاز به گوگل را دشوار می کند. سوالاتی مانند:
آیا گوگل از هوش مصنوعی استفاده نمی کند؟ گرد هم آوردن هزاران مهندس نخبه و سالها کار برای بهبود الگوریتم ها و ارائه بهترین پاسخ ممکن به کاربران؟ پس چرا هنوز قادر به تشخیص محتوای ارزشمند نیست؟ چرا برای کسب موقعیت باید استانداردهای سئو سایت را رعایت کنیم؟
فراموش نکنیم که هدف ما فقط تشخیص کیفیت محتوای شما و اصالت وب سایت شما نیست، بلکه قوانینی که به کاربران ارائه می دهد نیز بسیار مهم است.