تاثیر کامنت مخاطب در سئو سایت، این نوشته‌علمی بوسیله
با مورد تاثیر کامنت کاربر در سئو آورده شده تا از آن برای قرار آماده ساختن در جايگاه رفیعتر گوگل سود گیرید.
 
تاثیر کامنت استفاده کننده در seo وبسایت، معیار کامنت های هر محتوا در سایت، علامت میدهد که آن محتوا تا چه اندازه مورد توجه قرار گرفته و با عنایت بوده میباشد .
 
البته نکته قابل توجه تاثیر کامنت در seo وبسایت، مورد دقت قرار تصاحب کردن متن در گوگل است.
 
به هر مقدار که محتوای شما در گوگل کامنت های بیشتری دریافت کند، سئو قوی تری پیدا کرده و در حاصل جستجوی گوگل عالی نمایش داده میشود.
 
کامنت گذاشتن یعنی لحاظ دادن درباره یک پست، یک محتوا و… در شبکه های اجتماعی، کامنت ها نمایانگر بها و کیفیت یک محتوا هستند.
 
به هر مقدار که کامنت های یک محتوا بیشتر باشد، ارزش و کیفیت آن محتوا بیشتر خواهد بود.
 
گوگل بیشتر از افراد به ترازو کامنت التفات می دهد، به هر مقدار که کامنت های پست یا محتوای شما در شیت بیشتر باشد، گوگل به محتوای شما بیشتر مداقه داده و محتوا از درجه بهتری در گوگل بهره مند خواهد بود.
 
در سود زمانی که کلید کلمه آیتم استفاده شما در محتوا در گوگل سرچ گردد، محتوای شما جز نتایج بلندتر گوگل بوده و قبل از محتواهای دیگر در گوگل نشان داده می شود.
 
 
 
چرا کامنت کاربران روی بهینه سازی وب سایت موثر است ؟
تعامل کاربران یکی از مهم‌ترین استدلال های افزایش بهینه سازی تارنما میباشد، به هر ترازو که تعامل در یک شیت گوگل بیشتر باشد، آن صفحه بیشتر مورد اعتنا قرار میگیرد.
 
به همین استدلال کامنت های یک محتوا در seo وب سایت تاثیر میگذارند، زیرا هر کامنت سبب ساز بالا رفتن ترازو تعامل در سایت می شود.
 
دلایل تاثیر کامنت کاربر در بهینه سازی تارنما :
1 ــ نمایش دهنده واحد سنجش رضایت کاربران از محتوا :
گوگل در سال 2018 الگوریتم پیشرفته ای را به فقید معرفی کرد که رضایت کاربران از محتوا را به عنوان مهم‌ترین فاکتور برای التفات یک محتوا معرفی کرد، بعد از معرفی این الگوریتم توسط گوگل، صرفا مطالبی میتوانند به نتیجه ها اولیه گوگل نحوه پیدا کنند که از رضایت کاربران در گوگل بهره مند باشند.
 
با تمرکز به الگوریتم های دیگر گوگل،کامنت های هر محتوا یک کدام از مهم‌ترین فاکتور ها برای نمایش دادن رضایت کاربران میباشد.
 
همانطور که در نخستینِ متن گفته شد، به هر میزان که کامنت های یک محتوا بیشتر باشد، رضایت استفاده کننده بوسیله گوگل بیشتر شناخته می‌گردد.
 
در شرایطی‌که در ادامه جذب کامنت برای تاثیر کامنت استفاده کننده در سئو تارنما هستید، کوشش فرمائید محتواهای مشاجره برانگیز در گوگل منتشر نمایید، این محتواها کاربران را وادار می کند تا یک حیث برای شما ارائه کنند، همچنین می توانید در محتواهای خود از سوال های استعمال نمائید، در‌این‌حالت‌‌‌ کاربر انگیزه پیدا می کند تا پاسخی در جواب سوال شما در قالب یک کامنت بیان کند.
 
2 ــ کامنت گذاشتن استفاده کننده سبب ساز آپ دیت شدن وبسایت می شود :
زمانی که یک استفاده کننده برای شما کامنت می‌گذارد و شما به کامنت او پاسخ می دهید، باعث شده تا محتوای وبسایت شما به روز خواهد شد، در‌این‌صورت محتوا برای گوگل نسبت به دیگر محتوای مو جود بیشتر گزینه اعتنا قرار می‌گیرد.
 
همچنین یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای اینستاگرام برای ارتقا seo داخلی یک سایت، آپ دیت شدن محتوا به صورت مکرر میباشد.
 
در‌این‌صورت‌‌‌ کامنت مخاطب تاثیر در بهینه سازی سایت گذاشته و باعث قرار خریداری کردن محتوای شما در نتیجه ها برتر گوگل خواهد شد.
 
3 ــ استفاده از کلمه ها و عبارات کلیدی در کامنت ها :
آیا می دانستید که می‌توانید از طریق توضیحات متعدد در کامنت به کاربران جايگاه برتر را دریافت فرمائید؟
 
به عنوان مثال زمانی که شما یک متن درباره سئو چیست؟ در یک وب سایت قرار می دهید، ممکن میباشد کاربران در کامنت ها برای شما مشکلاتی که در بهینه سازی دارا هستند را بیان کنند، سپس شما می‌توانید با توضیحات مناسب و بی نقص در یک کامنت یاور با کلیدواژه به‌این سوالات، باعث دریافت جايگاه بلندتر در ورقه گوگل شوید.
 
در سود کامنت مخاطب در سئو سایت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
 
چه کامنت هایی بیشتر در بهینه سازی تارنما تاثیر دارند ؟
کامنت ها با یکدیگر فرق می کنند ، برخی از کامنت ها با تمرکز به متن و ویژگی در سئو تارنما بیشتر تاثیر می‌گذارند، اما تاثیر کامنت کاربر در seo تارنما در بعضی مورد ها نیز بسیار معدود هست.
 
در واقع همانگونه که گفته شد تاثیر کامنت استفاده کننده در سئو وب سایت بستگی به آپدیت شدن تارنما شما داراست، کامنت هایی نسبت به دیگر کامنت ها برتری دارا‌هستند، که بتوانند به صورت همیشگی سبب آپدیت وب سایت شما شوند.
 
به عنوان مثال یک کامنت را در نظر بگیرید، یک فرد یک کامنت با عنوان سئو چیست؟ برای شما ارسال می کند و شما در یک کامنت زمانبر پاسخ او‌را می دهید، در فایده تارنما شما به روز می گردد.
 
سپس همان فرد از پاسخ دهی شما قدردانی می کند و شما نیز پاسخ او‌را در یک کامنت می دهید، این سبب ساز میگردد تا وبسایت شما به صورت مکرر آپ تو دیت شود.
 
حتما این کامنت از یک کامنت تبلیغات یا یک کامنت انتقادی در سایت شما ارزش بیشتری خواهد داشت.
 
تاثیر کامنت مخاطب در seo تارنما چه‌طور به شغل گرفته شود ؟
میان کاربران گوگل، تنها حدود 5% حاضر هستند که در ذیل پست های متنوع کامنت بگذارند، این سبب گردیده‌است.
 
تا جذب کامنت در گوگل به یک دغدغه اصلی تبدیل شود. از جمله در صورتی‌که شما یک نوشته‌ی‌علمی انگلیسی ترجمه نمایید و در یک وبسایت منتشر فرمایید، قطعا با حتی یک کامنت نیز روبرو نخواهد بود.
 
به همین دلیل برای آماده ساختن تاثیر کامنت استفاده کننده در seo وبسایت میتوانید از چاره های ذیل استعمال نمایید.
 
 
 
به کار گیری از محتوای کیفیت خوب و اثر گذار :
برای اینکه بتوانید از تاثیر کامنت کاربر در بهینه سازی تارنما بهره مند شوید ، بهترین راه حل ممکن برای شما استعمال از یک محتوای کیفیت عالی و اثر گذار می‌باشد .
 
شما می بایست از محتواهایی به کار گیری فرمایید که به هیچ عنوان کپی نشده باشند و برای کاربران جذابیت داشته باشند.