کیفیت حل همنوع خواری لغت ها کلیدی، آموزش خصوصی سئو به ریشه این اختلال بستگی داراست.

بیشتر تایم ها، موضوع صرفا به سازماندهی صفحه های برمی‌شود. البته در مواقعی هم که خلل بدون شوخی‎خیس میباشد، ممکن میباشد بدون چاره گردید از ریدایرکت ۳۰۱ یا این که صفحه های لندینگ تازه به کار گیری نمائید.
 
برای رفع نقص‌ کنیبالیزیشن پنج راهکار وجود داراست:
 
۱- اینترنت‌تارنما خویش را تجدید بنا فرمایید
بی آلایش‌ترین راهکار این میباشد که معتبرترین برگه خویش را در حیث بگیرید و آن را به یک برگه لندینگ تبدیل فرمائید که بتواند بقیه صفحاتی که از به عبارتی واژه کلیدی به کارگیری کرده‌اند را پوشش دهد.
 
در حالتی‌که به نمونه اینترنت‎وب سایت فروش کفش برگردیم،  آکادمی رایا پارس ممکن میباشد راهکار منطقی این باشد که «کفش»‌ها را شیت کانونیکال خویش در لحاظ بگیریم و تمامی تنوع‌های دیگر در حوزه کفش (کفش پیاده‌روی، کفش دوییدن، و…) را به آن برگه لینک و پیوند بدهیم.
 
۲- صفحه ها لندینگ تازه ساخت و ساز نمائید
ممکن میباشد در تارنما خویش شیت لندینگ نداشته باشید که تک تک صفحه های مال شمارا در یک جای با هم تلفیق شوند.
 
دراین‌صورت، شما‌ میتوانید از تولید یک ورقه لندینگ منحصر تحت عنوان معتبرترین کاغذ منبع وبسایت خویش به کار گیری فرمایید و از آنجا به بقیه صفحه های خویش پیوند بدهید.
 
به عنوان مثال در نمونه دکان کفش، ممکن میباشد ورقه‎ای به اسم «کفش پیاده‌روی» و ورقه دیگری به اسم «کفش ورزشی مردانه» ساخت و ساز کنیم.
 
۳- محتوای خویش را تلفیق فرمایید
در حالتی که صفحه های شما به اندازه کافی مخصوص نیستند که بتوانند یک‌سری ورقه را با به عبارتی واژه کلیدی مقصود قرار دهند، کارایی فرمایید تمامی آن صفحه های را در یک شیت واحد با یکدیگر تلفیق و ادغام فرمایید.
 
این فرصتی میباشد برای آحاد کردن دو شیت با کارایی معدود و تبدیل آنان به یک منبع معتبرتر. همینطور ممکن میباشد این فعالیت بتواند ایراد محتوای بی‌چگونگی را هم در وبسایت شما رفع نماید. what is seo زمانی ۲ یا این که چندین مقاله را به یک مقاله جامع تبدیل میکنید، گوگل احتمالا برای شیت شما رده بالاتری در لحاظ می گیرد.
 
۴- لغت ها کلیدی تازه پیدا نمائید
درصورتی که پیش از این از صفحه ها بسیار متنوع و پرمحتوا در تارنما‎ خویش منفعت گرفته‌اید و صرفا چیزی که اینترنت‌وبسایت‌تان از آن مشقت‌ میبرد، داشتن یک استراتژی لغات کلیدی ضعیف میباشد، شاید صرفا کاری که می بایست جاری ساختن دهید یافتن لغات کلیدی تازه باشد.
 
صرفا مطمئن گردید که کلمه ها کلیدی انتخابی، به صدق میتوانند محتوای کاغذ شما‌را تعریف‌ نمایند.