ساخت و ساز محتوا بی چگونگی که به فعالیت استفاده کننده نمی‌آید، یک کدام از آموزش خصوصی سئو مهم ترین روش‌ها و نتیجه ها به کار گیری از بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. این وقتی میباشد که محتوا از منابع دیگر بوسیله ربات‌ها یا این که بصورت فردی ربوده می گردد. خلاف قبلی در یک ده سال قبلی گوگل در شناسایی محتوای تکراری بسیار خوب شغل می‌نماید. پس به کارگیری از مطالب تکراری می تواند به سایت شما ضربه بزند.
 
در طریق seo کلاه سیاه بعضی وبسایت‌ها هنگام استعمال از لغات کلیدی رنگ آن را همرنگ با بگراند گزینش می‌نمایند تا از حیث پنهان باشند. این بدان معناست که هنگامی محتوای مشخصی را کاوش می کنید به ظواهر آن را برای شما به اکران در می آورد البته هنگامی بر روی آن کلیک می کنید دربردارنده هیچ محتوای قابل مشاهده‌ای وجود ندارد. در‌صورتی‌که قسط امداد به استفاده کننده را دارید هیچ گاه نباید از این عبارات نامرئی استعمال نمایید.
 
طعمه گذاری در بهینه سازی سیاه
 
در‌این طرز از بهینه سازی کلاه سیاه، شما برای استفاده کننده طعمه میگذارید، یعنی چه!؟ این بدان معنا میباشد که استفاده کننده واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرش را کاوش می‌نماید و شما با ارائه محتوای متبوع وی در قدم نخستین، کاربر را ترغیب میکنید که وارد وبسایت خواهد شد. بعد از آن با جابجایی سریع وی به محتوایی پیرامون آن موضوعی که میخواهید برایش در جايگاه‌های فراتر موتور کاوش قرار بگیرید، بازدید آن محتوا را بالا می برید. این مصداق بارز گمراه کردن مخاطب و موتور کاوش میباشد و نحوه خیر برای استعمال در seo وجود ندارد.
 
بیشتر بخوانید :  شناخت با الگوریتم مرغ مگس‌ خوار
تبادل لینک و پیوند
 
موتورهای کاوشگر مانند گوگل خریدوفروش پیوند٬ها را به شدت ممنوع اعلام کرده‌اند. آنان اظهار داشته‌اند که هر لینکی قصد مصرف تارنما‌ها برای لینک و پیوند دادن به تارنما خویش و ویرایش درجه در نتیجه ها گوگل را از این نحوه داشته باشد، دستور کار‌های اینترنت مستر گوگل را نقض نموده است. همینطور بایستی بدانیم که معمولا وبسایت‌های اسپم که از مرتبه پایینی در گوگل برخوردارند، نمی‌توانند امداد چندانی به ارتقاء بازدید شما با گذاشتن لینک و پیوند سایتتان بکنند.
 
در شرایطی که تصمیم به تدبیر از تبادل پیوند قابل قبول دارید، مت کاتس، مدیریت کهن مجموعه اینترنت اسپاس گوگل سفارش می‌نماید شیوه نامه‌های FTC را کاوش فرمایید. می بایست بدانید که گوگل خریداران و فروشندگان پیوند ها را در شکل شناسایی مجازات می‌نماید. در‌صورتی‌که فارغ از اینکه متوجه گردید این لینک و پیوند‌ها را خریداری کرده‌اید به محض متوجه شدن می بایست سریعا آن ها را حذف فرمایید. درصورتی که نمی‌توانید از اینترنت مسترها برای حذف پیوند‌ها به کارگیری نمایید، می توانید از ابزار disavow link به کار گیری فرمایید. این به گوگل می گوید که هنگام احتساب درجه سایت شما، از پیوندهای خریداری گردیده پرهیز نماید.