در صورتیکه شما اخرین با خطای 403 forbidden مواجه گردیده اید به‌این معنا میباشد اذن دسترسی به‌این سرور را ندارید. و به احتمال زیاد ، شما نمی دانید که چه چیزی سبب ساز آن گردیده است. آموزش خصوصی سئو نگران این گزینه نباشید چون این یک سناریوی به طور کاملً متداول میباشد که بخش اعظمی از یوزرها تارنما ها با آن رو به رو می گردند. دراین جا رفع خطای 403 forbidden را به شما فراگیری خوا‌هیم بخشید.

 
ما در  این نوشته‌علمی از دو لحاظ خطای 403 را رسیدگی میکنیم آکادمی رایا پارس در نگاه نخستین فرض می‌کنیم که شما صاحب و مالک یک وبسایت میباشید و نمی توانید به آن دسترسی پیدا نمائید و در نگاه دوم فرض می‌کنم که شما یک مخاطب معمولی می‌باشید و نمی توانید به یک سایت خاص دسترسی پیدا نمایید
 
در نگاه نخستین که شما مالک یک تجارت میباشید به صورت خلاصه ، برای رفع خطای 403 forbidden این پروسه را دنبال فرمایید :
 
پرونده .htaccess خویش را پژوهش یا این که تهیه دوباره نمائید / تغییر تحول اسم دهید
گشوده آدرس جواز های پرونده و فولدر
پلاگین های وردپرس را غیرفعال نمایید
در حالتی‌که می‌خواهید در باب این موردها بیشتر بدانید ، به تلاوت این فراگیری ادامه دهید. شما می بایست دلایلی که ممکن میباشد سبب ساز به خطای 403 forbidden گردد را شناسایی فرمایید تا شیوه های خلاص شدن از آن را بدانید. از جمله، ما به شما نماد خوا‌هیم اعطا کرد که چه گونه این غلط را در یک تارنما وردپرسی برطرف نمایید. با این اکنون ، پروسه نسبتاًً در هر CMS یا این که وبسایت اثبات دیگری یکسان میباشد .
 
خطای 403 forbidden چیست؟
پیش از اینکه ادامه دهیم و به رفع خطای 403 forbidden بپردازیم، آغاز بایستی بفهمیم که‌این اشتباه چیست.
 
این یک کد حالت HTTP میباشد . زمانی که با این پیام غلط مواجه میشوید ، در اصلً در عملکرد می‌باشید تا به نشانی یا این که اینترنت سایتی دسترسی پیدا فرمائید که دسترسی به آن ممنوع باشد. what is seo خطای 403 ممکن میباشد به صورت های ذیل ظواهر خواهد شد:
 
Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server
 
HTTP Error 403 – Forbidden
 
403 forbidden request forbidden by administrative rules
 
403 Forbidden
 
Access Denied You don’t have permission to access
 
بدین ترتیب انگیزه این اشتباهات چیست؟
 
دلایل خطای 403 Forbidden
اخذ ارور 403 در میانه گسترش تارنما ممکن میباشد نگران کننده باشد. البته پیش از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم ، می بایست راجع‌به روش به وجود وارد شدن آن بدانیم. عامل بی آلایش اینکه ما این اشتباه را مشاهده میکنیم این میباشد که شما همت دارید به چیزی دسترسی پیدا نمائید که اذن آن را ندارید. ساخت‌و‌ساز خطای 403 forbidden روشی میباشد که تارنما شما می‌گوید شما جواز کافی برای ادامه عمل را ندارید.
 
این اشتباه در اصلً به جهت مورد ها تحت میباشد:
 
جواز های پرونده یا این که فولدر خطا میباشد
 
پیکربندی غلط در پرونده .htaccess
 
به‌دنبال می‌آموزیم که چه‌طور می قدرت این اشتباه را بر طرف کرد
 
رفع خطای 403 forbidden
در حال حاضر که از دست اندرکاران متفاوت ساخت کننده غلط با خبر شدیم ، وقت آن میباشد که به کیفیت خلاص شدن از آن و رفع ارور 403 بپردازیم. روند مذکور در اینجا عمدتا بر وردپرس متمرکز میباشد ، البته قادر است در سایت های دیگر نیز اجرا خواهد شد ، درپی بعضی از راه‌حل ها را برای رفع خطای 403 forbidden به شما فراگیری میدهیم.