پلاگین Premium بهینه سازی Pack
وردپرس شایسته ترین سیستم رئیس محتوا در مجموع عالم میباشد و بیشتراز 30 درصد آموزش خصوصی سئو تمام وب سایت ها از وردپرس برای طراحی وب به کارگیری می نمایند و با این حالا، صاحبان وبسایت ها معمولا به فعالیت با وردپرس برای seo وبسایت خویش برای سرعت و سئو موتورهای کاوش نیاز دارا‌هستند که‌این فعالیت را می قدرت با پلاگین جاری ساختن اعطا کرد. ولی با چه پلاگین ای می قدرت وردپرس را برای موتور های جست و جو با صرفه کرد؟ برای وردپرس پلاگین های سئوی مختلفی وجود دارااست به عنوان مثال: Yoast بهینه سازی ، All In سئو Pack که شایسته ترین این پلاگین ها پلاگین premium سئو pack است.
 
 
 
پلاگین Premium سئو Pack یک کدام از شایسته ترین پلاگین های سئوی وردپرس به حساب آورده می شود که در مرزوبوم ما و در اینترنت فارسی زیاد به کارگیری نمی‌شود و بدین برهان میباشد که زیاد با این پلاگین شناخت ندارند. این پلاگین با فروش بیش تر از 7500 به یک پلاگین بسیار دوست داستنی مجموعاَ عالم تبدیل گردیده است.
 
 
 
پرمیوم بهینه سازی پک چیست؟
پرمیوم seo پک تیم ای میباشد از ابزارهای کار کشته موردنیاز برای سئوی وبسایت شما که برای ارتقاء ورودی گوگل وبسایت شما شایسته ترین عملکرد را خواهند داشت. premium بهینه سازی pack دربرگیرنده همه ابزارهای مایحتاج برای سئوی وردپرس میباشد و شما با به کار گیری از این پلاگین دیگر نیازی به نصب پلاگین های متفاوت برای ارتقاء seo و سرعت سایتتان نخواهید داشت.
 
 
 
نادر وسعت کردن و کش کردن پوشه های js و CSS
با پلاگین minify که در premium سئو pack فارسی مو جود می‌باشد میتوانید به راحتی و با یک کلیک همگی پوشه های جاوا اسکریپت و استایل سی اس اس سایتتان را فشرده فرمایید.
 
 
 
دارنده ابزارهای آمارگیر SERP Tracking
شما میتوانید با این ابزار وضعیت سایتتان را نسبت به رقبا تشخیص دهید و نقاط ضعف خویش را بهبود اعطا کرد.
 
 
 
لیستی از تجهیزات بدون نقص premium سئو pack
سازش بدون نقص با کلیه ورژن های وردپرس
لیستی از پلاگین های مایحتاج برای بهینه سازی وردپرس ( می‌توانید پلاگین های دلخواه را فعال یا این که غیر فعال نمائید )
گوگل آنالیتیکس: می‌توانید داده ها جامع گوگل تحلیل خودتان را در پنل مدیر وردپرس ملاحظه کنید.تحریم های گوگل را بدور بزنید و بدون واسطه به بررسی گوگل دسترسی داشته باشید.
مانیتورینگ خطای 404: میتوانید خطاهای 404 یافت نشد سایتتان را ملاحظه کنید و آن ها را به صفحه های دلخواه تغییر و تحول مسیر بدهید.
Serp Tracking: می‌توانید شرایط صفحه ها گوناگون سایتتان در گوگل را بشناسید.
آزمایش سرعت گوگل: می‌توانید از روش pagespeed test گوگل ،سرعت سایتتان را تحقیق کرده و نقاط ضعف و قوت سرعت سایتتان را آگاه گردید.
seo صفحه ها: میتوانید همگی صفحه های و نوشته های سایتتان را در یک دیده به هم زدن seo فرمائید.
سئوی محلی: این ابزار قادر است کمپانی شمارا در شهرتان در سطح نتیجه ها گوگل اکران دهد.این یعنی ارتقاء ورودی تضمینی گوگل در سطح ناحیه یا این که شهر شما!
با صرفه کردن تیتر و متای صفحه های
تشکیل داد نقشه وب سایت: ابزاری بی نقص برای طراحی سایت مپ شما
نقشه وبسایت کلیپ های شما: می‌تواند از ویدیوهای سایتتان نقشه وب سایت جامعی برای اکران در حاصل ویدیویی گوگل ارائه نماید.
سئوی نامک های صفحه های: ابزاری میباشد که نامک (url) وبسایت شمارا بصورت بی نقص seo می نماید.
با صرفه ساز تصاویر وبسایت:تگ های مایحتاج برای سئوی تصاویر را به تارنما شما میدهد تا ورودی گوگل بالایی از حاصل تصویری گوگل داشته باشید.
حق نوشتن گوگل: ابزاری میباشد که حق نوشتن پست های شمارا تماما فردی کرده و به گوگل می فهماند که‌این پست را شما نوشته اید. با پیوند کردن پست به کاغذ Google+ شما
ایجاد کرد لینک و پیوند: ابزاری که برای شما پیوند های seo گردیده و تضمینی تولید می نماید.
ایجاد کرد بک لینک و پیوند: لینک و پیوند بدون واسطه وب سایت شمارا در هزاران وب سایت دارای اعتبار قرار می‌دهد.
داده های عددی محبوبیت در شبکه های مردمی: محبوبیت شمارا در شبکه‌های‌عمومی متعدد گزینه تحقیق قرار داده و اعلام می نماید حالت سئوی شما از لحاظ social marketing چه طور میباشد.