یک غلط رایج دربین نو‌امور و اشخاص بی‌تجارب در موضوع کسب و کار اینترنتی این میباشد که، به مکان تمرکز بر تارنما خویش و محتوای آن، آموزش خصوصی سئو در‌پی دریافت کردن بک‌لینک و پیوند از وب سایت‌های دارای اعتبار می باشند. صراحت دارد که دریافت کردن بک‌لینک و پیوند التفات بسیار متعددی داشته و یک کدام از مهمترین اصول seo تارنما به شمار می‌رود، ولی در شکل باصرفه نبودن اینترنت‌وب سایت شما هیچ اهمیتی ندارد. پیش از اینکه به سراغ به چنگ آوردن بک‌پیوند بروید، مطمئن گردید که تارنما شما طبق ضوابط بهینه سازی باصرفه گردیده و خزنده‌های گوگل به‌راحتی میتوانند محتوای آن را خوانده و ادراک نمایند. سرعت بار گذاری شیت خویش را ارتقا دهید چراکه وب سایت‌های نماید از طرف گوگل مجازات گردیده و به اصطلاح پنالتی می گیرند. نکته دیگری که برای با صرفه‌ کردن تارنما خویش می بایست به آن اعتنا داشته باشید، یقین از ایندکس شدن همه صفحه ها داخلی اینترنت‌تارنما‌تان میباشد. آکادمی رایا پارس در شرایطی‌که تنی چند از صفحه های شما از طرف گوگل ایندکس نشده‌اند، با استعمال از نقشه وب سایت آنها‌را به گوگل معرفی کرده و قابلیت و امکان پژوهش آن ها را به خزنده‌های گوگل بدهید.

 
دقت به رقبا و رصد کار‌ها و تاکتیک‌های آنها، یک کدام از رموز توفیق شما در کسب و کار الکترونیک میباشد که در پروسه یادگرفتن seo تارنما نیز از طرف متخصصان، بر آن تاکید می گردد. حضور رقبای چیره در بازار، یک کدام از تعالی‌ترین زمان‌هایی میباشد که می توانید از آن به عایدی خویش استعمال کرده و با بکارگیری طریق‌های توفیق آنان، سوای پیمودن مسیر وقت گیر و با پرداخت هزینه‌ای بسیار نادر، مقام متبوع خویش را به دست آورید. برای سئو تارنما وردپرس می‌توانید از ابزار وردپرس استعمال نمائید.
 
داشتن استراتژی جامع بک‌لینک و پیوند
تصاحب کردن بک‌پیوند یک کدام از اصول اصلی بهینه سازی برای استخراج درجه بالا از موتور کاوش گر گوگل بوده و بحران‌برانگیز‌ترین مبادرت در seo حرفه ای به‌شمار می‌رود. بک‌لینک و پیوند از ردیف‌های اساسی قانون ها seo میباشد و مدام تحت عنوان یک کدام از تا‌ثیرگذار‌ترین الگوریتم‌های گوگل برای سکو‌بندی وب سایت‌های متفاوت به اکانت آمده میباشد. تدوین استراتژی برای تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند what is seo از اینترنت‌وب سایت‌های مرتبط، به عنوان مثال کارهایی میباشد که به شما در استحصال امتیاز از گوگل یاری کرده و شمارا به توفیق مجاورت می‌نماید. در تدوین استراتژی برای این قضیه، دو نکته بسیار اصلی وجود داراست که بایستی به آن‌ها دقت کرده و متناسب با آن ها نرم افزار‌ریزی فرمائید:
 
چگونگی
تنوع
دقت داشته باشید که لینک و پیوند به دست آوردن از اینترنت‌وب سایت‌های فعال در حوزه شغل شما، لزوما سبب فراتر رفته جايگاه شما نخواهد شد. بک‌پیوند‌های گرفته گردیده از طرف تارنما‌های مطرح و ماهر میباشد که به شما در دریافت امتیاز مثبت از گوگل یاری کرده و شما‌را در جايگاه‌بندی گوگل بالا خواهد کشید. فراموش نکنید که غرض شما رابطه برقرار کردن با وبسایت‌های دارای اعتبار و دوست داستنی میباشد، پس با دقت بدین اصل مبادرت به غرض‌گذاری و تدوین استراتژی کنید. فاکتور دیگری که در نقشه منش خویش برای دریافت کردن بک‌لینک و پیوند می بایست مدنظر داشته باشید، تنوع پیوند‌ها میباشد. وب سایت‌های پیروز متعدد را شناسایی کرده و برای تصاحب کردن بک‌پیوند از آن ها نرم افزار‌ریزی نمایید. طبق مقررات seo هرچه تعداد اینترنت‌وبسایت‌هایی که به شما در صفحه های خویش لینک و پیوند می دهند بیشتر باشد، محبوبیت و قیمت شما نیز از دید گوگل بیشتر میشود.
 
در‌این نوشته‌علمی درباره ی الگوریتم‌های گوگل برای درجه‌بندی تارنما‌های گوناگون سخن کردیم و گفتیم که شناخت با اصول seo وبسایت و بکارگیری آن ها، فقط کارداران اثر گذار برای به چنگ آوردن مقام از گوگل و وصال به توفیق در بیزنس آنلاین میباشد. همانگونه که دیدید، سازش اینترنت‌وبسایت با گوشی،  ارائه قابلیت جستجوی صوتی، باصرفه‌سازی وبسایت و داشتن نقشه خط مش برای تصاحب کردن بک پیوند، برای مثال اقدامات اصلی در مورد بهینه سازی توسعه یافته بوده و توفیق شمارا در موضوع دستیابی‌وکار اینترنتی ضمانت می‌نمایند.