لغات کلیدی،  قلب مهم seo وب سایت می باشند. تعیین کلمه و واژه کلیدی آموزش خصوصی سئو مطلوب برای بهینه سازی می‌تواند در به عبارتی اوایل عمل،  شمارا تبدیل به یک حریف قوی برای کل رقبا نموده و فرآیند seo تارنما شما‌را با صرفه خیس و قدرتمندتر کند. البته روش گزینش این لغات و قرار دادن آنها در یک لیست به ترتیب حق تقدم،  مداقه بسیار متعددی خواهد داشت. برای این خواسته مورد نیاز میباشد تا ابزارهای مختلفی به شغل بگیرید و کل نیازمندی های خویش را با استعمال از این ابزارها،  حق تقدم بندی نمائید. اعتنا فرمایید که‌این مرحله از روند seo برای هر سایتی،  مداقه بسیار متعددی داراست. از این رو در‌صورتی‌که در هنگام اجرا آن آسان انگاری کرده و آیتم ای را در لحاظ نگیرید، بعد ها برای جبران،  نیاز به همت چندین برابری خواهید داشت.
 
حتی در شرایطی که بخواهید از گوگل ادرودز هم به کارگیری نمائید، باید بتوانید کلمه ها کلیدی موثر و مطلوب را شناسایی نمائید. ولی فهمیدن تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز خویش یک قسمت طولانیست که زمینه مشاجره ما در‌این نوشته‌ی‌علمی وجود ندارد.
 
 
 
دلایل عنایت تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب چیست؟ 
تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo حتی می‌تواند روی هزینه بهینه سازی وبسایت شما نیز اثر بدون واسطه داشته باشد. در‌حالتی که به صدق این مرحله را پشت رمز بگذارید، هزینه کمتری برای بالا بردن جايگاه وب سایت خویش نیاز خواهید داشت و هم اینگونه از به عبارتی آغاز در یک مسیر صحیح قرار گرفته و انرژی و مخارج خویش را هدر نمی دهید. از این رو در‌این نوشته‌ی‌علمی به طور بدون نقص و جامع به نظارت مراحل گزینش، لیست بندی و ولی حق تقدم بندی لغت ها کلیدی میپردازیم. 
 
هر کدام از این فرایند نیاز به ابزارهای خاص خویش را داراست که به معرفی این ابزارها نیز خوا‌هیم پرداخت. تا حد ممکن سعی بر معرفی ابزارهای بدون پول داریم تا این مرحله از مراحل بهینه سازی وب سایت را بتوانید به راحتی و سوای هزینه طی فرمایید. 
 
پس اعتنا داشته باشید همانقدر که یک کار مانند تصویب جای در گوگل مپ برای تجارت، برای گوگل اصلی میباشد، داشتن عبارات کلیدی مطلوب و با کیفیت نیز التفات داراست. هم برای گوگل هم برای خویش فرد!
 
پروسه تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo
برای استارت و در او‌لین گام، شما می بایست برای تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo وبسایت خویش طراحی برنامه نمائید. توجه فرمائید که هر سایتی سازه به قضیه و قوانینی که دارااست، ممکن میباشد ده ها واژه و کلمه کلیدی متعدد داشته باشد. همگی این لغت ها،  مطلوب نیستند و از این قبل وقت گذاشتن برای seo آن‌ها نیز ممکن میباشد تمرکز شما‌را از لغات کلیدی اساسی و اساسی به دور نگه دارااست. از این رو اساسی میباشد که پروسه گزینش کلمه ها کلیدی در یک اپلیکیشن معلوم قرار بگیرند؛  در غیر این شکل عدم وضوح های seo برای شما یک سری موازی گردد.