اعتنا داشته باشید که نوع کلمه ها کلیدی گوگل ادز به صورت پیش‌فرض بر روی Broad Match تهیه و تنظیم گردیده‌اند. آموزش خصوصی سئو البته ابداً چرا بایستی این نوع از کلمه و واژه را تعیین کنیم؟ کلماتی که تا این حد بی‌ربط می‌باشند چه کمکی به ما می‌نمایند؟ در یک حرف؛ عالی میباشد به تک تک از این نوع واژه کلیدی استعمال نکنید! صرفا کاربردی که‌این نوع کلمه و واژه برای شما داراست، این میباشد که شغل شمارا برای افزودن لغت ها کلیدی ریلکس‌خیس می‌نماید. چون دیگر نیازی به یافت کردن عبارات مرتبط نخواهید داشت. ولی این راحتی موقتا میباشد! چون چنانچه کمپین شما روی این نوع لغات ادامه پیدا نماید، چیزی جز هدر رفتن هزینه‌ها عایدتان نخواهد شد.
 
بدین ترتیب هرچند کلمه ها کلیدی تطبیق پهناور به شما امداد می‌نمایند تا به بیشترین تعداد کاربر دست پیدا نمائید، البته از آنجایی که بیشتر این ترافیک، نامرتبط میباشد، بازدهی چندانی برایتان نخواهد داشت و در اکثر مورد ها، صرفا هزینه‌های شما‌را ارتقاء میدهد.
 
اما این اختلال هم راهکار دارااست. همان طور که شما می توانید به گوگل بگویید تبلیغ شما‌را روی چه کلماتی اکران دهد، میتوانید بگویید که آن را روی چه کلماتی اکران ندهد!
 
همان دیگر، شما می توانید از لغت ها کلیدی منفی (Negative Keywords) به کار گیری نمایید. لغت ها منفی به شما اذن میدهند تا عبارات نامرتبطی که از روش آن ها ورودی می‌گیردی را از تبلیغ خویش حذف نمائید. در بخش با صرفه‌سازی متن تبلیغ بیشتر درباره این لغات توضیح خوا‌هیم بخشید.
 
استعمال از نوع واژه Broad Match برای شمایی که هدفتان صرفا ارتقا فروش میباشد، یعنی حریق زدن هزینه!
 
در نقطه پایان موردنیاز میباشد بدانید که استعمال از این واژه هیچ علامتی در سیستم گوگل ادز ندارد. در واقع منش تشخیص این نوع واژه و کلمه از دیگر اشکال لغات این میباشد که هیچ علامتی در دو طرف این نوع عبارات نیست.