به صورت معمول وبسایت‌های مختلفی که رپورتاژ اطلاع رسانی شما‌را منتشر آموزش خصوصی سئو می‌نمایند، به شما اذن میدهد که معدل محتوای شما 1000 تا 1500 کلمه و واژه باشد. به هیچ عنوان بدین مساله تفکر نکنید که فقط بایستی 1500 واژه را مالامال فرمایید و از گنجایش ارائه گردیده فایده ببرید. بلکه به‌این مساله اعتنا فرمائید که چطور میتوانید محتوایی که منتشر میکنید، بیشترین راندمان را داشته باشید و کل مطالبی که ما یحتاج میدانید را نیز مطرح کنید. سفارش می کنیم که قطعا در گزینش تصاویر مطلوب در صدر یا این که در میان محتوا نیز ذوق و سلیقه به خرج دهید.
 
برای تایپ کردن این مقدار محتوای متنی، ساختار صحیح ادبی را رعایت فرمایید و به خاطر داشته باشید که محتوای رپورتاژ شما به هیچ عنوان نسخه برداری نباشد. این مساله نیز بسیار اصلی میباشد که می بایست کلید‌ کلمه‌های کلیدی که در حیث دارید را به تعداد مطلوب در متن رپورتاژ اطلاع رسانی جایگذاری نمایید.
 
نمی‌دانم چه سایتی را برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی گزینش کنم
سوای مجموع مطالبی که پیش‌خیس توضیح دادیم، واقعا گزینش تارنما مطلوب برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی نیز مساله بسیار مهی میباشد که در مواقع متعددی نادیده گرفته می‌گردد. اما قادر خواهیم بود فهم کنیم که در مواردی هزینه یا این که ارزش رپورتاژ اطلاع رسانی‌ها شمارا موظف می‌نمایند که از برخی وبسایت‌ها دیده پوشی کرده و وبسایت‌های دیگری را تعیین فرمایید. با این درحال حاضر، درپی به تعدادی فاکتور بسیار اصلی در تعیین تارنما مطلوب اشاره میکنیم.
 
برای گزینش تارنما، 5 فاکتور بسیار اساسی وجود داراست که با پیش بینی آنها، می توانید مطمئن باشید که از تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی سود خیر خواهید گرفت. این 5 فاکتور عبارتند از:
 
اعتبار دامنه (دامین اتوریتی – Domain authority )
اعتبار برگه (پیج اتوریتی – page authority )
نمره اسپم (spam score)
نمره الکسای وب سایت
و گزینش سایتی که با مسئله رپورتاژ اطلاع رسانی شما مرتبط باشد.
گزینه پایان عنایت متعددی داراست. موردنیاز میباشد که مسلما به آن اعتنا داشته باشید و در شرایطی‌که قرار میباشد که در یک وب سایت رپورتاژ اطلاع رسانی منتشر نمائید، مسلما محتوای آن وبسایت را نیز در حیث بگیرید. به همین ادله میباشد که در اکثر مواقع، وب سایت‌های خبری را برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی گزینش می‌نمایند. چون به صورت معمول در ارتباط منطقههای مختلفی سخن می‌نمایند و خبرهای متنوعی را ارائه میدهند. اما درین خصوص حیث دیگری نیز مطرح می گردد. توده‌ای معتقد می‌باشند که از آن جهت که وب سایت‌های خبری روزمره تعداد متعددی رپورتاژ و پست منتشر می‌نمایند، چندان بازدهی قابل قبولی برای شما نخواهند داشت.
 
در‌این خصوص گشوده هم به‌این مساله تاکید داریم که گزینش وبسایت مطلوب، به محتوای متبوع و حوزه تجارت شما بستگی دارااست. در غایت، اصلی میباشد که محتوای رپورتاژ شما با سایتی که گزینش میکنید، مرتبط باشد.