عبارات کلیدی در هنگام جلب لحاظ یوزرها و ارتقاء درجه موتور جستجوی شما فرمانروا می باشند. آموزش خصوصی سئو در سود، seo موتور کاوش (بهینه سازی) به یک کسب و کار یکسری میلیون دلاری تبدیل گردیده است که تعداد متعددی از متخصصان در امر کیفیت خوب ترفیع به ورقه نتیجه ها موتور کاوش (SERP) مشورت کردن می‌دهند و داعیه می نمایند که وصال به شماره یک متبوع آنها میباشد. کنیبالیزیشن عبارات کلیدی سبب ساز می‌گردد صفحه ها و پست های شما زیر خیس از حد مجاز باشند و در شکل عدم در دست گرفتن می‌تواند به اعتبار کلی تارنما شما جراحت برساند. در‌این نوشته‌ی‌علمی تماما خیس می‌گوییم کنیبالیزیشن چیست و چه گونه آن را رفع فرمایید.

 
بیشتر سفارش های عملی در مورد بهینه سازی به تعدادی سفارش عالی خلاصه میگردد: پژوهش ها بازار خویش را اعمال دهید تا بدانید کدام لغت ها کلیدی مرتبط با مخاطبان شما می‌باشند و محتوایی به موقع و مرتبط تولید نمایید
 
در اینجا مواقعی که می بایست درباره‌ی جستن، آکادمی رایا پارس نظارت و از میان بردن کنیبالیزیشن عبارات کلیدی بدانید، وجود داراست.
 
کنیبالیزیشن (Cannibalization) کلمه و واژه کلیدی در seo چیست؟
کنیبالیزیشن عبارات کلیدی هنگامی رخداد می افتد که در غایت دو یا این که یک سری ورقه از وبسایت شما برای واژه کلیدی شبیه با هم رقابت نمایند.
 
مثلا، فرض نمایید دو کاغذ در زمینه ی بهینه سازی داریم، در حالتی که کلاً ترافیک ارگانیک بیشتری با ادغام دو برگه در یکی‌از صفحه ها بدست آید، این مساله کنیبالیزیشن بوده و منجر نقص‌ در همت صفحه های می گردد.
 
با به کار گیری از به عبارتی واژه و کلمه کلیدی شبیه برای هر کاغذ، شما اصولاً سکو بندی موتور کاوش را از خویش می دزدید.
 
عامل این فرمان این میباشد که از نگاه موتورهای کاوش، what is seo هرمورد از این صفحه ها واحد، جايگاه بندی کاغذ خاص خویش را دارا‌هستند، به‌این مفهوم که صفحه ها شما برای جلب اعتنا جستجوگرها میجنگند.
 
خلال این، این صفحه ها شبیه البته گوناگون ترازو کلیک شما (CTR) را در تعدادی پیوند تقسیم می نمایند و به نوبه خویش بها هر ورقه را کاهش می‌دهند. در سود، این سه ورقه ممکن میباشد در SERP در سکو های ششم، هفتم و هشتم قرار بگیرند در حالی که یک کاغذ میتواند در جايگاه دوم یا این که حتی نخستین قرار گیرد. هم اکنون که دانستید کنیبالیزیشن چیست به طریق تشخیص آن می‌پردازیم.