بعد از سئو چه باید کرد؟
ابتدا باید با فرآیند بازاریابی و قیف فروش آنلاین آشنا شوید. یک قیف فروش آنلاین به طور کلی شامل 4 مرحله جذب، تبدیل، فروش و وفاداری است که در آن سئو فرآیند حفظ و سئو محتوای فرآیند تبدیل مشتری به مشتری و در نهایت ایجاد فروش و کسب درآمد است. پس از این فرآیند، مشتریان خود را با اقداماتی مانند بازاریابی ایمیلی و خلاقانه به مشتریان وفادار تبدیل می کنید.
سئو اهداف زیادی دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره شده است:
سئو یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای جذب است.
سئو با جذب ترافیک ارگانیک و رایگان فروش محصول را افزایش می دهد.
سئو در افزایش بازدید وب سایت بسیار موثر است.
سئو باعث می شود رتبه سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهتر و بالاتر باشد.
سئو درآمد شما را افزایش می دهد.
هدف واقعی سئوی وب سایت شما چیست؟
گوگل همیشه گفته است که دوست دارد مقالات معتبر را به نمایش بگذارد و برای اینکه مقاله معتبر باشد، پارامترهایی را در نظر گرفته است که باعث بهبود عملکرد این پارامترها می شود، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. پس از انجام فرآیند سئو، باید بتوانید فرآیند برندسازی و تبلیغات برای گوگل را آغاز کنید.