درصورتی که با تلاوت این داده های عددی و ارقام در گیر ناامیدی گردیده‌اید و فکر‌می‌کنید‌ آموزش خصوصی سئو هیچ زمان نمی‌توانید به جایگاهی بالایی در بین جستجوها برسید، دشوار در نادرست میباشید. یک کدام از طرز‌های معمولی بهبود وبسایت برطرف کردن نیاز مخاطبان میباشد و این مهم میباشد که همه موتورهای کاوش میخواهند برسند. پس مخاطبان خویش را بشناسید و در جهت برطرف‌سازی نیازهای آنها قدم بردارید.
 
داده های عددی جست و جوهای انجام یافته در گوشی یا این که تبلت
پیش بینی شما چیست؟ فکر می کنید داده های عددی کاوش از روش موبایل‌های هوشمند فراتر میباشد یا این که گوشی؟ چنانچه پیش بینی شما گوشی میباشد، صحیح گفتید. در‌صورتی‌که به سهم بازار جستجوی جهانی نگاه نمایید ، سهم داده های عددی کاوش از روش تلفن همراه 53.81 درصد میباشد، در حالیکه سهم بازار تبلت، 2.92 درصد میباشد. حتی دیدنی میباشد بدانید در سال‌های 2019 و 2020، درصد رویش کاوش از روش دسکتاپ و تبلت کاهش داشته و این در حالیکه داده های عددی کاوش گوشی 5 موازی گردیده‌است (Statcounter GlobalStats).
 
داده های عددی جذاب‌خیس آن نیز مربوط به گوگل میباشد. داده های عددی کاوش در گوگل از روش دستگاه تلفن‌های هوشمند 58 درصد بوده و در تبلیغات گوگل نیز داده های عددی کلیک شدگی از روش دستگاه تلفن همراه 62 درصد اعلام گردیده است (Hitwise).
 
داده های عددی مربوط به بک پیوند
از حیث شما مهم‌ترین فاکتور در مرتبه‌بندی صفحه ها چیست؟
 
با سپری شد کل امسال‌ها هنوز یکی‌از مهم ترین فاکتورها، بک لینک و پیوند‌ها می باشند و چنانچه هنوز قانع نشده‌اید مطمئنن با دیدن این آمارها مکان هیچ شک و تردید و تردیدی برای شما باقی نمی‌ماند. (یاد‌آوری: بک لینک و پیوند‌ها، پیوند‌ها و پیوندهای ورودی به تارنما شما از سایر وب سایت‌ها می باشند.)
طبق نوشته ی علمی منتشر گردیده در Backlinko تعداد دامنه‌هایی که به یک شیت لینک و پیوند داده‌اند، بیشترین اثر را در جايگاه‌بندی ورقه دارا‌هستند (Backlinko).
 
جذاب میباشد بدانید با دقت به عنایت بک لینک و پیوند‌ها، 55 درصد صفحه ها جان دار در وب به هیچ عنوان بک پیوند ندارند (Ahrefs).
به صورت معدل، محتواهای زمان بر 77.2 درصد بیشتر از محتواهای کوتاه بک لینک و پیوند به دست می آورند (Backlinko).
صفحاتی که در درجه اولیه حاصل جستجوی ارگانیک گوگل قرار می گیرند، هر ماه 5 الی 14.5 درصد پیوند‌های خروجی dofollow بیشتری اخذ می‌نمایند (Ahrefs).
طبق پژوهش ها Ahrefs، 43.7 درصد صفحه های سکو بالا پیوند‌های reciprocal دارا هستند. (Ahrefs) (لینک و پیوند‌های reciprocal ، لینک و پیوند‌هایی می‌باشند که دو وب سایت به یکدیگر جهت بهبود بهینه سازی به یکدیگر می دهند.)
کمپانی‌ها یا این که سازمان‌های دارنده وب لاگ، 97 درصد بیشتر بک پیوند اخذ می‌نمایند (HubSpot).