تا بدین مکان شغل متوجه التفات محتوای ستونی گردیده اید. آموزش خصوصی سئو درپی می‌خواهیم نظارت کنیم که چه‌گونه یک پیلار کانتنت کیفیت بالا ساخت کنیم. به صورت کلی ما یحتاج میباشد پروسه ذیل را طی نمایید:

با تحقیق مخاطبان خویش استارت فرمائید.
پیش از اینکه محتوای ردیف خویش را تعیین فرمایید، بایستی مخاطبان غرض خویش را شعور فرمایید  چون محتوای شما بایستی آنچه را که استفاده کننده میخواهد، به وی ارائه دهد. آکادمی رایا پارس شخصیت خریدار و پرسونا مدلی میباشد که مشتری غرض شما‌را تعریف می نماید، براساس پژوهش ها بی شک شما به ردیف های محتوایی متفاوتی که برای هر پرسونا، نیاز خواهید داشت .از خویش بپرسید:
 
خریداران شما درپی چه نوع محتوایی میباشند؟
از روش محتوا می‌توانید به کدام یک از نقاط درد آنان بپردازید؟
آنها چه لغات کلیدی را کاوش می نمایند؟
چه محتوایی در زمان تاریخ تلاش خیر و خوبی داشته میباشد؟
 
نیازهای استفاده کننده خویش را برطرف فرمائید.
مخاطبان مقصود شما در توییتر، چهره بوک یا این که LinkedIn درباره چه سخن می نمایند؟ بر مکالمه هایی که اسم تجاری، تولیدات، سرویس ها و رقبا را بیان می نماید پژوهش فرمایید. مشاهده کنید کدام عنوان ها مذکور میباشد، کدام نوشته ی علمی به اشتراک گذارده میگردد و کدام پست ها بیشتر آیتم اعتنا قرار میگیرند. این دیدگاه به شما یاری می نماید تا به آنچه در ارتباط مخاطبان غرض خویش آموخته اید، اضافه نمائید.
 
اصطلاحات و موضوعات کبیر را پیدا نمایید.
یک اصطلاح معلوم فرمایید. یک زمینه کلیدی با وسعت جستجوی ماهانه بالا را پیدا فرمائید. این اصطلاح می بایست کلان باشد، معمولاً دو کلمه و واژه ای میباشد (بستگی به صنعت شما داراست). برای اعتقاد از تعیین اصطلاح درست برای تولید محتوا، این اصطلاح می بایست دستکم از یکی تولیدات و یا این که سرویس ها شما حفاظت نماید و اصطلاحی باشد که خریدار شما هنگام کاوش از آن استعمال می نماید.
 
برای یافتن اصطلاحات بالقوه، می بایست پژوهش عبارات کلیدی اجرا دهید. what is seo اصطلاحی با وسعت جستجوی ماهانه دست‌کم 2500 تعیین فرمائید که با استراتژی بازاریابی محتوای شما منطبق داشته باشد.
 
موضوعات اساسی را شناسایی نمائید.
در مرحله آینده، شما بایستی چند مباحث مهم را تعیین فرمائید – اصطلاحاتی که با قضیه اساسی شما همسو و همخوانی می‌باشند. این مباحث وسعت جستجوی ماهانه بالایی دارا‌هستند. بیشتر مباحث مهم معمولاً سه عدد پنج کلمه و واژه ای می باشند (بستگی به صنعت شما داراست).  مقصود شما درجه بندی مطلوب در موتورهای کاوش برای هر مورد مهم میباشد. موضوعات اساسی نقطه شیرین استراتژیک برای استخراج به مرتبه بندی در موتورهای کاوش میباشند.
 
با تفحص در زمینه‌ی کلید کلمه نیاز های مشتریان خویش را برطرف فرمائید.
اینک می‌دانید که مشتریان شما در‌پی چه می باشند، با برخی پژوهش ها لغات کلیدی از آن پشتوانه بگیرید. به کیورد پلنر گوگل بروید و ایده جستجوی مرتبط با محتوای خویش را تایپ فرمائید. لیستی از لغت ها کلیدی مرتبط را اخذ خواهید کرد که میتوانند ایده های محتوای شما‌را تقویت نمایند. می توایند از این حاصل به کار گیری فرمائید تا محتوای ستونی خویش را عالی انتخاب فرمائید.
 
رقبای خویش را پایین لحاظ بگیرید.
رقبای شما از چه نوع محتوای ستونی به کارگیری می نمایند؟  نگاهی به قطعات محتوایی که در تارنما خویش دارا هستند بیاندازید. در حالتی که مخاطبان شما شبیه می باشند، میتوانید از این موضوعات دوستداشتنی تحت عنوان راهنمای بلاگ خویش استعمال فرمایید.